راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما

پلاسما یک روش درمان غیر جراحی، غیر تهاجمی و بسیار کم خطر است که بهترین جایگزین برای جراحی زیبایی سنتی، به ویژه جراحی بلفاروپلاستی پلک محسوب می شود.

0
Love Plasma treatment Banner - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما
جوانسازی پلک با پلاسما

پلاسما یک روش درمان غیر جراحی و غیر تهاجمی است که پوست پلک را توسط تحریک سلول های فیبروبلاست جدید که موجب تولید کلاژن بیشتر می شود، صاف و کشیده تر می کند و با رفع چین و چروک سبب می شود پوست جوان تر به نظر برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر خلاف جراحی زیبایی سنتی، در این روش شما متحمل هیچ گونه برش و بخیه ای روی پوست تان نخواهید شد و نیاز به سپری کردن دوره ریکاوری طولانی مدت ندارد. پلاسما یک درمان کم خطر است و بهترین جایگزین برای جراحی زیبایی سنتی، به ویژه جراحی بلفاروپلاستی پلک محسوب می شود.

پیش از مطالعه این مطلب، در نظر داشته باشید که دریافت مشاوره کامل قبل از درمان لازم و ضروری است!

جهت مشاوره لطفاً اینجا کلیک کنید.

در مطلب پیش رو، ما در خصوص پروسه پلاسما و این که آیا شما کاندید مناسبی برای این درمان زیبایی به شمار می روید و بهترین برنامه درمان برای شما چیست، صحبت خواهیم کرد.

 

عملکرد پلاسما چگونه است؟

دستگاه ظریف و بسیار دقیق پلاسما با به کارگیری ولتاژ موجود در هوا بین نوک دستگاه و گازهای طبیعی منتشر شده روی پوست کار می کند. این روند، شارژ پلاسما را تشکیل می دهد. سپس قوس الکتریکی کوچکی ایجاد می شود و سلول های فیبروسیت شما که مجددا به شکل سلول های فیبروبلاست فعال می شوند را مورد هدف قرار می دهد. این امر بلافاصله منجر به آغاز تولید کلاژن می شود و به سرعت پوست پلک را صاف و کشیده می سازد.

در ویدئوی زیر می توانید فرایند جوانسازی پلک به روش پلاسما را مشاهده نمایید:

اثرات پلاسما چه مدت طول می کشد؟

IMG 2007 min 5ba2bda12b3c2 1140x1140 300x300 - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما
دستگاه پلاسما

اثرات تا زمانی که جراحی تهاجمی صورت پذیرد، ادامه یابد. اثرات فیبروبلاست پلاسما نیز همانند سایر روش های جراحی و زیبایی، به طور کامل دائمی نیست. زیرا این روش موجب توقف فرایند پیری نمی شود؛ اما بسته به شرایط منطقه تحت درمان، نتایج مثبت آن تا سالها قابل رویت است.

 

آیا نتایج فورا ظاهر می شوند؟

اثرات مثبت این روش درمان، بلافاصله پس از اولین جلسه قابل رویت خواهد بود. گاهی اوقات قرمزی و تورم ناچیزی ممکن است رخ دهد که می تواند نتایج را از شکل طبیعی خارج کند. شما می توانید شاهد استحکام و کشیدگی پوست پلک خود در همان جلسه اول باشید و این روند بهبودی همچنان با تولید کلاژن بیشتر ادامه پیدا می کند. گاهی اوقات کشیدگی و صاف شدن پوست پلک ممکن است تا 5 ماه پس از فرایند اولیه ادامه یابد.

 

آیا روش پلاسما بی خطر است؟

بله، کاملا. رفع چین و چروک پلک توسط پلاسما یک روش نوآورانه است. این دستگاه توسط European CE تایید شده است. این بدان معناست که این محصول از ویژگی های ایمنی، سلامت و حفاظت محیط زیست بالایی برخوردار است. پلاسما به سرعت در حال تبدیل شدن به گزینه شماره یک برای کسانی است که به دنبال یک روش بدون جراحی برای لیفت و رفع چین و چروک های صورت هستند.

 

پلاسما به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

DSC08365 300x200 - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما
جوانسازی پلک با پلاسما

تعداد جلسات درمان مورد نیاز با توجه به ناحیه تحت درمان، میزان شلی و افتادگی پوست، میزان اصلاح مد نظر و پاسخ فرد به درمان، متفاوت خواهد بود. بیشتر افراد فورا شاهد نتایج هستند و این تاثیر در طول 8 هفته بعد نیز ادامه می یابد و نتیجه بهتری را رقم می زند. ممکن است جهت حصول نتایج بهتر و مطلوب تر، درمان های بیشتری مورد نیاز باشد، اگرچه اغلب به بیش از دو جلسه نیاز نیست. فاصله بین جلسات درمان پلاسما باید 6 تا 8 در نظر گرفته شود.

 

آیا در دوران نقاهت، صورت بدشکل می شود؟

این مورد کاملا به فرد تحت درمان، ناحیه تحت درمان و نرخ طبیعی بهبودی بستگی دارد. پس از درمان، نقاط خشک بسیار ریزی پشت پلک بر جای می مانند که به نام کربن کراست (carbon crusts) شناخته می شوند و به صورت نقطه نقطه هستند. این اثر معمولا بین 3 تا 10 روز پوسته پوسته می شود و پوست جدید صورتی رنگی جایگزین آن می گردد. انتظار می رود که چند روز پس از درمان پلک فوقانی، کمی تورم در ناحیه چشم ایجاد شود. لطفا این موارد را پیش از مراجعه در نظر داشته باشید. برای دستیابی به نتایج بهینه، دستورالعمل های مراقبتی پس از درمان به شما ارائه می شود.

 

آیا درمان با پلاسما دردناک است؟

فیبروبلاست، یک درمان غیر جراحی بدون درد است که کمترین میزان ناراحتی از سوی بیماران گزارش شده است. ژل سه گانه بی حسی مورد استفاده پیش از فرایند پلاسما حاوی بنزوکائین، لیدوکایین و تتراکائین (BLT) است. بلافاصله پس از درمان، پوست قرمز و به تدریج تورم خواهد شد. پس از آن، علائمی مشابه آفتاب سوختگی تجربه خواهید کرد که استفاده از کمپرس سرد  3 ساعت پس از اتمام روند می تواند این علائم را تخفیف دهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

عوارض جانبی و خطرات پلاسما

plasma pen 1 300x184 - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما
قلم پلاسما

با توجه به ماهیت غیر تهاجمی این روش زیبایی که توسط یک تکنسین کاملا آموزش دیده انجام می شود، اثبات شده است که از نظر ایمنی در درجه بسیار بالایی قرار دارد. با این حال اکثر افراد ممکن است عوارض جانبی جزئی را طی 7 تا 10 روز پس از درمان تجربه کنند.

کربن کراست های کوچک ایجاد شده در منطقه تحت درمان، 3 تا 10 روز بعد به طور طبیعی برطرف خواهد شد و پوست جدید صورتی از زیر خود را نمایان خواهد کرد. ممکن است پس از درمان پلک، کمی تورم نیز دیده شود، اما تنها در عرض 3 تا 5 روز برطرف خواهد شد.

جهت جلوگیری از بروز عوارض جانبی جدی مانند هیپرپیگمانتاسیون یا تیرگی پوست، توصیه هایی که پس از انجام فرایند، توسط پزشک تان به شما ارائه می شود را به دقت دنبال کنید.

 

توصیه های مراقبتی پس از درمان

پیروی از توصیه های مراقبت پس از فرایند پلاسما، بسیار حائز اهمیت است. کربن کراست را نباید بخراشید و یا بکنید. از کمپرس سرد می توان به منظور کاهش تورم استفاده کرد. اگر تورم شدیدتر باشد، مصرف داروهای ضد التهابی و یا آنتی هیستامین ممکن است به کاهش تورم کمک کند. مجاز هستید پوست خشک را با آغشته کردن یک پارچه تمیز و غیر الیافی مرطوب کنید. پوست در حال ترمیم را نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید و از کرم ضد آفتاب با SPF 50 استفاده کنید. تا زمانی که نقاط ریز پشت پلک از بین بروند و ناپدید شوند، مجاز به ورزش، شنا و رفتن به سونا نیستید. این نقاط باید ظرف 7 روز پس از پروسه زیبایی رفع شود.

 

آیا می توان پس از پلاسما از لوازم آرایش استفاده کرد؟

پوست پلک با نقاط ریزی که در طول درمان تشکیل می شوند، پوشید می شود. به هیچ وجه نباید آن ها را دستکاری کرد و یا از جای کند؛ بنابراین لازم است حتی از مصرف کرم مرطوب کننده به مدت 5 تا 7 روز اجتناب شود.

 

مزایای انتخاب پلاسما چیست؟

plasma pen eye1 - راز زیبایی و جوانسازی پلک ها در دستان پلاسما
پلاسما پن
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون ایجاد برش
  • بدون بخیه
  • حداقل خطر و عوارض جانبی
  • روشی سریع و آسان
  • بازگشت به فعالیت روزمره در همان روز

 

پلاسما معمولا در چه مواردی مورد استفاده قرار گیرد؟

  • بازسازی پلک ها، از جمله رفع پف زیر چشم، رفع چین و چروک و افتادگی پلک فوقانی
  • رفع معایب پوستی و ضایعات خوش خیم، از جمله خال و زگیل و ماه گرفتگی
  • بهبود ظاهر جای زخم و اسکار، از جمله زخم های پس از جراحی، اسکار های آکنه
  • کاهش ترک های پوستی
  • کشیدگی و سفت کردن پوست شکم پس از بارداری
  • رفع خطوط ریز و چین و چروک در اطراف دهان، صورت و سایر نواحی بدن
  • لیفت صورت
  • لیفت گردن

 

ملاحظاتی که پزشکان پیش از انجام فرایند پلاسما در نظر می گیرند

  • مراجعه کننده باید در زمان مراجعه در سلامت کامل باشد، و هیچ گونه شرایط پزشکی نداشته باشد. چنانچه فرد مراجعه کننده، علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا نشان می دهد، درمان باید به زمان دیگری موکول شود.
  • پوست بیمار نباید در ناحیه ای که قرار است درمان صورت گیرد، ملتهب باشد.
  • مراجعه کنندگان مستعد ابتلا به زخم های کلئوئیدی، کاندیدهای ایده آلی برای انجام این فرایند نیستند.
  • مراجعه کنندگان مبتلا به دیابت، اختلالات بهبودی یا مشکلات غدد لنفاوی نباید درمان شوند.
  • مراجعه کنندگان دارای آفتاب سوختگی یا افرادی که پوست شان را برنزه کرده اند، باید درمان را به تعویق اندازند.
  • مراجعه کنندگانی که سابقه هیپرپیگمانتاسیون دارند، کاندید ایده آلی برای این فرایند نیستند.
  • ناحیه تحت درمان نباید تحت هیچ گونه درمان قبلی یا درمان لیزر زیبایی قرار گرفته باشد. این مورد، شامل بوتاکس نیست.
  • در زمان نباید هیچ گونه نشانه ای از برنزه کردن در مراجعه کننده دیده شود.
  • مراجعه کنندگان نباید به ویروس هرپس سیمپلکس (تبخال) مبتلا باشند. چنانچه در معرض این ویروس هستید، مراجعه خود را به زمان دیگری موکول کنید. چنانچه قبلا ویروس هرپس سیمپلکس (تبخال) را تجربه کرده اید، باید به پزشک معالخ خود مراجعه کنید و نسخه ای مبنی بر مصرف Valtrex را دریافت کنید و 3 روز قبل از درمان و 4 روز پس از درمان شروع به مصرف آن کنید. این مورد تنها مختص درمان هایی است که در اطراف ناحیه لب وجود دارد.
  • این درمان برای مراجعه کنندگانی که از دستگاه ضربان ساز استفاده می کنند، انجام نمی شود.
  • این درمان برای مراجعه کنندگانی که باردار یا شیرده هستند مناسب نیست.
  • در مورد مراجعه کنندگانی که دارای اکستنشن مژه هستند و تصمیم دارند پلک فوقانی و یا زیر چشم خود را با پلاسما درمان کنند، باید قبل از درمان، اکستنشن مژه را حذف کنند و پس از 8 هفته جهت نصب مجدد آن اقدام کنند.
  • درمان پلاسما تنها برای تون های پوستی روشن تا متوسط توصیه می شود. برای افرادی که دارای رنگ پوست تیره تر هستند، احتمال خطر ایجاد هیپرپیگمانتاسیون بالایی وجود دارد.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به سوالات و ابهامات شما در خصوص درمان پلاسما پاسخ داده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این درمان و همچنین اطلاع از قیمت و هزینه آن، لطفا به این لینک مراجعه نمایید (کلیک کنید).

زیبا باشید و زیبا بمانید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

لینک پیوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: