افزایش حجم ساق پا

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

download 1 - افزایش حجم ساق پا

افزایش حجم ساق پا

نوع فیبر عضلانی تا حد زیادی در بین افراد مختلف متفاوت است و این به دلیل ژنتیک انها است.اگر شما درصد بالاتری از فیبر نوع یک را داشته باشید، که به عنوان نوعی با حرکت آهسته ناخته می شود، ممکن است توده عضلانی کوچکتری را به دلیل این فیبرها داشته باشید این فیبرها به اندازه فیبرهای نوع 2 حجیم نمی شوند(نوع حرکت سریع)به همین نحو، اگر ساق پای شما در حال حاضر عضلانی است،ممکن است که این امکان وجود نداشته باشد که تمایل کمتری وجود داشته باشد که عضلانی باشد(کم کردن زیاد وزن ، که منجر به از دست دادن بافت عضلانی می شود)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - افزایش حجم ساق پا پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - افزایش حجم ساق پا پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - افزایش حجم ساق پا نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هنوز، هیچ مشکلی نیست که چه نوع از فیبر غالب عضلانی در قسمت پایینی پای شما وجود دارد، یا ساختار آن چگونه است، شما می توانید مقدار و قدرت ساق پای خود را با تمرینات گوناگون افزایش دهید، این تمرین ها شامل تمرین هایی مانند پریدن یا دویدن می شود،مانند تمرین های استقامتی همچون کشیدن ساق پا.

میزان چربی موجود در بخش پایینی پای شما بر روی ضخامت آن تاثیر دارد.کاهش چربی بدن توسط انجام تمرین های هوازی بطور روزانه و یا خوردن و مصرف کردن کالری کمتر ممکن است چربی را کاهش دهد. اما کم بودن چربی بدن ممکن است باعث شود مقاومت بیشتری را نسبت به کاهش از خود نشان دهد.این امر با توجه به زیاد بودن چربی دیده می شود.
یک مورد وجود دارد که خواهان افزایش آن هستیم و آن این است که بدن شما چگونه به نظر می رسد، نکته دیگر این است که تثبیت و ثبات را در بخش دیگری از بدن ببینیم.خطری در بررسی بخش های بدن شما با مشاهدات میکروسکوپیک وجود دارد چون شما تصویر بزرگتری را از دست می دهید.اگر ساقهای پای عضلانی داشته باشید که بخواهید آن را لاغر کنید اما مشکلات زیادی در طی زمان خواهید داشت، بنابراین سعی کنید قدرت پاهای خود را افزایش دهید و بدانید چگونه به شما این امکان را می دهد که از نظر ورزشی بهتر عمل کنید.اگر ساقهای لاغر دارید و لاغر تر از آن چیزی هستند که شما انتظار داریدف هر کاری را که می توانید برای تقویت آنها انجام دهید، اما همچنین بر روی آن با پذیرش آن تمرکز کنید، تا اینکه آنها را با دیده انکار نگاه کنید.دید شما به دیگران تصویری کلی است، نه مجموعه ای از بخش های مختلف بدن.
اگر شما اندامی متناسب دارید و متناسب هستید، و لبخندی برروی لب دارید، کاملا” خوب به نظر خواهید رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: