درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

0

چگونه موهای زائد ناحیه بیکینی را برطرف کنیم؟

آیا از تیغ کشیدن، استفاده از موم و سایر روش ‌های مشابه برای رفع موهای زائد بیکینی خسته شده اید؟ آیا برطرف کردن موهای زائد این ناحیه شما را دچار چالش کرده است؟ آیا دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه بیکینی خلاص شوید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در خصوص لیزر موهای زائد بیکینی در اختیار شما قرار دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولا موهای زائد ناحیه بیکینی و برطرف کردن آنها یک دردسر بزرگ برای خانم ها محسوب می شود که باعث کلافه شدن آنها شده است. برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی هم به لحاظ بهداشت فردی و هم به لحاظ زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد لیزر محبوب ترین و موثرترین روش برای داشتن پوستی نرم و لطیف و بدون مو در ناحیه بیکینی است.

۱۵۵۹۲۳ 279x300 - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

رشد موهای زائد ناحیه بیکینی در دوران بلوغ شروع می شود و از ورود باکتری های مضر به درون بدن ما پیشگیری می کند. همچنین به عنوان یک مانع عمل می ‌کند و از اصطکاک پوست و لباس زیر و ایجاد حساسیت پیشگیری می نماید. دلایل زیادی برای رشد موهای زائد در ناحیه بیکینی وجود دارد معمولا موهای ناحیه بیکینی نازک هستند و مشکل زمانی به وجود می ‌آید که موهای این قسمت کلفت می ‌شوند که به این وضعیت پر مویی گفته می شود و به دلایل متعددی از قبیل عدم تعادل در سطح هورمون های بدن یا مصرف برخی داروها یا عوامل ژنتیکی به وجود می آید.

چرا باید موهای زائد ناحیه بیکینی را برطرف کرد؟

برای اکثر خانم ‌ها خلاص شدن از شر موهای زائد ناحیه بیکینی اهمیت بسیار زیادی دارد و مهمترین دلیل آن رعایت بهداشت فردی است. هنگامی که موهای زائد در ناحیه بیکینی برطرف می شود حس تازگی و تمیزی به فرد دست خواهد داد. رفع موهای زائد علاوه بر ایجاد حس تازگی و تمیزی مزایای دیگری نیز دارد به همین دلیل اکثر خانم ها به دنبال روشی برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی هستند تا زمانی که به استخر می روند با خیال راحت لباس مایو خود را پوشیده و شنا کنند و ترسی از دیده شدن موهای زائد ناحیه شرمگاهی نداشته باشند.

معمولا خانم ها از روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه شرمگاهی استفاده می کنند. استفاده از وکس، شیو کردن، استفاده از کرم و پودر موبر و مواردی از این قبیل از روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی و داشتن پوست تمیز و بدون مو است اما مشکلی که در همه این روش ها وجود دارد این است که مجدد موها طی مدت کوتاهی شروع به رشد می ‌کنند.

تیغ کشیدن در ناحیه بیکینی با عوارض جانبی متعددی همراه است که بروز آکنه، بریدگی پوست، ایجاد راش پوستی، قرمزی پوست و رشد موها به سمت داخل پوست از جمله مشکلات شایعی هستند که در این روش مطرح می شود. معمولاً اکثر روش هایی که در قسمت بالا به آنها اشاره کردیم با درد زیادی همراه هستند و کیفیت بافت پوست را کاهش می دهند.

چه روش هایی برای رفع دائمی موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد؟

۱۵۵۹۵۹ 300x163 - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد بیکینی است. نتایج حاصل از لیزر در افراد مختلف متفاوت است و به طرز قابل توجهی به نوع و رنگ پوست بستگی دارد. لیزر موهای زائد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارد و طی مدت کوتاهی می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زائد در نقاط مختلف بدن خلاص کند. در لیزر موهای زائد بیکینی، پوست در تماس با نور لیزر قرار می دهد و فولیکول های مو تخریب می شوند و از رشد مجدد موها در آینده پیشگیری می گردد.

لیزر موهای زائد یک روش بسیار ایمن است که می تواند به صورت دائمی موهای زائد ناحیه بیکینی را برطرف کند. برای آنکه بتوانید نتایج دلخواه را به دست بیاورید باید دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید و پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید. برخی از مزایای لیزر موهای زائد عبارت است :از یک روش بدون درد است، نیازی به استراحت در منزل ندارد، نتایج حاصل از آن بسیار موثر و سریع است.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی یک روش ایمن است؟

به طور کلی لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی یک روش بسیار ایمن در نظر گرفته می شود که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و فقط ممکن است پس از درمان کمی موضع مورد نظر قرمز یا متورم شود یا دچار خارش شوید که این مسئله طی مدت ۲۴ ساعت برطرف خواهد شد. برخی از افراد تصور می کنند که نمی توانند متقاضی درمان با لیزر باشند اما واقعیت این است که هر خانمی که در ناحیه بیکینی موهای زائد بسیار زیادی دارد می تواند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد باشد و از نتایج حاصل از درمان بهره مند شود.

معمولا برای اینکه موهای زائد ناحیه بیکینی به طور کامل برطرف شوند شما به ۶ تا ۸ جلسه درمان با لیزر نیاز دارید که البته تعداد جلسات مورد نیاز به نوع و رنگ پوست شما بستگی دارد. نکته جالبی که در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد این است که در مقایسه با سایر روش ها یک روش مقرون به صرفه است و شما می توانید طی مدت کوتاهی از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

۱۵۵۹۴۵ 300x191 - درمان قطعی موهای زائد بیکینی| بهترین روش برای رفع موهای زائد| فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و عوامل متعددی از قبیل تعداد جلسات مورد نیاز، نوع فناوری لیزر مورد استفاده، ضخامت موها و حجم آن ها، نوع پوست و مواردی از این قبیل بستگی دارد. رنگ پوست عامل مهم دیگری است که در تعیین قیمت لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی نقش دارد زیرا افرادی که پوست روشنی دارند در مقایسه با افرادی که پوست آنها تیره است به جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهند داشت.

بهترین روش برای رفع موهای زائد بیکینی چیست؟

اگر شما قصد دارید که برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه بیکینی خلاص شوید بهترین گزینه ای که به شما پیشنهاد می کنیم لیزر موهای زائد است چرا که سایر روش های موجود به طور موقت موهای زائد این ناحیه را برطرف می ‌کند و البته با عوارض جانبی متعددی همراه هستند اما لیزر موهای زائد یک روش مقرون به صرفه است که با کمترین درد شما را برای همیشه از شیو کردن ناحیه بیکینی بی ‌نیاز خواهد کرد.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی را دارید می توانید با خیال راحت به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. مشاورین ما آماده پاسخ گویی به همه سوالات شما در زمینه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و سایر نقاط بدن از قبیل صورت، زیر بغل، دست و پا، کمر، پهلو و حتی لیزر موی آقایان هستند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: