۶ روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند

1
attractive man 300x188 - ۶ روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند
6 روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند
  1. جراحی طویل کردن آلت تناسلی

قسمتی از اندام تناسلی مردانه در درون بدن قرار دارد و معمولا افراد به بیرون بودن این قسمت فکر می کنند. روشی به نام لیگامنتالیسیس، سبب افزایش آلت مردانه ۲ تا۳ سانتی متر بیشتر از قبل می شود. این روش به این طریق انجام می شود؛ رباط بیضه ها که سبب پایین نگهداشتن قسمتی از آلت تناسلی می شود با بریده شدن باعث طویل شدن اندام تناسلی می شود. البته نتایج این روش رضایت بخش نبوده است. مطالعات انجام شده از سوی “جمعیت متخصصین بیماری های دستگاه ادراری امریکا” بر این روش، باز گوی این مسئله اند که عمل لیگامنتالیسیس، موثر و ایمن نیست. این روش مردان را در پیدا کردن راه های دیگر برای بهبود وضعیت آلت تناسلی خود منصرف نکرده است. راه حل هایی از جمله: پیوند بافت مرده به آلت تناسلی.!!!!!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ۶ روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ۶ روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ۶ روش عجیب که مردان برای زیبایی ( بزرگی) آلت تناسلی بکار می برند نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. بازسازی آلت تناسلی مردانه

آلودرم محصولی است که توسط کمپانی لایفسل (LifeCell) از بافت های اهدایی تولید می شود. البته از آلودرم نه تنها در برجسته سازی و ترمیم سینه و رفع مشکلات هرنیا استفاده می شود، بلکه در عریض کردن الت تناسلی مردانه نیز کاربرد دارد. لایه هایی از بافت های مرده به دور آلت تناسلی پیوند زده شده و سبب افزایش قطر آن می شود. با اضافه کردن آلودرم به زیر پوست آلت تناسلی در بالای قسمت نعوظ ، “پیوند هایی چندلایه و پشته سازی شده” سبب ضخیم شدن آن می شوند.

افرادی که توانایی پرداخت هزینه های این کار را ندارند، تصمیم به پیوند چربی می گیرند، به این صورت که، مقداری چربی از قسمت های مختلف بدن برداشت می شود و به آلت تناسلی تزریق می گردد. اگر بدن این چربی ها را پس بزند، عوارض جانبی مانند کبودی، تورم، ایجاد غده و عفونت را به همراه خواهد داشت.

  1. تزریقات

انسان با اینکه از لوازم تیز به شدت ترس و واهمه دارد، برخی از آقایان در تلاش برای بزرگ ساختن اندام تناسلی خود با سرنگ و تزریقات هستند. مثلا تزریق کاورجکت برای درمان اختلال در نعوظ تصویب شده است، اما سایر تزریقات هنوز نه!!!!

در سال ۲۰۰۵ رئیس مجمع خدمات پزشکی در تایلند دادخواستی صادر کرد با این مضمون که، آقایانی که به اندام تناسلی خود وازلین و روغن زیتون تزریق می کنند در خطر بدفرمی و از دست دادن فرم آلت تناسلی شان قرار دارند و از آن ها خواسته شد که انجام این کار را متوقف سازند.

  1. افزایش اسکروتوم

جراحی های زیبایی فقط بر روی بدنه ی آلت تناسلی انجام نمی شود بلکه در قسمت بیضه ها برای زیبا سازی آن ها نیز روش هایی وجود دارد. افزایش اسکروتوم یکی از این روش ها در زیبا سازی بیضه ها به شکلی کاملا گرد، بزرگ و مساوی است. پروتز بیضه حدودا مربوط به سال ۱۹۱۴ می شود و برای بیضه ی از بین رفته انجام می شده است و نه برای زیبا سازی آن.

امروزه از پیوند و کاشت سیلیکون در اندازه های مختلف و قرار دادن ان در کیسه ی بیضه با توجه به توصیه های پزشک استفاده می  شود.

  1. ترمیم پوست ختنه گاه

بحث درباره ی ختنه در بین مردم بحثی داغ است و به عواملی مانند؛ پرورش کودک، مذهب، دارو و مردانگی مرتبط می شود. برخی موافق این امر هستند چرا که به سلامت و رفع عفونت در این ناحیه اشاره دارند. اما افرادی که ضد این کار هستند، ختنه را عامل کاهش لذت جنسی می دانند.

در روش ترمیم پوست ختنه گاه از پیوند بافت پوست استفاده می کنند یا از طریق روش هایی که سبب کشیده شدن پوست ناحیه ی مورد نظر شده و پس از مدتی ترمیم می گردد.

  1. بسته های بهداشتی برای افزایش سایز

امروزه در بازار مواد زیادی برای زیبایی آلت تناسلی مردانه وجود ندارد تنها یک ماده ی معروف با نام نودورو اینگونه ادعا کرده است. و البته لباس زیر های بسیاری نیز تولید شده که مدعی بزرگ کردن آلت تناسلی هستند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام منو تو بچگی ختنه کردن
    ایا امکان ترمیم و بازگرداندنش وجود داره؟
    واقعا ظلمه که این کارو با ما میکنن
    اگه راهی هست لطفا بگین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: