بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟!

0

بوتاکس یا هایفو

بوتاکس یا هایفو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هایفو و بوتاکس دو نوع از رایج ترین درمان هایی هستند که برای کاهش چین و چروک های صورت به کار می روند.هرکدام از این درمان ها مزایا و منافع مخصوص به خود را دارد و نمی توان برای تمام افراد یکی از این ها را تجویز کرد. بلکه هر بیماری، نیازها و تمایلات مخصوص به خود را دارد و تنها پس از معاینات پزشکی مشخص می شود که کدام یک از این شیوه ها برای وی مناسب تر است .بوتاکس یا هایفو

بهتر است قبل از این که هرگونه درمانی را آغاز کنید ، اطلاعات کافی راجع به شیوه ی انجام آن ها و منافعشان به دست آورید و پس از آن ببینید که کدام یک برای شما بهتر است!بوتاکس یا هایفو

علاوه بر این با مشورت پزشک خود می توانید ترکیبی از هر دو متد را به کار ببرید تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید !بوتاکس یا هایفو

15 225x300 - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟!
بوتاکس یا هایفو

هایفو یا اولتراپی : قدرت تکنولوژی اولتراساند(فراصوت) و ضد علائم پیری با کمترین میزان تهاجم

درمان غیر جراحی اولتراپی (هایفو) از تکنولوژی اولتراپی استفاده می کند تا بر روی لایه ی بنیادین پوست تمرکز کرده و تولید کلاژن را تحریک نماید و به این صورت ظاهری سالم به پوست بخشیده و آن را درخشان تر کند.بوتاکس یا هایفو

علاوه بر این با روش اولتراپی ، میزان الاستیسیته ی پوست نیز افزایش پیدا می کند بوتاکس یا هایفو

از آن جایی که روش هایفو تقریبا ،هنوز هم متدی تازه و جدید به حساب می آید ، تحقیقات نشان داده که اثرات ناشی از این درمان یکی دو سالی دوام می آورند.گرچه برای برخی از این بیماران ، ممکن است این مدت زمان طولانی تر هم شود.

اثرات حاصل از اولتراپی(هایفو) بلافاصله بعد از درمان بر روی پوست قابل مشاهده است اما هر چه زمان بیشتری بگذرد ، بهتر نیز می شوند.

11 - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟!
بوتاکس یا هایفو

بوتاکس : استانداردی طلایی برای رفع علائم پیری

بوتاکس شکلی از سم بوتولونیوم است که تحت عناوین تجاری مختلفی ، فرآوری شده است و برای کاهش چین و چروک هایی که روی سطح پوست ظاهر می شوند بسیار مفید است. در این روش ، بوتاکس به زیر پوست تزریق می شود.

شیوه ی کاری بوتاکس به صورتی است که موجب فلج موقتی عضلات محل تزریق می شود و به این ترتیب از حرکت آن ها جلوگیری می کند.احتمالا به خوبی می دانید که همین حرکات عضلات در صورت ، به مرور زمان و وقتی که مرتب انجام شوند ، موجب بروز چین و چروک روی سطح پوست می شوند!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به عنوان مثال ، ممکن است دچار چین و چروک هایی در اطراف چشم (که به خاطر ظاهرشان، آن ها چین های پنجه کلاغی می گویند)، پیشانی و میان دو ابروها شوید.

گرچه تزریق بوتاکس به گونه ای عمل نمی کند که دیگر قادر به بیان حالات چهره ی خود نباشید اما به خوبی موجب ریلکس کردن عضلات محل تزریق شده و حرکت آن ها را کاهش می دهد و به این ترتیب روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

بوتاکس معمولا تا چندین ماه دوام خواهد داشت اما بیشتر بیمارانی که بوتاکس تزریق می کنند ، در طول سال باید 2 الی 4 بار این درمان را تکرار کنند!

14 300x150 - بوتاکس یا هایفو ؟ کدام روش جوابدهی بهتری دارد ؟!
بوتاکس یا هایفو

هایفو و بوتاکس چه تفاوتی با هم دارند

آیا می توان بعد از هایفو تراپی، بوتاکس تزریق کنم ؟

می توان با خیالی آسوده و راحت بعد از هایفوتراپی ، تزریق بوتاکس را انجام داد.این کار فواید زیادی به همراه دارد و در مراکز درمانی مختلفی به بیماران توصیه می شود.

ترکیب این دو شیوه ی درمانی ،نتایج شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.استفاده از هایفوتراپی باعث لیفت صورتتان می شود و بوتاکس هم چین و چروک های ناشی از حرکت زیاد عضلات را کاهش می دهد.

اگر علاوه بر این ها ، می خواهید که حجم از دست رفته ی پوستتان را نیز برگردانید، یک قدم را به جلوتر بردارید و با پزشک خود راجع به تزریق فیلر نیز صحبت کنید.این فیلرها شامل موارد زیر هستند:

  • ژوویدرم
  • رادیس
  • اسکالپترا

اگر به دنبال بازگرداندن ظاهر زیبای جوانی تان هستید ، توصیه ی ما به شما این است که حتما به دنبال پزشکی ماهر باشید که در زمینه ی تزریقات زیبایی ،خبره و ماهر باشد.پس از آن می توانید با خیالی آسوده به تماشای چهره ای بنشینید که این گونه درمان های زیبایی برای شما به ارمغان می آورند!

هایفو بهتره یا بوتاکس

گرچه بوتاکس بر روی پیشگیری از حرکت عضلاتی که موجب چین و چروک می شوند ، تمرکز دارد ، اما اولتراپی بر روی لایه بنیادین پوست کار می کند و موجب لیفت ،بازگرداندن فرم برجسته و بهبود الاستیسیته ی پوست می گردد!

از آن جایی که هایفوتراپی از تکنولوژی اولتراساند(فراصوت) استفاده می کنند ، پس کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه سوزنی به شما تزریق نخواهد شد.

بوتاکس به خاطر تزریق آن ؛اندکی تهاجمی به حساب می آید و باید هر چند ماه این تزریق را تکرار کرد.

 

اساسا اگر به دنبال لیفت و سفت کردن پوست خود می باشید بهتر است از هایفو استفاده کنید. اما در صورتی که بیشترین نگرانی شما بابت چین و چروک های صورت(به خصوص پیشانی و میان ابروها) می باشد ، بهترین گزینه ی شما تزریق بوتاکس هایی از جمله دیسپورت و مصپورت(بوتاکس ایرانی) است.

در نهایت این که همواره پزشک شما بهتر از هر شخص دیگری(حتی خودتان) تشخیص می دهد که کدام درمان برای شما مناسب تر است.اصولا جلسات مشاوره ی قبل از درمان برای همین مواقع است تا پزشک به بررسی پوست شما و بهترین شیوه ی درمانی بپردازد!

سخن آخر

هر درمانی منافع و اهداف مخصوص به خود را دارد.گرچه اگر می خواهید که بهترین نتیجه را به دست آورید توصیه می کنیم که حتما این دو درمان را با هم ترکیب کنید ( البته به فاصله زمانی چند روز)!

به این ترتیب علاوه بر لیفت پوست و سفت تر شدن آن ، چروک های ناخوشایند صورتتان نیز از بین می روند و در عرض چند روز ، چندین سال جوان تر از سن واقعی خود نشان خواهید داد!

نکته ی مهم دیگر در انتخاب یک پزشک معتبر و با تجربه خلاصه می شود. واقعیت این است که تفاوت چندانی نخواهد کرد که کدام متد درمانی را انتخاب  می کنید ، در هر صورت نتایج فوق العاده خواهند بود اما چنان چه پزشکی ناوارد و بی تجربه را انتخاب نمایید ، نه تنها سودی نخواهید برد، بلکه احتمالا تا همیشه از انجام چنین تزریقاتی وحشت زده و نا امید باشید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: