چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟

0
cheek 300x133 - چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟
چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟

افزایش حجم گونه ها، برای لیفت گونه های افتاده و نقاط کم حجم صورت بسیار مفید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیوند گونه در فرم دهی به صورت و رفع حجم از دست رفته آن موثر است. روش های متفاوتی برای برجسته سازی گونه وجود دارد. روش های کاشت گونه نه تنها از لحاظ شکل و مدل با یکدیگر متفاوت هستند، بلکه در جنس مواد نیز تفاوت دارند.

کاشت گونه با موادی از قبیل آلودرم و گور- تکس انجام می شود.

بسیاری از متخصصین تزریق چربی و پرکننده ها (فیلر ها) را برای برجسته سازی گونه ها ترجیح می دهند.

بیماری در این باره می گوید:

” استخوان های گونه های من آنقدر برجسته نیستند که ظاهری حجیم و زیبا به گونه هایم دهند. در واقع صورتی گرد دارم که قسمت میانی مسطح و صاف است، تصور کنید که بینی کاملا تخت دارم. تلاش بسیاری برای افزایش وزن داشتم اما هیچ تغییری در گونه های من رخ نداد. چگونه گونه هایی برجسته و طبیعی داشته باشم؟”

دکتر برایان مندلسون در این رابطه می گوید: ” گونه ها به دلیل فقدان برجستگی استخوان های میانی چهره مسطح هستند. دو نوع استخوان گونه وجود دارد؛ زیگما ( استخوان خارجی) و مکزیلا ( استخوان داخلی )  گونه ها. دلیل مسطح بودن گونه ها به خاطر مشکلی است که زیگما دارد. این استخوان با افزایش سن تغییری نمی یابد اما مکزیلا جمع می شود ، خصوصا در دهه ی ۲۰ زندگی. این جمع شدگی و کوچک شدن استخوان داخلی گونه دلیل خوبی برای کم شدن حجم گونه در دهه ی ۲۰ و ۳۰ می باشد. ماهیچه های گونه توسط رباط به استخوان گونه متصل شده اند. اگر گونه ها افتاده شوند به این معناست که رباط ارتباط دهنده ی ماهیچه ها و استخوان در گونه شل شده است. یکی از پیامد های آن ایجاد خط خنده است. برای رفع این مشکل و جذابیت چهره اندازه ی استخوان بیرونی زیگما را افزایش می دهند. پزشکان از کاشت گونه، تزریق ژل و چربی استفاده می کنند. کاشت پارانازال به استخوان داخلی گونه حجم می دهد و آن را پر می کند. البته حجم دی به استخوان داخلی در مورد شما زیاد کار ساز نیست، بلکه حجم دهی به استخوان بیرونی گونه نیز اهمیت دارد.

در این حالت از دو ماده ی عالی برای نتایج دائمی با نام های پورکس( پولی اتیلن) از پیش ساخته و دانه های کورال (هیدروکسیاپتایت) استفاده می شود.

اگر به دنبال نتیجه ای طبیعی هستید من به شما کورال را پیشنهاد می کنم. زیرا از موادی طبیعی و معدنی مانند تری فسفات، کلسیوم  و… مانند استخوان انسانی، ساخته شده است. متخصصین به گرانول ها و دانه های این ترکیب مناسب با چهره ی شما فرم می دهند و پس از مدتی این مواد با استخوان های گونه یکی می شوند و دیگر خبری ار کاشت نیست.  این روش هیچ حساسیت و پس زدن از طرف بدن را به همراه ندارد.

هیدروکسیاپتایت روشی است که با انجام آن بر چهره، کمتر کسی متوجه کاشت این مواد می گردد و تنها شما جوانتر و سالم تر به نظر می رسید. هرگونه خستگی و افتادگی از چهره ی شما زدوده می شود، فقط شادابی و طراوت در شما باقی می ماند.

البته از روش هایی موقت مانند تزریق چربی و ژل و حتی تزریق بوتاکس در این نواحی استفاده می کنند.”

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

Shortcode: [totalpoll id=”4460″]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: