آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟!

0

آتلیه کودک قیمت مناسب

آتلیه کودک قیمت مناسب

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امکان نداره که یک مادر دلش نخواد که از تمام لحظات بزرگ شدن فرزندش عکس نداشته باشه! گاهی به عکس های قدیمی خودم نگاه می کنم و این سوال برام مطرح میشه که چه انگیزه ای مادرم را وا می داشت که با تمام سختی های زندگی، باز هم فرصتی پیدا کنه که از ما عکاسی کنه؟! نگاه کردن به این عکس ها باعث میشه، یادم بیاد کی بودم و چی شدم! بهترین نقشه ی راه برای آینده، همین عکس های قدیمی هستن!

بگذریم! می خوایم امروز راجع به آتلیه کودک قیمت مناسب صحبت کنیم و بگیم که کجا می تونیم بهترین کیفیت عکس رو با قیمت پایین دریافت کرد؟! اگر از یه مادر سوال کنید که چجور عکسی از بچه ش دوست داره بگیره، احتمالاً بدون تردید جواب می ده که :” عکسی باشه که خاص و زیبا باشه و اصلاً جایی دیگه نشه پیداش کرد!

اما خب واقعیت این جاست که معمولاً آتلیه های تهران از دکورهای ثابتی برای عکاسی از کودک استفاده می کنن! دکورهایی مثل پوشال، سبدهای رنگی، قرار گرفتن روی تاب و ….

خب این مدل عکس ها تکراری شدن و باید به فکر چیز جدیدتری بود. تازه از قیمت عکس کودک در بعضی این آتلیه ها هم صحبتی نمی کنیم. واقعیت این جاست که به قدری این قیمت ها عجیب و غریبه که باورش سخت میشه واقعا! به عنوان مثال بعضی وقت ها می شنویم که ورودی بعضی از این آتلیه های کودک، چیزی حدود چندین میلیون تومانه!

اما آتلیه ی کیدو، وسط این معرکه بازار، پیشنهاد ویژه ای داره و دقیقاً جاییه که هر مادری می خواد پکیج های ویژه ش رو امتحان کنه! از خودتون می پرسین یعنی چی؟ خب ما به شما میگیم! یادتون باشه که این مقاله اصلاً تبلیغاتی نیست بلکه می خوایم شما رو با یک سبک دیگه از عکاسی کودک آشنا کنیم که واقعا هیجان انگیزه و هر کودک و مادری رو عاشق خودشون می کنه!

01 - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟!
آتلیه کودک قیمت مناسب

عکاسی فوتومونتاژ

تا حالا شما هم به یه دسته عکس هایی برخورد کردین که فضایی فانتزی و سورئال دارن؟! یا مثلا عکس هایی که طرف خودشو رو با مهارت توی یک لوکیشن معروف مونتاژ کرده؟! خب این تعریف دقیقی از عکاسی فوتومونتاژ نیست اما تقریباً بهش نزدیک شدیم!

عکاسی فوتومونتاژ می تونه عکس شما رو با تصاویر مختلف، ترکیب کنه و در نهایت یک تصویر کاملاً جدید و یونیک به دست بیاره! گیج شدین؟ خب اجازه بدین بیشتر توضیح بدیم!

 

برای انجام این کار، در ابتدا باید عکس شما در یک بک گراند یکدست گرفته بشه( مثلا پرده سفید یا سبز)! شیوه ی نوردهی و نورسنجی نیز باید دقیقا مطابق با تصویر اصلی باشه! بعد از این که نوردهی به درست انجام شد، به سراغ ژست سوژه خواهیم رفت! ژست شما باید به یه نحوی تنظیم بشه که در بک گراند احتمالی، کاملاً تطبیق پیدا کنه!

قدم بعدی که خارج از آتلیه اتفاق میفته، مربوط به پروسه ی مونتاژ تصویر شما در بک گراند هست! اگر می خواید درک بهتری در مورد پروسه ی فوتومونتاژ داشته باشین، توصیه می کنیم عکس زیر رو نگاه کنید:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

02 - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟!
عکاسی فوتومونتاژ

حالا با تمام این تفاصیل، تصور کنید که کودک شما در بک گراندهای مورد علاقه ش قرار بگیره! این شکل از عکاسی حتی آدم بزرگ ترها رو هم وسوسه می کنه که چنین عکسی داشته باشن! به همین خاطره که در آتلیه ی کیدو، بسته پیشنهادی ویژه ای هم برای بزرگسالان داریم که می تونن عکس های فوتومونتاژی درجه یکی از خودشون داشته باشن!

آتلیه بارداری قیمت مناسب

فوتومونتاژ فقط به عکاسی کودک ختم نمیشه! تقریباً هرکسی که یکم ذوق هنری داره می تونه از این عکس ها داشته باشه! یکی از اصلی ترین دوره های زندگی هر خانمی، دوران بارداری هست! به همین خاطره که ما بخش ویژه ای برای زنان باردار عزیزمون هم در نظر گرفتیم! شما می تونید از نمونه های فوتومونتاژی ما تا هر چقدر که دوست داشتید، انتخاب کنید و ما عکس های شما رو فوتومونتاژ کنیم!

MOBLE DREAMPICS MATERNITY 2 - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟!
آتلیه بارداری قیمت مناسب

خوشبختانه قیمت هایی که در کیدو ارائه میشه، به نسبت عکاسان فریلنسر بسیار پایین تره( بارها شاهد این بودیم که برخی از فریلنسرها، برای هر فریم عکس فوتومونتاژی چیزی حدود 800 هزار تومان درخواست کردن)

شما عزیزان می تونین برای گرفتن نوبت از آتلیه عکاسی کیدو از طریق پیج اینستاگرام ما (@kiddoogallery)  یا شماره تماس 02122614237 اقدام کنید ( برای کسب نمونه کارهای بیشتر، شماره واتساپ 09330709199 نیز در دسترس است)

screen 17 - آتلیه کودک قیمت مناسب از کجا پیدا کنیم؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: