هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

 هیر فیلر (فیلر موی سر) 

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی همه افرادی است که دچار ریزش مو شده اند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، رسیدن به این آرزو خیلی هم غیر ممکن به نظر نمی‌رسد. 
اگر شما هم فکر می‌کنید که موهای سالم و پرپشت یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر زیبایی است در ادامه مطلب همراه ما باشید، تا با هیر فیلر مو اولین ماده تقویت کننده موها در جهان آشنا شوید.

فیلم تزریق فیلر مو  dr.cyj

بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر ریزش مو

به طور کلی افراد در طول روز حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهند که از دست دادن این تعداد تار مو، کاملا طبیعی است. چراکه رویش‌ موهای جدید بلافاصله جایگزین موهای از دست رفته می‌شود. ریزش مو زمانی اتفاق می‌افتد که موهای ریخته شده جایگزینی نداشته باشند و رویش جدید اتفاق نیفتد. 
ریزش مو به دلیل یک یا چند مورد از عوامل زیر اتفاق می‌افتد:

  • افزایش سن
  • تغذیه نامناسب
  • تغییرات هورمونی 
  • کاهش وزن قابل توجه
  • سابقه خانوادگی (وراثت)
  • مصرف داروها و مکمل‌ها
  • آرایش و مدل موهای نادرست
  • قرار گرفتن در معرض استرس شدید
  • برخی شرایط پزشکی مانند دیابت و لوپوس
  • کمبود ویتامین بدن (به خصوص ویتامین‌های مورد نیاز مو)
  • آلودگی، رنگ کردن موها، استفاده از سشوار و اتوی مو 

همانطور که می دانید، ریزش مو ناشی از عوامل متعددی است و در هر فرد با الگوی متفاوتی رخ می‌دهد. به همین دلیل مراجعه به پزشک و تشخیص دقیق علت ریزش مو، گام مهمی است که باید قبل از اقدام به درمان بردارید.

راهکارهای کلینیکی تقویت مو

با توجه به شرایط زندگی، خشکی و دو شاخه شدن موها امری طبیعی است. موهای ضعیف معمولا خشک، شکننده و آسیب دیده هستند که به دنبال آن‌ ریزش مو اتفاق می‌افتد. پزشکان روش‌های مختلف درمانی را برای بیماران خود تجویز می‌کنند که در ادامه با موثرترین راهکارهای درمانی آشنا می‌شویم.

8 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که در آن ویتامین‌ها، مواد معدنی و کوکتل‌های اسید آمینه لازم برای رشد مو به پوست سر تزریق می شود. در واقع پزشک با این کار فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند تا موهای نازک تبدیل به موهایی سالم و ضخیم شوند. خوشبختانه مواد مزوتراپی (کوکتل مو) حاوی مواد سازگار با بافت است که تزریق آن عوارض احتمالی و جانبی ندارد.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای افرادی که موهای به شدت آسیب دیده‌ای دارند، توصیه می‌شود. در این روش پزشکان با استفاده از سوزن‎‌ها‌ی بسیار کوچک، دی اکسید کربن پزشکی را به عمق پوست سر تزریق می‌کنند.

تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست، باعث تحریک و تشکیل رگ‌های خونی جدید، تحریک شدید متابولیسم و در نهایت خاصیت ارتجاعی پوست سر را بهبود می‌بخشد. به لطف اثرات کربوکسی تراپی فولیکول‌ها و پیازهای مو به شدت تغذیه می‌شوند و فولیکول‌های خالی برای تولید و جایگزینی فولیکول‌های جدید تحریک می‌شوند.

15 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

پی آر پی مو (PRP)

روش PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) سه مرحله‌ای است که در آن خون فرد گرفته و به خوبی پردازش می‌شود. سپس متخصصان با توجه به اصول خاصی آن را به پوست سر تزریق می‌کنند. درواقع روش پی آر پی باعث افزایش خون‌رسانی به فولیکول مو می‌شود که در نهایت روی موها تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را ضخیم می‌کند.

داروهایی که باعث کاهش ریزش موها می‌شود

برخی از راهکارهایی که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، باعث تقویت و حفظ سلامت موها می‌شوند. استفاده از هر کدام از راهکارها می‌تواند علاوه بر تقویت موها، تا حدی جلوی ریزش موها را بگیرد، اما باید در نظر داشته باشید که وقتی وارد فاز ریزش مو شده‌اید، اولین گام، جلوگیری از ریزش بی‌رویه موها است.

پس در زمان مواجه با ریزش موی شدید بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید و پس از بررسی عوامل ریزش مو، یکی از راهکارهای درمانی مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی پزشکان به جز در نظر گرفتن راهکارهای تقویت مو، ممکن است داروهایی مانند ماینوکسیدیل (روگین)، قرص فیناستراید (پروپشیا)، قرص اسپیرونولاکتون و… را برای توقف ریزش موها تجویز کنند. 

برای استفاده از این داروهای شیمیایی باید صبور باشید، چون حدودا شش ماه طول می‌کشد تا شاهد نتایج مثبت باشید، اما با توجه به اینکه شرایط هر فرد منحصر‌به‌فرد است، ممکن است این نتایج در برخی افراد زودتر یا دیرتر ظاهر شود.

هیر فیلر چیست؟

فیلر موی سر یکی از راه‌های درمانی برای افرادی است که از کم‌پشتی و یا ریزش بیش از حد موی سر رنج می‌برند. این روش نه تنها موهای آسیب دیده را تقویت می‌کند، بلکه به خوبی ریزش مو را کاهش می‌دهد و باعث رویش تارهای مو جدید می‌شود.

هیر فیلر یا ژل تقویت مو، توسط آنزیم‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌های موجود، سبب تقویت و احیای فولیکول مو می شود. در واقع این روش با تقویت گردش خون و تحریک فولیکول‌های مو باعث برطرف شدن مشکلات موهای آسیب دیده می‌شود و آن‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن تقویت می‌کند.

آیا موهای ضعیف را می‌توان احیا کرد؟

با تزریق هیر فیلر مو می‌توانید وضعیت موهای خود را بهبود ببخشید. فیلر مو موجب سلامت و شادابی موها می گردد.

تزریق هیر فیلر چگونه انجام می شود؟

ماده فیلر مو توسط یک سرنگ با سوزن بسیار ریز به پوست سر تزریق می شود. تزریق هیر فیلر فقط بر روی پوست تمیز و سالم انجام می‌شود و در صورتی که پوست فرد ملتهب باشد، باید از انجام آن خودداری کند. قبل از تزریق، پزشک ابتدا پوست سر فرد را با الکل به صورت کامل ضدعفونی می کند تا پوست بیمار عاری از هر گونه میکروب باشد. در هر تزریق به وسیله‌ی سوزن‌های نازک، سوراخ‌هایی به فاصله‌ی ۲/۰ تا ۴/۰ سانتی‌متر ایجاد می شود و در هر کدام مقدار ۰/۲ تا ۰/۵ میلی‌متر ژل تزریق می شود.
بلافاصله پس از وارد شدن فیلر به زیر پوست مواد داخل آن آزاد و فعال می شوند و در مدت زمان کوتاهی سلول های پوست و مو را تقویت می کنند. با احیای سلول های پوست سر گردش خون بهبود می یابد. بهبود گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول ها را تامین می کند. در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آن ها افزایش می یابد. به همین علت ریزش غیر طبیعی موها قطع و درمان می شود. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حین تزریق و بعد از آن، ماساژهای ملایم در محل مورد نظر انجام می شود تا ژل تقویت مو به صورت مساوی در تمام نقاط پخش شود و همچنین، میزان درد را برای فرد کاهش دهد.

ترکیبات و خواص مواد تشکیل دهنده هیر فیلر

فیلر موی سر از اسید هیالورونیک و هفت پپتید (Peptide) تشکیل شده است که سبب تقویت موی سر شده و به حفظ سلامت و شادابی موی سر کمک می‌کند. این مواد عبارتند از:

  • دکاپپتید 18 (Deca peptide 18) پوست سر را برای تشکیل فولیکول های جدید تحریک می کند.
  • اسید هیالورونیک رطوبت لازم را به ریشه مو می رساند، فیبروبلاست ها را تحریک و به عنوان یک محافظ کلی عمل می کند.
  • الیگو پپتید 54 (Oligo peptide 54) ریزش مو را متوقف می کند و فاز آناژنیکی رشد مو را طولانی تر می نماید.
  • دکا پپتید 10 (Deca peptide 10) به پوست و ریشه مو مواد مغذی را می رساند و همراه دیگر مواد موجود، شرایط را برای رشد مو آماده می‌کند. 
  • اکتا پپتید 2 (Octa peptide 2) سلول موها را در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر فاکتورهای خطرناک محافظت می کند.
  • اکتا پپتید 11 ( Octa peptide 11 ) با تحریک کلاژن سازی سبب احیای پوست سر می‌شود.
  • الیگو پپتید 71 ( Oligo peptide 71 ) مکمل الیگو پپتید ۵۴ است و این دو ماده به همراه یکدیگر می توانند از ریزش مو جلوگیری کنند.
  • اسید هیالورونیک: یکی از مهمترین مواد موجود در فیلر موی سر، اسید هیالورونیک می‌باشد. این ماده رطوبت لازم را به ریشه‌ی مو رسانده و با تحریک فیبروبلاست ها به عنوان یک محافظ کلی عمل می‌کند.

13 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا تزریق فیلر موی سر برای همه‌ی افراد توصیه می‌شود؟

مواد موجود در فیلر سبب تقویت ریشه‌ی مو در افراد می‌شود و همین امر سبب شده که پس از تزریق هیر فیلر ریزش غیرطبیعی مو قطع شود.

همچنین، با تحریک فولیکول‌های مو سبب افزایش سرعت در رشد مو می‌گردد. اما این تزریق باید با مشاوره‌ی پزشک متخصص صورت گیرد و پزشک با توجه به علت ریزش مو در افراد، تصمیم می‌گیرد که آیا تزریق فیلر موی سر برای بیمار مناسب است یا خیر.

کسانی که انجام تزریق فیلر برای آن‌ها مناسب نیست

  • خانم‌هایی که در دوران بارداری و شیردهی به سر می‌برند.
  • آقایان و خانم‌هایی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند.
  • افرادی که از داروهای ضد انعقادی و یا داروهای رقیق ‌کننده خون استفاده می‌کنند.
  • افرادی که در عملکرد سیستم ایمنی خود دچار مشکلاتی هستند یا تحت درمان می‌باشند.
  • خانم‌ها یا آقایانی که به التهاب پوست سر مبتلا هستند.

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب است؟

  • یک درمان مکمل برای ریزش مو
  • کسانی که نیاز به تقویت مو دارند.
  • جلوگیری از پیشرفت طاسی در افراد
  • افرادی که ریزش مو، زیاد و غیرطبیعی دارند
  • افرادی که موی کم‌پشت دارند (برای افزایش حجم و پرپشتی موها)
  • کسانی که کاشت مو انجام داده اند (برای افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو)
  • افرادی که موهای نازکی دارند و ریشه‌ی موی آن‌ها بسیار ضعیف است

خواص فیلر موی سر چیست؟

این محصول برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت فولیکول مو و تسریع رشد مو به کار می رود. فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین ها را به ریشه موها می رساند. راز سلامتی موها در دست بیوتین است. بیوتین یا همان ویتامین B7 برای سلول‌های داخل بدن بسیار مهم هستند. سطوح پایین این ویتامین می‌تواند باعث ریزش مو، بثورات پوستی و ناخن‌های شکننده شود. برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.

چند جلسه تزریق فیلر موی سر لازم است؟

تعداد جلسات بیشتر طبق نظر پزشک تعیین می شود که بستگی به شدت مشکلات پوست و موی فرد دارد. قبل از انجام تزریق، جلسه‌ی مشاوره‌ای با پزشک برای فرد تعیین می‌گردد. پزشک متخصص طی جلسه‌ی مشاوره‌، با انجام بررسی‌های لازم، علل ریزش مو در فرد، مشکلات پوست و مو، میزان ریزش مو و کم‌پشتی در فرد را مشخص کرده و سپس، تعداد جلسات درمان، میزان ژل و محل‌هایی که تزریق انجام می‌شود، تعیین شده و به اطلاع بیمار می‌رسد.
معمولا یک دوره 4 جلسه ای هر دو هفته یک بار نیاز است. برای مشاهده نتیجه کلی تزریق فیلر مو تقریبا 15 روز بعد از تکمیل تمامی جلسات زمان لازم است.

گاهی به دلیل ریزش خیلی زیاد و یا طاسی ممکن است تعداد جلسات درمان برای فرد بیشتر شود تا به نتیجه‌ی مورد نظر دست یابد. به مرور زمان و با گذراندن جلسات درمانی بعدی، به دلیل بهبود سیستم گردش خون و تقویت فولیکول‌ها، سرعت رشد و ضخیم شدن موها افزایش یافته و نتیجه، مشهودتر می‌گردد.

مزایای استفاده از فیلر مو:

  • افزایش تعداد و طول تار موها
  • سرکوب ژن مرتبط با ریزش مو
  • دارای خصوصیات فیزیکی دو فازی و مونو فازیک
  • سبب افزایش رشد فولیکول‌های مو می‌شود.
  • ژن مرتبط با ریزش مو را سرکوب می‌کند.
  • تعداد موها، ضخامت موها و طول تار را افزایش داده و همچنین، سبب افزایش اندازه‌ فولیکول‌های مو می‌شود.
  • وجود موادی در فیلر، وظیفه‌ی کلاژن‌سازی را بر عهده دارد و باعث احیای پوست سر می‌گردد.
  • ریزش غیرطبیعی مو را درمان می‌کند.
  • موهای نازک و شکننده را احیا کرده و خطر آسیب‌دیدگی و دو شاخه شدن موها را کاهش می‌دهد.
  • سرعت گردش خون در زیر پوست را افزایش می‌دهد.
  • مواد موجود در فیلر، ریشه‌ی مو را تغذیه کرده و با رساندن ویتامین‌ها و مواد معدنی سبب تقویت مو می‌شود.
  • سبب شادابی مو شده و وضعیت موها را بهبود می‌بخشد.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

یکی از نگرانی‌های مراجعه کنندگان درد احتمالی هر یک از خدمات زیبایی است. بسیاری از مراجعین به دلیل دردناک بودن آن و یا سردرد شدن جلسات خود را ادامه نمی دهند. اما بهتر است بدانید که در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق هیر فیلر با تکنیک بی حسی سر انجام می شود یعنی چند نقطه در پیشانی بی حس می شود تا تزریق فیلر مو را بدون درد تجربه کنید.

تزریق فیلر مو یک تکنیک تخصصی محسوب میشود. بنابراین لازم است این درمان تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو در مراکز معتبر انجام شود. ما جزء معدود مراکزی هستیم که با تکنیک بدون درد تزریق هیر فیلر را انجام می دهیم.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

18 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین برند هیر فیلر

تعداد متعددی از برندهای هیر فیلر در بازار موجود می باشند که تنها برخی از آنها کیفیت مناسبی داشته و تاییدیه های لازم را دریافت کرده اند. فیلر مو دکتر سی وای جی (HAIR FILLER DR.CYJ (برای کسانی که مشکلات جدی و شدید ریزش مو دارند بسیار مفید و تاثیر گذار است.

درمان های مکمل بعد از تزریق هیر فیلر

معمولا پس از تزریق، کوکتل‌های تقویتی توسط پزشک متخصص تجویز می‌گردد که باید صبح و شب از آن استفاده کنید و ریشه موها را با همان محلول ماساژ دهید.
حداقل ۳ ساعت قبل از حمام از کوکتل استفاده کنید؛ زیرا زمان ماندگاری برای اثربخشی مطلوب آن، سه ساعت است. استفاده از شامپو مورد تایید پزشک نیز، موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید تا بهترین نتیجه را از درمان مشاهده کنید.

7 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

نتایج تزریق هیر فیلر چه زمانی مشاهده می شود؟

معمولا تعیین تعداد جلسات درمان، براساس تشخیص پزشک انجام می‌شود. فواصل این تزریق‌ها نیز، به صلاح‌دید پزشک تعیین می‌شود؛ اما معمولا بعد از طی کردن دوره درمان، می‌توانید تغییرات را در محل ریشه موهای ازدست رفته مشاهده کنید.

رویش مجدد تار موهای تازه در کف سر، از نشانه‌های اثربخشی فیلر مو است. معمولا بعد از یکماه از اولین تزریق، می‌توانید نتایج را مشاهده کنید و از رویش مجدد موها لذت ببرید.

عوارض هیر فیلر مو

  • پس از انجام تزریق فیلر موی سر، ممکن است در پوست سر زخم ایجاد شود که کوتاه‌ مدت است و زود بهبود می‌یابد.
  • ممکن است در قسمت مورد نظر تورم، خارش، قرمزی، هماتوم و درد جزئی ایجاد شود که به طور معمول بعد از گذشت ۷۲ ساعت کاملا از بین می‌رود.
  • ممکن است برخی از افراد به ماده‌ی خاصی در هیر فیلر یا ژل تقویت مو حساسیت داشته باشند.

این خطرات احتمالی طی جلسه‌ی مشاوره قبل از درمان، توسط پزشک به طور کامل به اطلاع بیمار می‌رسد و درباره‌ی آن‌ها برای بیمار توضیح داده می‌شود؛ اما چنانچه این گونه عوارض در بیمار بیشتر از یک هفته ادامه پیدا کند، حتما باید به پزشک گزارش داده شود.

1 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

مراقبت های بعد از تزریق فیلر مو

هر چه مراقبت های بعد از تزریق فیلر مو جدی‌تر دنبال شود، اثربخشی آن در رشد مو و رویش مجدد موهای از بین رفته نیز، بیشتر خواهد بود.

  • عدم حضور در استخرهای دارای کلر
  • عدم حضور در معرض مواد شیمیایی و محیط آلوده 
  • تا زمان تکمیل درمان رنگ کردن موها را به تعویق بیندازید.
  • ۲۴ ساعت بعد از تزریق موهایتان را نشویید و حمام نکنید.
  • عدم استفاده از ژل مو و مواد شیمیایی حالت دهنده مو

مدت زمان ماندگاری فیلر مو

در خصوص ماندگاری فیلر مو، باید گفت که زمان مشخصی وجود ندارد؛ زیرا واکنش بدن افراد با توجه به پارامترهای مختلف و سبک زندگی و سلامت آن‌ها، متفاوت است؛ اما می‌توان گفت که بعد از طی کردن دوره درمان، فرد، مجدد موهای از دست رفته را در پروسه رویش مشاهده خواهد کرد و این واکنش، حدود یک سال ادامه دارد.

بهتر است بعد از گذشت مدت زمانی که پزشک برایتان مشخص می‌کند، نسبت به تجدید این پروسه و تزریق مجدد فیلر مو مراجعه کنید تا رشد و ماندگاری موها همچنان ادامه داشته باشد.

17 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت فیلر مو چقدر است؟

معمولا اولین سوالی که بعد از تصمیم‌گیری جهت استفاده از خدمات زیبایی در ذهن افراد ایجاد می‌شود، اطلاع از قیمت آن است. در واقع، دانستن قیمت فیلر مو، به فرد این امکان را می‌دهد تا با تامین کامل هزینه شرکت در جلسات درمانی، این پروسه را آغاز کرده و تا پایان دنبال کند.

عدم اطلاع از قیمت فیلر مو، این احتمال را تقویت می‌کند که فرد به‌دلیل عدم توانایی تامین مالی، جلسات درمانی را طی نکند و بهترین نتیجه را از درمان مشاهده نکند. برای اطلاع از قیمت فیلر مو، باید با پزشک متخصص در جلسه مشاوره صحبت کنید. پزشک با توجه به برند فیلر مو، تخصص خود و میزان تزریق مورد نیازتان و تعیین تعداد جلسات درمانی، قیمت را به شما اعلام می‌کند.

برای تشخیص مناسب‌ترین راهکارهای تقویت مو به پزشک مراجعه کنید.

اینکه استفاده از کدام روش برای چه نوع آسیب دیدگی یا ریزش مویی مناسب است، بهتر است با نظر پزشک صورت بگیرد. به فرض مثال استفاده از قرص‌های هیرویت، نورکرین و هیرتامین برای تقویت موهای آسیب دیده مناسب هستند.

اما باید توجه داشته باشید که ریزش مو بعد از آسیب شدید به موها اتفاق می‌افتد. شما علاوه بر مصرف داروهای تقویت مو، باید با توجه به نظر پزشک، مصرف داروهایی که باعث توقف ریزش مو می‌شوند را در دستور کار خود قرار دهید.

بهتر است خودسرانه اقدام به مصرف دارو نکنید؛ چون ممکن است شاهد اثر معکوس داروها باشید.

20 - هیر فیلر (فیلر موی سر) چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

در موارد شدید که آسیب‌دیدگی موها باعث ریزش مو می‌شود، متخصصان راهکارهای درمانی دیگری را ارائه می‌کنند. در نظر داشته باشید که هر آسیب‌دیدگی مو و هر ریزش مویی به دلیل عوامل خاصی به وجود می‌آید، به همین دلیل برای در نظر گرفتن راهکارهای درمانی موثر بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

کاشت مو؛ آخرین راهکار بازگرداندن موهای از دست رفته!

در زمانی که نه راهکارهای تقویت مو و نه راهکارهای قطع ریزش مو، تاثیر آنچنانی ندارند و شما به طاسی دچار شده‌اید، نباید امید خود را برای داشتن موهایی سالم و پرپشت از دست بدهید، زیرا یک راه وجود دارد که شما را به آرزوهایتان می‌رساند.

کاشت مو که امروزه در تمام مراکز تخصصی پوست و مو انجام می‌شود، می‌تواند موهای از دست رفته شما را با کمترین خطر ممکن به شما بازگرداند. تکنیک‌های کاشت مو که از قدیم تا جدید دسته‌بندی می‌شوند، با استفاده از بهترین تجهیزات و یک تیم پزشکی حرفه‌ای و کاربلد انجام می‌شود. از مهم‌ترین تکنیک‌های کاشت مو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش میکروگرافت
  • کاشت مو به روش SUPER FUE

تکنیک‌های جدید به نسبت تکنیک‌های قدیمی با سرعت بالاتر و آسیب کمتر انجام می‌شوند و نتایج بسیار مفیدی را به نسبت روش‌های قدیمی به همراه دارند. در روش‌های جدید کاشت مو، بیشتر مراحل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای روز دنیا انجام می‌شود که احتمال خطای انسانی به صفر می‌رسد.

تفاوت فیلر موی سر با مزوتراپی در چیست؟

در مزوتراپی، ویتامین‌ها و اسید آمینه‌های مورد نیاز موها که برای افزایش رشد موها لازم است، تزریق می‌شود؛ اما در فیلر موی سر علاوه بر ویتامین‌ها و مواد معدنی، ماده‌ی دیگری به نام اسید هیالورونیک وجود دارد که ماندگاری و تاثیر درمانی آن را نسبت به مزوتراپی افزایش می‌دهد.

هنگامی که تزریق هیر فیلر توسط  پزشک متخصص انجام می‌شود، تا دو هفته پس از تزریق، ژل موجود در فیلر، وظیفه‌ی رطوبت‌رسانی به فولیکول‌های مو را انجام داده و سبب کاهش ریزش مو و بهبود سلامت مو می‌گردد. همچنین، نتایج فیلر از مزوتراپی بسیار مشهودتر است.

شباهت‌ مزوتراپی مو و هیر فیلر

در کنار تفاوتی که مزوتراپی با تزریق فیلر موی سر دارد، این دو شباهت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که عبارت است از:

  • هر دو شامل موادی هستند که ویتامین‌های لازم برای تقویت و رشد مو را تامین می‌کنند.
  • هر دو نوعی محصول آماده هستند که توسط سوزن‌های کوچکی به پوست سر فرد تزریق می‌شود.
  • معمولا دوره‌ی درمان در هر دو مورد چند جلسه‌ای است و با فاصله‌ی زمانی مشخص که توسط پزشک تعیین می‌گردد، انجام می‌شود.
  • مزوتراپی و تزریق فیلر مو تاثیری در موهای از دست رفته نمی‌گذارد و فقط راه درمانی برای جلوگیری از ریزش موها و تقویت ریشه‌ی مو محسوب می‌شود و با افزایش سرعت در رشد مو، سبب جلوگیری از کم‌پشتی و طاسی در افراد می‌گردد.

کاربرد فیلر مو برای افراد کاندید کاشت مو چیست؟

با استفاده از معجزه فیلر مو، براساس صلاح‌دید پزشک متخصص و توصیه او، می‌توانید برای تقویت بانک مو پیش از کاشت مو، اقدام کنید تا بهترین نتیجه را از کاشت مو ببینید. هر چه بانک موی قوی‌تری داشته باشید، توانایی انتقال تعداد بیشتری از تار موها به محل جدید را دارا هستید.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

مهم این است که شما از هیر فیلری استفاده کنید که با کیفیت و اصل و اورجینال باشد. این موضوع تا حد زیادی به کلینیکی که مراجعه می کنید، مرتبط است. برای دریافت بهترین نتیجه از درمان ریزش مو با فیلر مو به پزشک متخصص که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارد مراجعه کنید.

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مفتخر است که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در زمینه پوست و زیبایی را با حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهد. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند.

ما به شما توصیه می‌کنیم حتماً با کارشناسان ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو واقع در خیابان شریعتی در ارتباط باشید تا به شما در رابطه با خدمات و داروهای باکیفیت استفاده شده در این مرکز توضیح بدهند.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: