کاشت /ایمپلنت های بدن سازی

0

ایمپلنت های/ کاشت بدن سازی

عمل های زیبایی، به خصوص کاشت بدن سازی، گزینه ای است که افراد بدن ساز، زمانیکه با ورزش کردن و وزنه زدن به فرم دلخواهشان نمی رسند، دست به این کار می زنند. استفاده از استروئیدهای آنابولیک به فرم دهی بدن و افزایش حجم ماهیچه ها بسیار کمک می کند، اما باید بدانید در کنار این حجم دهی عوارض بسیاری نیز دارد. برخی از بدن ساز ها به دلیل اینکه بدنی خوش فرم و پر حجم داشته باشند، به این کار روی می آورند و از کاشت هایی با فرم های مخصوص برای بدن خود استفاده می کنند. اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای آگاهی بیشتر شما در زمینه های کاشت سابپکتورال/ ماهیچه های قفسه ی سینه (Subpectoral)، کاشت عضله پشت ساق پا (Calf)، وکاشت ماهیچه ی جلو بازو (Bicep) و کاشت ماهیچه ی کفل (Gluteal) است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاشت /ایمپلنت های بدن سازی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاشت /ایمپلنت های بدن سازی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاشت /ایمپلنت های بدن سازی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش های جراحی برای بدن سازی

این عمل برای حجم دادن به مناطقی مانند کاشت سابپکتورال/ ماهیچه های قفسه ی سینه (Subpectoral)، کاشت عضله پشت ساق پا (Calf)، وکاشت ماهیچه ی جلو بازو (Bicep) و کاشت ماهیچه ی کفل (Gluteal) است. کاشت های سفارشی برای مناطق خاص بدن ، برای افرادی که دچار مشکلات فراوانی از جمله فقدان ماهیچه و بد فرمی در بدن هستند، استفاده می شود. داشتن حجم بالا در ماهیچه ها، از سوی جامعه ی بدن سازی بسیار حائز اهمیت است.

fat loss2 300x202 - کاشت /ایمپلنت های بدن سازی
کاشت /ایمپلنت های بدن سازی

مزایا و معایب جراحی زیبایی و ایمپلنت های بدنسازی

مزایا: این روش برای بدن سازانی که به دنبال حجم دهی بیشتر در مناطقی که سال ها بر روی آن کار کرده اند، بسیار با ارزش است. برای افرادی که به طور ژنتیکی دارای ماهیچه های ظریفی هستند، کاشت و ایمپلنت تنها راه حجیم کردن ماهیچه ها یشان است. کاشت ماهیچه در بدن، علاوه بر افزایش زیبایی و چشم گیر شدن اندام شما، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شما نیز می شود، در نتیجه کارایی و فعالیت های بهتری نیز در زندگی خواهید داشت.

معایب: این روش مانند تمام جراحی های زیبایی دارای معایب نیز می باشد. تکنیک های جدید جراحی در کاهش این خطرات کمک شایانی می کند، اما از مشورت با پزشک خود قبل از انجام این روش غافل نشوید. برای کاهش ریسک و مشکلات در این روش، حتما به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه کنید.

ایمپلنت های سیلیکونی

ایمپلنت های سیلیکونی در حدود 60 سال در دسترس پزشکان بوده است.  ایمپلنت های سیلیکونی جدید بسیار بادوام، نرم و منعطف – ایمن و معتبر هستند. استفاده از سیلیکون برای کاشت سینه در زنان، سبب ایجاد بیماری های خود ایمنی شد. البته مطالعات انجام شده بر روی سیلیکون ها نشان داد که سیلیکون هیچ بیماری ایجاد نمی کند. ایمپلنت ها ی سیلیکونی، سیلیکون های جامد و نرم هستند، این مواد عوارض ژل های سیلیکونی را ندارند.

ایمپلنت های بدن سازی از جنس همان سیلیکون های اطراف دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب هستند. اکثر مفاصل پیوند خورده نیز از جنس سیلیکون جامد هستند و یا پوششی سیلیکونی دارند. این کار باعث کاهش عکس العمل بدن نسبت به کاشت این قسمت ها می شود.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

نظر شما چیست؟

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: