تزریق چربی- آیا با دانستن این 13 نکته مهم باز هم دوست دارید چربی تزریق کنید ؟

0

تزریق چربی 

تزریق چربی، همچنین به نام پیوند چربی یا تزریق چربی به منظور افزایش حجم در قسمت های بدن، از جمله گونه ها، لب ها، سینه ها و به لب استفاده می شود. در جامعهما تزریق چربی ،  به شکلی است که بسیاری از مردم به تجربیات خود باز می گردند و می گویند: “من آرزو می کردم تا بعضی از اطلاعات قبل از درمان را شناخته ام …” در اینجا 13 نکته مهم را  از پزشکان RealSelf و  اعضای جامعه که به تزریق چربی پراخته اند ، بیان می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق چربی-  آیا با دانستن این 13 نکته مهم باز هم دوست دارید چربی تزریق کنید ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق چربی-  آیا با دانستن این 13 نکته مهم باز هم دوست دارید چربی تزریق کنید ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق چربی-  آیا با دانستن این 13 نکته مهم باز هم دوست دارید چربی تزریق کنید ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1-تزریق چربی و افزایش حجم بسیاری از اندام های بدن 

تزریق چربی می تواند باعث افزایش حجم بسیاری از اندام های بدن شود.انتقال چربی می تواند به چهره، سینه و لبها اضافه کند. در چهره، انتقال چربی می تواند اندازه گونه ها، لب ها یا حفره های زیر چشم را افزایش دهد. انتقال چربی پستان جایگزین برای ایمپلنت هاست. لیپوساکشن برای افزایش لب و لب ها، چربی را از معده خارج می کند و انتقال چربی آن را در یک بخش به بخش لیفت برزیلی یا BBL را مجدد بازنویسی کند.

 

2- نحوه انتخاب دکتر برای تزریق چربی

مهم است که یک پزشک را با تجربه زیادی در عمل تزریق چربی انتخاب کنید. دکتر دریل بلینسکی، یک جراح پلاستیک میامی، در Q & A RealSelf می گوید: یک جراح با تجربه تر ممکن است انتخاب خوبی باشد، به ویژه اینکه کسی که نمی تواند بگوید “نه، من نمی توانم آنچه را که می خواهید انجام دهم.” “این تجربه یا بلوغ  درجراحی است.”

اگر شما در حال بررسی برای عمل تزریق چربی هستید و فکر می کنید ممکن است پزشک شما رابرای این کار انتخاب کرده باشد، قبل از اینکه هرچه بیشتر بروید، باید تجربیات بسیاری از نمونه های عکسی که  از کار پزشک  مطمئن هستیدرا بررسی کنید. »دکتر مایکل لای، رالی،  :جراح پلاستیک می گوید. “دکتر می تواند بسیاری از ادعاهای مربوط به آموزش و تجربه خود را در وب سایت خود و در انجمن های آنلاین به اشتراک بگذارد، اما یکی از چیزهایی که واقعا به عنوان مصرف کننده این خدمات اهمیت دارد، یک تظاهرات عینی از مهارت های جراح شما است.”

3-  چگونگی ارتباط و صحبت با پزشک مشاور 

پزشکان می گویند که در حالی که بسیاری از بیماران با نتایج تزریق  چربی خود راضی هستند، انتظارات واقع بینانه مهم است.افرادی با داشتن چهره خوب دست به این کار می زنند که دانستن این توصیه ها برای آنان ضروری است :

پزشک جایی را که قرار است تزریق انجام شود و چهره پس از تزریق را در عکسی به شما نشان  خواهد داد بنا براین بعد از انجام عمل به هیج وجه متعجب نمی شوید.

ایجاد انتظارات:  از پزشک بپرسید چه چیزی تورم را در مقابل نتایج نهایی قرار می دهد و اگر باز نتیجه نهایی راضی نباشید در نهایت چه بر نامه ای دارید ؟

نگاهی کلی به کار پزشک خود بیاندازید. .  آیا چیزی که می بینید رو دوست دارید؟ پزشکان  اغلب کارخود را انجام می دهند و شما ممکن است بتوانید کار خود را در زندگی واقعی ببینید.

قبل و بعد از دیدن چند عکس با پزشک خود مشورت کنید. مراقب باشید با دیدن چند عکس گول نخورید.

4-تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل بیشتر طول می کشد.

تزریق چربی طول می کشد، زیرا  ما با دو مرحله روبرو هستیم: “برداشت” یا حذف چربی از یک منطقه از بدن و تزریق چربی به منطقه دیگر. این یک روش پیچیده تر از تزریقژل به پوست است.تزریق چربی صورت معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود و فقط مقدار کمی از چربی را شامل می شود. سایر انواع تزریق های  چربی مانند لیپوساکشن برزیلی معمولا نیاز به بیهوشی عمومی دارند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

5-  تزریق چربی تورم و کبودی را به همراه دارد. 

تزریق چربی باعث ناراحتی به دو ناحیه بدن می شود: از آنجا که چربی برداشت شده است، معمولا بر روی معده یا ران و جایی که چربی تزریق می شود تاثیر  می گذارد.

دکتر داوید شفر، یک جراح پلاستیک نیویورک، در Q & A RealSelf می گوید: “شما باید به طور ناگهانی کبودی و تورم را با تزریق چربی انتظار داشته باشید.” “این به دلیل این واقعیت است که چربی باید به سطوح و جهت های مختلف بو در یک نگاه تزریق شود.

6- برنامه ریزی برای بهبود حداقل دو تا سه هفته.

بهبودی حدود دو تا سه هفته طول می کشد، اما بستگی به قسمت بدن تزریق شده و سن شما دارد. برای تزریق چربی در صورت، “احتمال خونریزی برای هفت تا 10 روز انتظار می رود، تورم برای اولین بار از سه تا چهار روز بدتر می شود، با هفت تا 10 روز کاهش می یابد و حدود سه هفته بهبود پیدا می کند”، دکتر اتو پلسیک، یکی از شیکاگو جراح پلاستیک، در Q & A RealSelf. “درد  در ابتداکم است. ممکن است  اما قسمت های اهدا کننده چربی  از 10 تا 21 روز کبود شوند. ”

در جامعه ما تزریق چربی ما، برخی از افراد متوجه شده اند که قرص هایی حاوی Arnica montana کمک می کند تا خرابی آنها را کاهش یابد. همیشه با پزشک خود در مورد چهمسکن های درد و مکمل هایی که باید انجام دهید و یا از آن اجتناب کنید، را بررسی کنید.

 

“به منظور کمک به کاهش تورم من دکتر من توصیه استفاده از قرص Arnica مونتانا، که در اکثر فروشگاه های تغذیه در دسترس هستند، می می گوید” Misty H. عضو انجمن در انجمن RealSelf. “آرنیکا نباید در  افراد مبتلا به فشار خون بالا مورد مصرف واقع شود. جراح من نیز توصیه کرد که کرم هیدروکورتیزون را در این منطقه نیز بگذاریم. خوردن آناناس نیز به کاهش تورم کمک می کند. قبل از انجام هر یک از این موارد، ممکن است بخواهید با پزشک خود چک کنید.

7-در انجام عمل تزریق چربی صبر لازم است .

حتی با وجود تورم و کبودی، چندین هفته طول می کشد تا نتایج نهایی را ببینند.

“در 5 روز شما نمی توانید چیزی را قضاوت کنید،” عضو انجمن Alice345 در یک جلسه از  RealSelf می گوید: “تورم و کبودی من برای چند روز پس از عمل افزایشیافت. حدود دو  دو و نیم هفته بود که جذب تورم و چربی من 50٪ کاهش داشت. در یک ماه یا بیشتر، 25٪ دیگر را کاهش یافت ، و باقیمانده به آرامی پایین می رود. به نظر می رسد سه ماه واقعا تعداد عدید یعجیب برای بهبودی است.

8- برای گرفتن نتیجه دلخواه ممکن است نیاز به چند جلسه تزریق داشته باشید.

تزریق چربی  عمل پیچیده ای است، زیرا بعضی از چربی های تزریقی زنده خواهند ماند، اما برخی از آنها می میرند. پزشکان نمی توانند پیش بینی کنند که چه مقدار از بدن زنده خواهد ماند.

یک واقعیت اجتناب ناپذیر در مورد تزریق چربی این است که میزان بقای چربی را نمی توان به طور کامل پیش بینی کرد و نمی توان آن را تضمین کرد. “دکتر مایکل لا، یک جراح پلاستیک رالی، N.C.، در Q & A RealSelf می گوید. “بقای چربی تا حدودی از  یک بیمار به بیمار دیگر، و از روش به روش متفاوت خواهد بود.”

در نتیجه، ممکن است نیاز به یک روش اضافی برای افزودن یا حذف چربی داشته باشید.

یکی از افراد کاندید پس از تزریق چربی  می گوید :من چربی های زیر پوستی خود را پس از تزریق چربی های خود مشاهده کردم، و دکتر من به که این بیماری طبیعی یا احتمالا بعد از انتقال چربی است. “من بعد از اولین تزریق چربی، آن را پیدا کردم. او به من گفت “اکثر مردم دو تزریق دارند، اما من این را درک نکردم زیرا نتایج اولین تزریق ممکن است ناخوشایند باشد. از آن زمان به بعد، تزریق چربی پیگیری شده است که منطقه را برطرف کرده و ظاهر را بهبود داده است.  حالامن هم می خواهم یک تزریق سوم را انجام دهم تا تمام حفره ها پر شود. ”

 9- نتایج مربوط به تزریق چربی ممکن است تا سالعها ادامه داشته باشد.

اگر چه نتایج انتقال چربی می تواند غیر قابل پیش بینی باشد، خبر خوب این است که هنگامی که پزشک شما آنچه را که شما می خواهید انجام می دهد ، شما می توانید این نتایج خوب را  برای سالها به همراه داشته باشید.این بستگی به بخشی از بدن دارد: مناطقی که کمتر حرکت می کنند، مثل چهره و چهره، چربی تزریقی را به مدت طولانی تر از مناطقی مانند انقباض بینی در اطراف بینی و دهان حفظ می کنند.

 10-تزریق  چربی می تواند با PRP و غنی سازی سلول های بنیادی ترکیب شود.

برخی از پزشکان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را برای بهبود نتایج انتقال چربی استفاده می کنند. PRP در خون یافت می شود. به عنوان بخشی از این روش، دکتر خون خود را با یک سرنگ تزریق می کند، PRP را استخراج می کند، سپس آن را با چربی منتقل می کند.

مزیت این کاراست که ممکن است میزان چربی را که تزریق می شود ، افزایش یابد. دکتر جانی فرانکو، یک متخصص جراح پلاستیک آستین در  جواب یک پرسش  می گوید: “هنوز مطالعات بیشتری انجام می شود، اما شواهدی وجود دارد که پلاسما غنی از پلاکت باعث افزایش چربی هایی که برای تقویت می شود، افزایش می یابد.” “هنگامی که 1000 سی سی انتقال می یابند، افزایش 10 تا 15 درصد چربی باعث تفاوت معنی داری می شود.”

جهت کسب اطلا عات بیتر اینجا کلیک کنید.

سلول های بنیادی در چربی یافت می شوند. در بعضی از مراحل، سلول غنی از چربی با سلول های بنیادی اضافی است. دکتر جفری هارتوگ، جراح پلاستیک اورلاندو، در Q & A RealSelf می گوید: “پیوند چربی بدون غنی سازی سلول، اما با غنی سازی سلول بهتر می شود”. “مشکل این است که فرایند به هزینه افزوده می شود و چربی که از سلول ها پردازش می شود حذف می شود بنابراین یکی باید چربی اضافی در دسترس داشته باشد. سلول های ساقه و بازسازی نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای پیوند چربی که مشاهده می شوند، دارای کیفیت خوبی است و برای بهبود کیفیت پوست، بهبود پوست و … به کار می رود.

11- توده ها یک عارضه جانبی هستند.

گاهی اوقات پس ازتزریق چربی، توده ها وجود دارد. بعضی از پزشکان توصیه می کنند ماساژ منطقه، موثر است اما برخی دیگر ترجیح می دهند که بیماران خوداین کار را نکنند. مطمئن شوید که با پزشک خود در این رابطه کاملا مشورت می کنید. پزشکان اغلب توصیه می کنند تا زمانیکه این ناحیه بدن تثبیت شود، به عنوان یک توده ممکن استزمان کمتری داشته باشد..، چربی بیش از حد می تواند با استفاده از یک لوله خوب به نام کانولا، توسط میکروسیپیراسیون برداشته شود.

پزشک شما همچنین می تواند  یک  استروئید  را با چربی تزریق کند. با این حال، این کار می تواند نتایج نامطلوب داشته باشد. “استروئیدها می توانند سبب آتروفی بافتها (غرق شدن)، رگهای ظاهر شده روی سطح پوست و احتمالا تأثیر بیشتری بر بافتهای بومی نسبت به بافتهای فیبرهای تزریق چربی داشته باشند، بنابراین تزریق باید با دقت انجام شود” Brent Moelleken، Beverly Hills، Calif. جراح پلاستیک، در Q & A RealSelf. یک گزینه دیگر برای برداشتن توده یک چربی5-Fluorouracilرا دارذ، بعلاوه 5-FU. در نهایت، گزینه مهم تهاجمی است که پزشک به طور دستی برش را از طریق یک برش کوچک برمی دارد.

12 – تزریق چربی در زیر چشم کار دشواری است. 

بعضی از مناطق برای دریافت نتیجه تزریق چربی خوبنیست و نسبته  به دیگران مناطق دشوار است، و پزشکان می گویند که ناحیه زیر چشم به ویژه دشوار ترین مناطق است. یک دلیل این است که پوست پلک پایین تر نازک و ظریف است، بنابراین هر گونه بی نظمی  را از  این طریق نشان می دهد. دکتر Moelleken در Q & A RealSelf گفت: “یکی از رایج ترین علل تجویز جراحی پلک های زیر چشم ما قابل لمس بودن  و قابل مشاهده بودن است.

دکتر دیوید شفر، یک جراح پلاستیک نیویورک می گوید: “اگر آنها به شما پیشنهاد می کنند که در اطراف چشم خود چربی تزریق کنید قبل از انجام این کار چند عکس ببینید و یا از چند نفر پرس و جو کنید. و یا عکس قبل عمل و بعد عمل آنها را ببینید.  می توانید در Q & A RealSelf . “تزریق چربی در لب و چروک بینی به مراتب کار ساده تری است  با این حال، تزریق در اطراف چشم می تواند به مشکلات بزرگ  منجر شود. ”

4 - تزریق چربی-  آیا با دانستن این 13 نکته مهم باز هم دوست دارید چربی تزریق کنید ؟علیرغم دشواری، پزشکان همچنین می گویند وقتی که به درستی انجام شود، انتقال چربی باعث می شود که یک چشم انداز طیعی برای زیر چشم ها باشد. به همین دلیل، برخی پزشکان ترجیح می دهند تزریق چربی بیش  تر از تزریق ژل را برای ناحیه زیر چشم انجام دهند.

 

13- آیا گرفتن نتیجه طولانی مدت بهتر است ؟

در 80 درصد موارد تزریق چربی نتایج خوبی را به همراه دارد.ب. همانطور که  هر روش، نیازمند تحقیق و مشورت با پزشک است.به گفته برخی از متخصصین این کار ” “نتایج کاملا فوق العاده است اگر چهره قبل  و در حال حاضر مقایسه کنید، در نونه ای” اعضای جامعه D به J در یک به روز رسانی 1.5 سال پس از بررسی اولیه RealSelf می گوید. “چربی برای اقامت اینجا است. بنابراین ارزش آن  دارد. ”

در ادامه یکی از افراد داستان خودش را این طور عنوان می کند که من حدود یک سال و نیم چربی تزریق کردم که با انتخاب پزشک خوب و روش مناسب این کار به بهترین شکل انجام شد .در بیشتر موارد، این موفقیت آمیز بوده است. من می گویم که حتی پس از میکرو، حدود هفت ماه طول کشید تا بتوانم بگویم که بیشتر چربی ها از بین رفته اند. ”

محقق و مترجم : مریم طبا طبائی  

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: