بوتاکس و دانستنی های آن

0
300x200 - بوتاکس و دانستنی های آن
بوتاکس

بوتاکس و طرفداران این عمل زیبایی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس و دانستنی های آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس و دانستنی های آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس و دانستنی های آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه در دنیای زیبایی بوتاکس طرفداران زیادی دارد به طوریکه در آمریکا شایع ترین عمل زیبایی هست و در ایران نیز تعداد افرادی که به دنبال بوتاکس هستند بسیار است.عده ای از افراد نیز به علت های مختلف شادابی و و جوانی پوستشان را زود از دست میدهند.در میان روش های مختلفی که برای حل این موضوع وجود دارد تزریق بوتاکس طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، چرا که این روش بدون جراحی . بی هوشی است. هم چنین بوتاکس دارویی می باشد که هم در زمینه درمان و هم در زمینه زیبایی کاربرد دارد.

در اینجا نکاتی را راجع به این عمل زیبایی برایتان بازگو کنیم که شاید کمتر جایی شنیده باشید:

برای از بین بردن پیری پوست و نقاطی که در ناحیه پیشانی، بین دو ابرو و ناحیه گوشه چشم دارای چین و چروک می باشند میتوان از بوتاکس استفاده کرد.

هم چنین افرادی که دچار بیماری میگرن هستند و یا در ناحیه زیر بغل دچار تعرق میشوند میتوانند از طریق این روش برای رفع مشکلشان استفاده کنند.

با توجه به این که تعداد جراحی زیبایی بینی در ایران زیاد هست عده ای میخواهند همزمان با این جراحی تزریق  بوتاکس هم انجام دهند و نکته اینجاست که این دو هیچ مغایرتی با هم ندارند و میتوان همزمان هر دو را انجام داد.

بوتاکس با آزاد سازی یک باکتری به نام کلسترویدیوم بوتولینیوم باعث می شود تا عصب های اخم و یا خنده به طور موقت فلج شوندبا فلج موقت این عصب ها افراد به طور نا خود آگاه اخم نمیکنند و از این طریق از چین و چروک در ناحیه پیشانی میتوان جلوگیری کرد.

با توجه به اینکه بوتاکس باعث میشود پوست کمی کشیده شود و حالت لیفت ایجاد میشود خطوط سطحی پوست را برطرف میکند.

تاثیرات بوتاکس بعد از اولین ساعات تزریق قابل مشاهده است اما بیشترین اثر پس از یک هفته بروز می نماید.تاثیر بوتاکس بستگی به نوع تزریق و جنس پوست دارد امه معمولا ماندگاری مفید آن 6 ماه تا یک سال هست

بوتاکس بهترین راه :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بوتاکس روشی موثر و سریع در جهت رفع چروک های صورت است که اثر آن 4 تا 7 روز بعد نمایان میشود. انجام بوتاکس زمان زیادی لازم ندارد و معمولا بین 10 تا 20 دقیقه انجام میشود و بعد از انجام به راحتی میتوان به فعالیت روزانه ادامه داد و تغییری فاحش در چهره ایجاد نمیکند.

اثر عملکرد بوتاکس به مرور طولانی تر میشود یعنی جلسات بعدی میتوان با تزریق ربوتاکس کمتر نتیجه طولانی تری گرفت.

بوتاکس و خطوط اخم متفاوت :

خطوط اخم ثابت : خطوطی هستند که در حالت عادی و آرامش نیز در چهره وجود دارد.رفع این خطوط با بوتاکس به تنهایی انجام نمیشود و نیاز به تزریق فیلر دارد.

خطوط اخم حرکتی : خطوطی هستند که در حالت اخم و کشیده شدن پیشانی در صورت دیده میشود و با تزریق بوتاکس و عدم اخم به طور کامل رفع میشود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: