بوتاکس و تزریق آن اطراف چشم

0
چشم2 300x188 - بوتاکس و تزریق آن اطراف چشم
بوتاکس

در حال حاضر از بوتاکس برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد .نحوه کار به گونه ای است که این ماده ی مفید که نوعی سم است به وسیله  تزریق در عضلات بدن باعث ضعیف شدن عضلات میشود  و به تدریج عصب های آن را فلج میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس و تزریق آن اطراف چشم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس و تزریق آن اطراف چشم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس و تزریق آن اطراف چشم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نتیجه ی این فلج عضلانی کاهش تحرک  و جلوگیری از ایجاد خط و خطوط در آن قسمت است .

بوتاکس و افزایش سن :

با تزریق بوتاکس می توان از ایجاد چین و چروک در اطراف پیشانی و چشم ها جلوگیری کرد.با تزریق بوتاکس اطراف چشم میتوان از آسیب ها و تغییرات ناخوشایند اطراف چشم پیشگیری کرد.

با افزایش سن تغییراتی در بافت اطراف چشم نمایان میشود که به صورت های مختلفی است، مانند گود شدن زیر پچشم که به علت از بین رفتن بافت چربی است یا شل شدن و چروک پلک بالا یا پاببن چشم، در بعضی افراد اطراف چشم تیره میشود، هم چنین برخی خطوط چروک که گاهی تا گونه نیز ادامه دارد.

خندیدن های عمیق و هم چنین بالا رفتن سن منجر به ایجاد چین و چروک های اطراف چشم میشود.

اثر بخشی بوتاکس

با تزریق بوتاکس  میتوان  به رفع این خطوط خنده و چروک های سطحی و عمقی  کمک کرد ونتیجه مطلوبی به فرد میدهد  هم چنین می تواند نقش جوانسازی در پوست را داشته باشد و به راحتی برای مدت ۶ ماه تا یک سال از روند پیری پوست جلوگیری میکند. .

برای مشاهده و اثر بخشی تزریق بوتاکس باید این عمل تمدید شود، زمان تمدید رابطه ی مستقیمی با نوع بوتاکس و نوع پوست بیمار دارد ، بنابراین زمان تقریبی آن از ۴ ماه تا یکسال برآورد می شود .بوتاکس هیچ  عارضه ای برای پوست ندارد و معمولا بعد از ده روز تاثیرات ان در پوست قابل مشاهده است .
تزریق بوتاکس اطراف چشم ها  باعث پرکنندگی پوست و از بین بردن چروک های سطحی آن میشود . همچنین با فلج عضلات این قسمت مانع ایجاد خطوط عمیق در این ناحیه می شود و به جوانسازی پوست کمک میکند.

تزریق بوتاکس بیش از چند دقیقه طول نخواهد کشید و در تایم کوتاهی انجام میگیرد بنابر این عملی است که نیاز به صرف بالایی ندارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: