مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید.

0

2 300x199 - مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید.

مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید.

سرمای فصلی می تواند پوستتان را شدیداً خشک کند، پس با این ۸ توصیه برای ناخن های قوی و زیبا در زمستان، دست های خود را از هوای سرد و خشن محافظت کنید. با وجود سرمای زمستان جذاب و قوی نگه داشتن ناخن ها در طول فصل کاری دشوار خواهد بود. وقتی دمای هوا پایین می آید می تواند باعث خشکی و سستی ناخن و نهایتاً شکستگی یا عفونت شود. با این ۸ نکته سلامتی را به ناخن های خود بازگردانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید. پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید. پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مراقب ناخن هایتان در زمستان باشید. نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

۱- مرتب مرطوب کننده بزنید.

دست های آب رسانی شده، دست های سالم هستند و در زمستان برای داشتن پوست و ناخن قوی و سالم هیچ چیز بهتر از مرطوب کننده ی روزانه نیست. در این فصل پوست و ناخن خشک، ترک خورده و خشن می شوند و استفاده ی منظم از مرطوب کننده نه تنها از پوست بلکه از ناخن های شما هم محافظت می کند و با تغذیه نمودن آن ها را سالم و قوی نگه می دارد

۲- آب بیشتری بنوشید

هوای زمستان و گرمای درون خانه ترکیبی است که می تواند باعث خشکی پوست شود و تمام رطوبت آن را بگیرد. وقتی ناخن ها رطوبت مورد نیاز خود را از دست می دهند به صورت طبیعی خشک و ضعیف شده و به آسانی آسیب می بینند. برای جلویگری از این عارضه در زمستان باید آب بدن خود را به خوبی حفظ کنید و بهترین راه برای این کار نوشیدن آب بیشتر است.

۴- مدتی لاک ناخن نزنید

مدتی لاک نزنید و مانیکور روزانه انجام ندهید تا ناخن ها فضا و زمانی برای استراحت داشته باشند. بعضی لاک ها حاوی مواد شیمیایی مثل آستون و فرمالدئید هستند که لایه ی پروتئین طبیعی ناخن را که از ناخن محافظت می کند فرسوده می کنند.

۵- پروتیئن بخورید

وقتی توصیه های دیگر کارساز نمی شوند، رژیم غذایی خود را بهبود دهید. یک رژیم غذایی غنی از پروتیئن باعث می شود ناخن مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند و سالم و قوی بماند.

۶- دستکش بپوشید

در زمستان، پوشیدن دستکش نه تنها دستان تان را از سرمای شدید و محیط طبیعی حفظ می کند، بلکه جلوی خشکی بیش از حد ناخن ها را نیز می گیرد. گرما و حرارتی که با پوشیدن دستکش در طول زمستان تولید می شود، پوست را صاف و نرم کرده که برای ناخن ها هم بسیار مفید خواهد بود.

۷- از لاک پاک کن با آستون استفاده نکنید

از لاک پاکن های حاوی آستون یا فرمالدئید استفاده نکنید چون برای ناخن بسیار خشن هستند و باعث خشکی و شکنندگی آن می شوند.

۸- درست سوهان بزنید

سوهان زدن غلط به ناخن ها باعث مشکلات زیادی می شود و البته بسیار هم دردناک است. رای حفظ ناخن ها به سالم ترین و قوی ترین شکل ممکن در زمستان، همیشه آن را در یک جهت سوهان بزنید نه با حرکت عقب و جلو چون این کار باعث شکستگی، لایه لایه شدن و آسیب بیشتر به سلامت ناخن ها می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: