هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

0

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آرزوی دیرینه ی بشر این است که به راهکاری دست پیدا کند و همیشه جوان و زیبا باقی بماند! تمام علوم پزشکی جدید برای این به وجود آمده اند که عمر انسان را اندکی بیشتر کرده و وی را زیبا و جوان نگه دارند.

در این میان، روش های متعددی برای جوانسازی پوست صورت به وجود آمده است. روش هایی که از ابزارها، روش ها و دستگاه های مختلفی استفاده می کنند تا پوست فرد را جوان و سالم نگه دارند. در این میان یکی از رایج ترین و نوین ترین روش های جوانسازی پوست، لیفت با نخ است.

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم به طور مفصل در مورد این روش صحبت کنیم. بگوییم که هزینه لیفت با نخ چقدر است؟ بهتر است از چه نوع نخ هایی استفاده شود و این که ماندگاری این روش چقدر خواهد بود؟

بنابراین در صورتی که تصمیم به انجام درمان جوانسازی پوست با نخ دارید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

نخ جوانسازی پوست چیست؟

قبل از این که به سراغ هزینه لیفت با نخ برویم، باید بدانیم که جوانسازی با نخ چیست؟ چگونه نخ های جوانسازی پوست منجر به لیفت صورت می شوند؟

Summer Sale 2022 11 15T043757.703 - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟
هزینه لیفت با نخ

نخ جوانسازی پوست در حقیقت، نخ های نازک و جذب شونده هستند. این نخ ها را الیاف و مواد مخصوصی می سازند که کاملا با بدن سازگار است. نخ ها را با استفاده از سوزن های ظریف و باریک به داخل پوست تزریق می کنند و سپس آن را بالا می کشند.

نخ های جوانسازی پوست انواع و اقسام زیادی دارند و به همین دلیل است که هزینه لیفت با نخ متفاوت خواهد بود.

انواع نخ های جوانسازی پوست صورت

به طور کلی، برندهای نخ کلاژن ساز و جوان کننده ی پوست در ایران ساخت دو کشور هستند:

  • نخ جوانسازی ساخت کره جنوبی
  • نخ جوانسازی ساخت انگلستان

در این میان نخ هایی که ساخت کشور کره جنوبی هستند، به دلیل کیفیت و ماندگاری بیشتر گران تر هستند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

رایجترین و بهترین انواع نخ لیفت صورت که می توانید در مرکز زیبایی شمال تهران آنها را پیدا کنید عبارتند از:

  • نخ POD

نخ های لیفت صورت POD کیفیت بسیار مطلوبی دارند و به خاطر استحکام و مقاومت بالایشان، از آنها بیشتر برای لیفت صورت استفاده می شود تا جوانسازی. هرچند کیفیت مطلوب این نخ ها باعث شده تا مزیت های زیادی داشته باشند.

نخ های POD در میان نخ های لیفت صورت یکی از بیشترین مدت زمان های ماندگاری را دارند و در شرایط طبیعی می توانند تا 18 ماه زیر پوست صورت شما باقی بمانند.

علاوه بر کیفیت و دوام مناسب، نخ های POD قیمت و هزینه معقولی نیز دارند.

  • نخ کاگ یا خاردار

نخ های لیفت صورت کاگ یا خاردار یکی از جدیدترین انواع نخ لیفت صورت هستند که با وجود جدید بودن، توانسته اند در مدت کوتاه به محبوبیت و معروفیت زیادی در بین مراجعین برسند. این نخ ها بافت های خارداری دارند که وقتی زیر پوست قرار می گیرند با ایجاد یک آسیب بسیار سطحی، پوست را به تولید ماده جوانساز کلاژن تحریک می کنند. به همین خاطر اثرگذاری بسیار خوبی برای لیفت و مخصوصا جوانسازی صورت دارند.

برندهای مختلفی از کشورهای مختلف نخ لیفت کاگ تولید می کنند.

  • نخ استریلیزه

نخ های استریلیزه یا بهداشتی که با نام نخ سیلوئت هم شناخته می شوند، از جمله نخ های رایج برای لیفت صورت هستند. همانطور که از نامشان هم پیداست، این نخ ها بی رنگ بوده و علاوه بر لیفت صورت و گردن، برای لیفت ابرو و غبغب هم مناسب هستند. قیمت مناسب نخ های استریلیزه باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین مراجعین داشته باشند.

قیمت نخ جوانسازی انگلیسی و کره ای

معمولا قیمت نخ های انگلیسی از حدود 180 هزار تومان شروع می شود. البته هزینه لیفت با نخ در نهایت به تعداد نخ هایی که برای صورت به کار برده می شود، بستگی دارد.

نخ های کره ای گران تر هستند و معمولا هر رشته نخ ها آن ها حدود 500 هزار تومان قیمت دارد.

Summer Sale 2022 11 15T043941.422 - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟
هزینه لیفت با نخ کره ای

باز هم باید اشاره کنیم که قیمت نخ جوانسازی صورت ممکن است با توجه به جنس و کیفیت آن ها متفاوت است. در ضمن برخی از مراکز زیبایی، ممکن است قیمت های متفاوتی را در نظر بگیرند.

همواره توصیه می کنیم که به سراغ مراکز زیبایی معتبر و خوش نام بروید.

کاربرد نخ های جوانسازی

به طور کلی، نخ های جذب شونده دو کاربرد کلی دارند:

  • نخ های جوانسازی و کلاژن ساز
  • نخ های پر کننده

همان طور که از نامشان نیز پیداست، نخ های جوانسازی برای رفع چین و چروک های پوست به کار می روند. این نخ ها، بعد از مدتی جذب بدن می شوند و اثر خود را نیز از دست می دهند.

نخ های پر کننده ی صورت برای کاهش حجم به کار می روند. در صورتی که برخی نواحی صورت مثل گونه ها، پیشانی و شقیقه به دلیل کاهش چربی پوست دچار افتادگی شده باشند، می توان از نخ های پر کننده برای رفع این معضل استفاده کرد.

مزیت نخ لیفت صورت

اما حالا که با انواع و کاربرد نخ های جوانسازی صورت آشنا شدید، اجازه بدهید که اندکی در مورد مزیت های آن نیز صحبت کنیم:

  • عوارض جانبی ندارد
  • بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمانی می توانید نتایج آن را مشاهده کنید
  • معمولا با یک جلسه نیز می توان نتایج آن را روی پوست صورت مشاهده کرد
  • ماندگاری آن تا 18 ماه خواهد بود
  • بعد از جلسات متعدد لیفت صورت با نخ، پوست شما صاف خواهد بود. حتی بعد از این که نخ ها جذب بدن شدند.
  • قیمت مناسب و به صرفه ای در قیاس با دیگر روش های لیفت صورت دارد
  • برای درمان مشکلات پوستی مختلف موثر هستند( لیفت صورت، لیفت گونه، لیفت بینی، لیفت شقیقه و پیشانی)
  • می توان از آن برای بهبود شکل بینی استفاده کرد
Summer Sale 2022 11 15T043913.867 - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟
هزینه لیفت با نخ

به طور کلی استفاده از نخ های جوانسازی پوست به شدت توصیه می شود چرا که علاوه بر هزینه ی کم، نتایج ماندگار و قابل قبولی دارد.

قیمت انواع نخ جوانسازی صورت

همان طور که اشاره کردیم، نخ های جوانسازی صورت معمولا ساخت کشور کره جنوبی و انگلیس هستند. اما در این میان، نخ های دیگری نیز در بازار موجود هستند که کیفیت های متفاوتی دارند. در نتیجه ممکن است قیمت آن ها نیز متفاوت باشد.

مثلا نخ کاگ که به نخ کلاژن ساز نیز معروف است، نسبت به دیگر نخ های موجود در بازار، گران تر است چرا که علاوه بر لیفت پوست صورت، آن را تحریک به تولید الاستین و کلاژن نیز می کند. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که وضعیت پوستتان خیلی بهتر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع نخ جوانسازی صورت می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و با همکاران ما در مرکز زیبایی شریعتی در ارتباط باشید.

قیمت نخ لیفت آمریکایی

همان طور که اشاره کردیم، برندهای مختلفی در بازار موجود است که کارایی های متنوعی دارند. یکی از بهترین برندهای نخ لیفت صورت، ساخت کشور آمریکاست. این نخ ها که با نام های مختلفی مثل نوبل، کاگ، نخ نوبل 8 بعدی و …به فروش می رسند ممکن است قیمت های مختلفی داشته باشند.

بسته به تعداد نخ هایی که در هر جعبه وجود دارد ممکن است قیمتشان از 400 هزار تومان شروع شده و بالاتر برود.

البته مجدداً باید اشاره کنیم که مرکز زیبایی مورد نظرتان، احتمالا هزینه لیفت با نخ را با احتساب تمام فاکتورهای موثر در نظر می گیرد. اما هزینه ی این درمان معمولا بیشتر از 2 میلیون تومان نمی شود.

نکته: هزینه لیفت با نخ به جنس نخ، تعداد آن ها و دستمزد پزشک بستگی دارد.

جوانسازی با نخ

نخ های کلاژن اصولا اثر جوانسازی روی صورت دارند. اما شاید از خودتان بپرسید که چگونه؟ پاسخ شما در همین واژه “کلاژن” نهفته است.

کلاژن یک ماده هورمونی طبیعی در بدن است که باعث ترمیم سلول های پوستی نواحی مختلف می شود. در سنین جوانی تا حدود 30 الی 35 سالگی (بسته به فرد) روند تولید کلاژن مداوم و همیشگی است. یعنی همواره عضلات نگهدارنده پوستی در حال تقویت شدن هستند و سلول های مرده سریعا جای خود را به سلول های جوان و شاداب می دهند. اما بعد از این سن رفته رفته تولید مداوم کلاژن کاهش پیدا کرده و متوقف می شود.

از آن پس این ماده صرفا در زمان هایی ترشح می شود که پوست دچار آسیب شده و سلول هایش نیاز به تعویض و ترمیم دارند.

این اصلی ترین روش کار هرگونه درمان جوانسازی صورت است. وارد کردن یک آسیب کنترل شده به پوست، تا خود پوست به صورت طبیعی برای رفع آن آسیب سطحی، کلاژن تولید کند.

اصلی ترین تفاوت نخ های کلاژن ساز با نخ های معمولی در این است که معمولا این نخ ها بافت خاردار یا زبری دارند که باعث می شود وقتی زیر پوست قرار می گیرند، کمی آن را ساییده و مدام یک آسیب بسیار جزئی به پوست وارد کنند. نگران نباشید، چراکه این آسیب آنقدر خفیف است که نه آن را حس می کنید و نه اثری از آن می بینید.

اما به قدری هست که بدن را تحریک به تولید کلاژن می کند. از این طریق نخ ها علاوه بر لیفت کردن و رفع افتادگی پوست، تا زمانیکه زیر پوست قرار دارند عملا باعث جوانسازی هم می شوند و چین و چروک های سطحی را برطرف می نمایند.

ماندگاری لیفت با نخ

باید حتما این نکته را بدانید که لیفت صورت با نخ، چه با استفاده از نخ های معمولی باشد، چه با نخ های کلاژن ساز، چه نخ های باکیفیت و چه نخ های ضعیف تر، یک درمان لیفتینگ دائمی نیست. بلکه اثر آن بعد از مدتی بالاخره از بین می رود. علت این موضوع آن است که نخ های مورد استفاده در این روش به خاطر بافت طبیعی و هماهنگی که دارند بعد از مدتی جذب پوست می شوند. به عبارت ساده تر در پوست حل می شوند.

به همین خاطر بعد از مدتی دوباره باید نخ های جدیدی را زیر پوست قرار دهید تا بتوانید اثراتشان را تمدید نمایید.

اما خیلی هم نگران اثرات موقتی لیفت با نخ نباشید، چراکه ماندگاری لیفت با نخ یکی از طولانی ترین دوره های ماندگاری را دارد. برخلاف رو ش های جوانسازی دیگر مانند بوتاکس و غیره که تنها چند ماه ماندگاری دارند، لیفت با نخ بین یک تا یکسال و نیم دوام دارد (بسته به شرایط پوست و مراقبت فرد).

تعداد نخ های مورد نیاز برای لیفت صورت

تعداد نخ های مورد نیاز برای هر فرد با دیگری تفاوت دارد. وضعیت پوست، جنس پوست، منطقه پوستی مورد درمان و غیره، همگی روی تعداد نخ های مورد نیاز هر فرد برای لیفت صورت اثرگذارند. اما به صورت میانگین، مخصوصا برای لیفت صورت، بین یک تا سه نخ استفاده می شود. اما بسته به تشخیص پزشک متخصص، تعداد این نخ ها ممکن است بیشتر هم بشود.

فیلم تزریق نخ کلاژن

در زیر می توانید ویدئویی کوتاه از روند لیفت بینی با نخ را مشاهده کنید:

عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت کردن صورت با استفاده از نخ های مخصوص یکی از پروسیجرهای زیبایی ایمن است. اما خطرات و عوارض جانبی خاص خودش را هم دارد. برخی از این عارضه های جانبی طبیعی و نرمال بوده و بعد از مدتی از بین می روند، اما برخی دیگر در اثر مراجعه به یک مرکز نامناسب یا استفاده از نخ های نامرغوب اتفاق می افتند.

عوارض جانبی رایج لیفت با نخ عبارتند از قرمزی، التهاب، درد سطحی و اسکارهای موقت. این عارضه های جانبی به خاطر کشیدن نخ زیر پوست بوده و بعد از مدت 1 تا 3 روز به صورت خود به خود از بین می روند.

.jpg - هزینه لیفت با نخ چقدر است؟
عوارض لیفت با نخ

چیزی که باید نگران آن باشید، عارضه های جدی تر هستند. چنانچه کسی که لیفت با نخ را برای شما انجام می دهد از تخصص، مهارت و تجربه کافی برخوردار نباشد، می تواند آسیب های جدی به پوست صورت شما وارد کند. مهمترین عارضه های جانبی لیفت با نخ عبارتند از:

  • خونریزی
  • جای زخم دائمی
  • مشخص شدن رد نخ زیر پوست
  • برش های پوستی عمیق تر از میزان لازم
  • عفونت
  • جابجا شدن نخ زیر پوست
  • پاره شدن نخ زیر پوست
  • لیفت نامتقارن پوست

تا زمانی که به یک مرکز معتبر برای لیفت با نخ مراجعه کنید، از نخ های مرغوب استفاده کنید و پروسیجر را زیر دست یک متخصص زیبایی انجام دهید، لازم نیست نگران بروز عوارض جانبی جدی باشید.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

اگر به تازگی صورت خود را با نخ لیفت کرده اید، پس باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • تا سه هفته به محل تزریق نخ ها دست نزنید!
  • صورت خود را 1 الی 2 هفته؛ تکان شدید ندهید
  • تا 3 هفته، حرکت های ورزشی شدید و سنگین را کنار بگذارید
  • داروهایی که پزشک برایتان تجویز کرده را مصرف کنید
  • اگر آقا هستید، تا دو هفته، ریش و سبیل خود را نتراشید
  • تا سه روز رفتن به استخر و سونا، ممنوع!
  • به مدت 5 الی 7 روز به هنگام خواب از بالش های بلند استفاده کنید و سرتان را به زوایه 45 درجه نگه دارید
  • اگر دچار کبودی یا ورم شده اید، کمپرس یخ استفاده کنید
  • پوست خود را تا دو هفته نکشید!
  • تا 48 ساعت آرایش نکنید
  • در صورت امکان تا 10 روز، غذاهای آبکی و نرم مصرف کنید
  • تا دو هفته، آدامس نجوید
  • نوشیدن مایعات با نی ممنوع!

سوالات رایج جوانسازی صورت با نخ

اگر تصمیم دارید که بلاخره هزینه لیفت صورت با نخ را بپردازید، احتمالا با دنیایی از سوالات مختلف در خصوص جوانسازی صورت با نخ مواجه هستید.

ما در مرکز زیبایی شریعتی هر روزه به سوالات متفاوتی در این باره جواب می دهیم. به همین دلیل توانسته ایم برخی از رایج ترین سوالاتی که در مورد لیفت صورت با نخ وجود دارد را پاسخ بدهیم:

  • برای لیفت صورت، بوتاکس کنم یا نخ لیفت؟

همه چیز به شرایط پوست شما بستگی دارد. اگر سنتان بالاست و دنبال اثرات ماندگارتری هستید، توصیه می کنیم لیفت با نخ را امتحان کنید.

  • برای هر طرف صورتم به چند رشته نخ نیاز دارد؟

از آن جایی که قیمت نخ جذبی به تعداد رشته نخ های به کار رفته در پوست بستگی دارد، این سوال را بسیاری از افراد از ما می پرسند. در پاسخ باید بگوییم که معمولا تعداد رشته نخ ها از 2 عدد شروع می شوند و بسته به نیاز فرد، بالاتر می رود. معمولا در شرایط استاندارد، هر طرف صورت به 3 رشته نخ نیاز دارد.

  • گردنم خیلی چروک شده، میتونم از نخ لیفت استفاده کنم؟

نخ های جذب شونده و کلاژن ساز برای لیفت پوست صورت و گردن به کار می روند. بنابراین می توانید از این روش برای رفع افتادگی پوست گردن خود نیز استفاده کنید. البته طبیعی است که به نخ های بیشتری نیاز خواهید داشت و ممکن است هزینه های شما بیشتر شود.

  • آیا تزریق نخ لیفت، درد دارد؟

تزریق این نخ به زیر پوست، هیچگونه دردی نخواهد داشت چرا که پزشک زیبایی، قبل از هر چیزی موضع را بی حس می کند. به این ترتیب هیچ دردی را احساس نمی کنید.

 

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که در میان تمام روش های جوانسازی پوست صورت که در کشور ما انجام می شود، اخیراً درمان لیفت با نخ بسیار محبوبیت پیدا کرده است. چرا که بسیار ساده و موثر است و عوارض جانبی هم ندارد.

به همین دلیل است که خیلی از افراد به جای جراحی لیفت صورت به سراغ این روش جوانسازی می روند. به خصوص با توجه به اینکه هزینه لیفت با نخ بسیار کمتر از جراحی یا تزریق ژل و فیلر است.

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص هزینه لیفت و جوانسازی با نخ دارید، با همکاران ما در مطب تماس بگیرید.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: