خداحافظی با موهای زائد برای همیشه

0
images 9 1 - خداحافظی با موهای زائد برای همیشه
خداحافظی با موهای زائد برای همیشه

خداحافظی با موهای زائد برای همیشه

لیزر در همه قسمت های بدن نتیجه خوب و مثبتی دارد.نواحی زیر کارآمدترین مناطق هستند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - خداحافظی با موهای زائد برای همیشه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - خداحافظی با موهای زائد برای همیشه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - خداحافظی با موهای زائد برای همیشه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی : حذف موهای زائد این ناحیه به بالا رفتن اعتماد به نفس شما خانم ها بسیار کمک خواهد کرد.در روزهای استراحت خود اگر ناگهان تصمیم گرفتید به استخر بروید نگرانی اصلاح این ناحیه را دیگر نخواهید داشت.از مزیت های لیزر این ناحیه مدت زمان کوتاه فقط حدود ۲۰ دقیقه ایست .
  • لیزر موهای زائد زیر بغل : حتما پیش آمده که برای پوشیدن لباسهای  بدون استین اول به فکر موهای زائد زیر بغل افتاده باشید.بالیزر این ناحیه به راحتی و در هر زمانی می توانید لباس های زیبای بدون آستین خود را بپوشید .
  • لیزر موهای زائد دست و پا : داشتن دست و پاهای شفاف ، صاف و صیقلی از آرزوهای خانم هاست اما به شما مژده می دهیم که با رفع موی زائد این نواحی با لیزر به نتیجه مطلوبی برسید .
  • لیزر موهای زائد صورت : اصلاح با بند درد های سطحی و ناخوشایندی را برای فرد ایجاد می کند.همچنین هیچ خانمی دوست ندارد صورت خود را با تیغ اصلاح کند ،با رفع موهای زائد خود با لیزر از شر اصلاح های زودرس خلاص شوید.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی توصیه نمی شود؟!

  • افرادی که قبلا برنزه شده اند:اگر به تازگی برنزه کرده اید ، نباید لیزر کنید.بهتر است حداقل دو تا سه ماه صبر کنید تا پوستتان به حالت عادی بر گردد.              (پوست برنزه را می شود لیزر کرد ولی به دلیل گرفتن نتیجه مطلوب پزشک مجبور به بالا بردن انرژی دستگاه است، که این یک عامل سوختگی است.)
  • افرادی که زخم عفونی دارند:انجام لیزر روی زخم عفونی باعث می شود عفونت به نقاط دیگر منتقل شود.
  • اگر سابقه کلوئید دارند : ممکن است به دنبال سوختگی یا زخمی که لیزر را ایجاد کند ، پوستتان گوشت اضافه بیاورد.
  • اگر بادار هستید یا در دوران شیردهی هستید : هیچ سند علمی برای مضر بودن این کار وجود ندارد اما اظطراب و نگرانی ناشی از انجام  لیزر می تواند روی جنین تاثیر بگذارد.
  • اگر مبتلا به لوپوس هستید : لوپوس بیماری است که فرد به نور حساس است . پس چون لیزر نوعی نور است بهتر است این کار را انجام ندهید.

توصیه پایانی:

به افرادی که قصد رفع موهای زائد خود را با لیزر دارند توصیه می کنیم قبل از انجام  ، با پزشک مشورت کنند.اگر پزشک علاوه بر مطالب فوق نکته ای به شما ارائه داد حتما ان را رعایت کنید.

دوستانی که در شمال کشور هستند می توانند به راحتی از تمام خدمات لیزر در بهترین مرکز لیزر رشت استفاده کنند. دکتر سیکارودی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: