آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان

1

های لیزر 300x140 - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان

سایت تخصصی پوست و مو و زیبایی زیبان ، مرجع اطلاع رسانی به عموم مردم دوستدار زیبایی مفتخر است شما را با مطب تخصصی لیزر موهای زاید زنجان آشنا نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مرکز و خدمات لیزر موهای زاید آن با جدیدترین تکنولوزی های برتر دنیا و دستگاه های مختلف لیزر الکساندریت و دایود علاوه بر تامین نیازهای مردم  و بالا بردن دانش پزشکی شان ،آنان را در جهت انتخابی آگاهانه یاری مینماید.


همانطور که می دانیم لیزر موهای زاید را بسیار کم و نازک می کند قبل از اینکه بخواهیم لیزر موهای زاید را انجام دهیم حتما آزمایشات هورمونی که پزشک تجویز می کند را انجام دهیم زیرا با وجود اختلالات هورمونی بعد از لیزر دوباره رویش مجدد موها را خواهیم داشت.بعد از انجام آزمایش و نداشتن مشکلات هورمونی می توان لیزر را شروع کرد.که در این مرحله انتخاب نوع دستگاه را که می خواهیم لیزر انجام دهیم خیلی مهم است و در این میان دستگاههای دایود و الکساندرایت بهترین گزینه است و دارای جوابدهی عالی بعد از لیزر موهای زاید می باشد.

در انتخاب دستگاه لیزر موهای زاید دقت کنید زیرا بعضی از دستگاهها نظیر ای پی ال سیستمهای نوری دارند که به اندازه لیزر قدرت ندارند ؛ دستگاههای لیزرانواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان دایود و الکساندریت رانام برد. این دستگاهها با دارا بودن طول موجهای مختلف هر یک به یک نوع تیپ پوستی اختصاص داده می شود .انتخاب نوع لیزر با درمانگر می باشد.

laser hair removal info 300x232 - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان

laser amended 300x165 - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان

 

2 1 300x291 - آشنایی با مراکز تخصصی استاندارد و برتر لیزر موهای زاید زنجان

قیمت و هزینه لیزر درمانی ؛ بسته به جثه و وسعت ناحیه درمان ؛ نوع لیزر و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هرشخص متفاوت است.

در حال حاضر شعبه ای در زنجان فعال نمی باشد. به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. 
تا زمان اطلاع رسانی می توانید به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید. 

 

دقت کنید که لیزر موهای زائد در اینجا با دستگاه الکساندرایت/ان دی یاگ است برای دیدن لیست قیمتها شماره تماس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاهها اینجا کلیک کنید

 

 

 

1 نظر
  1. روژین می گوید

    سلام دوستان
    پیش هر دکتری می خواین برین ولی خواهشا پیش دکتر … در زنجان نرین. ایشون خودش هیچ کاری نمیکنه و سپرده دوتا دختر بچه دارن لیزر می کنن. بدون تعیین جنس مو و نمره دستگاه. اگه به سلامتیتون اهمیت می دین خودتونو بیچاره نکنین. هم پولتون میره هو پوست و سلامتیتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: