لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید !

0

لیزر فرکشنال 

اثرات طبیعی پیری اجتناب ناپذیر است، زیرا بسیاری از مردم باید با مشکلاتی مانند  رنگ پوست، ، چروک پوست و لکه های خورشید مواجه شوند. چندین شرایط غیر نامطلوب دیگر وجود دارد که همراه با پیری، از جمله چین و چروک صورت و ترس  از پیری صورت، احتمالا به دلیل موارد قبلی آکنه یا درمان نادرست وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موتوسط لیزر در چند سال گذشته بسیار محبوب بوده است، اما آنچه بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند، این واقعیت است که لیزرها واقعا می توانند برای چندین هدف دیگر مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، لیزر می تواند برای جوان سازی پوستی که تحت تاثیر سن یا تابش بیش از حد آفتاب قرار گرفته است مورد استفاده قرار گیرد. یکی از جدیدترین و در حال رشد استفاده از لیزر، یک لیزر کسری است که در سطوح مختلف پوست کار می کند و باعث می شود احساسات و سلامتی بیشتری داشته باشید.

ما به طور خاص (Fraxel Dual) لیزر فرکشنال  را به عنوان یک لیزر مناسب برای پوست بیمار و  اکثر افراد درجامعه انتخاب کردیم – نتایجی مطلوب و قابل توجه ترین با کمترین میزان خرابی، نتایجی است که شما نمی توانید آنها را در  لوسیون ها یا کرم ها پیدا کنید.

اگر چه بعضی از بیماران ما با احساسات خودرا در مورد  لیزرهایی که در مورد  پوست خود است را با ما  با ما در میان گذاشتند، این احساس کاملا طبیعی است. با این حال، ما می خواهیم همه چیز را با پیشرفت های جاری در تکنولوژی لیزر با اطمینان خاطر بیان کنیم.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ترس از لیزر آخرین چیزی است که به توجه ما نیاز دارد. این روش درمان لیزری بسیار موثر و نتایج مورد انتظار  به همراه دارد. بنابر این لازم است تا ما بیشتر درباره لیزر Fraxel در پوست صحبت کنیم. هزاران نفر نظرات  خود را در مورد لیزر فرکشنال ( Fraxel Dual )  تصاویر قبل و بعد   به ویژه در درمان زخم ها، منافذ و رنگدانه های آکنه وجود دارد. اما سوالاتی که ما در اینجا پاسخ می دهیم این است کهلیزر فرکشنال چیست ؟  محدودیت های پزشکی زمان پایین؟ بهترین قیمت؟

1-درمان توسط لیزر فرکشنال چطور انجام می شود ؟

فرکشنال - لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید !

Fraxel دوگانه یک لیزر توالی  با ناقص است. این یکی از 3 لیزر فرکشنال Fraxel است. بازیابی Fraxel یک لیزر دوبعدی  اربیوم فرکشنال Erbium fractional غیر تهاجمی  ablative است و اصلاحFraxel یک لیزر کربن دی اکسید کربن است. که به وسیله اصلاح Fraxel  به قسمت عمیق تر به پوست شما نفوذ کرده  و آن را زخم می کند که این زخم نیازمند زمان برای بهبود است.

لیزر فرکشنال سرطان پوست را هدف قرار می دهد به طور سطحی در پوست نفوذ کرده و برای خطوط چین و چروک ، در  بافتوارد شده و معمولا نیاز به یک سری از درمان برای جوان سازی پوست دارد و با چند روز از زخم خفیف؛ قرمزی، تورم کم و پوست زبر مانند نقاط  و قرمزمثل فلفل روی پوست شما بهبود می یابد.Fraxel دوگانه کمی بین این 2 لیزر است. آسیب دیدگی  می تواند کمی طولانی تر از بازگرداندن و روند شبیه سازی باشد لیزر فرکشنال بیشتر های رنگدانه  پوست  و لکه هایی که از قبل بوده  را هدف قرار می دهد. این درمان معمولا نیاز به درمان های مختلف را بسته به نیاز و اهداف خاص خود دارد.

هنگامی که لیزر به سمت پوست هدایت می شود، ناحیه های میکروسکوپی به نام مناطق درمان میکروترمال یا MTZ ها، عمیق درون پوست ایجاد می شود. هنگامی که پوست پیر(درمان شده) برداشته می شود، به طور خودکار باعث بازسازی پوست می شود و پوست جدید سالم تر می شود.

دستگاه Fraxel لیزر فرکشنال دوگانه در واقع دو لیزر در یک  لیزراست: طول موج 1927nm اجازه می دهد تا ما به صورت سطحی (بهبود رنگدانه) درمان، در حالی که دیگر طول موج 1550nm،  با هدف قرار دادن بافت پوست (بهبود خطوط عمیق و زخم های آکنه) عمل می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به عنوان یک درمان کاملا پوستی،لیزر فرکشنال دوگانه را می توان در سراسر بدن استفاده کرد تا پوست خود را به شکل ظاهری زیبایی تبدیل کند. این مناطق درمان  شامل موارد زیر هستند:

گردن، صورت، دست ها ، سینه ، بازو ها و پاها.

درمانبا لیزر فرکشنال شامل یک روش سرپایی است و زمان زیادی را نیاز ندارد. از ابتدا تا انتها، این روش حدود 2 ساعت طول می کشد. این شامل آماده سازی برای این روش می شود. در واقع بخش لیزر این روش فقط حدود نیم ساعت طول می کشد و اغلب وقت برای آماده سازی پوست برای درمان اختصاص داده می شود.

2-چه زمانی برای درمان برای لیزر فرکشنال نیاز است ؟

ProAcne و  جراحی ها ی دیگر هنگامی  است که  روی صورت خود دچار زخم می شوید، افسردگی و ضعف در پوست رخ می دهد، که عمدتا روی صورت و گاهی اوقات شانه ها و سینه ها وجود دارد. زخم: جراحی، پس از عمل، تصادف و غیره می توان از لیزر فرکشنال استفاده کرد. موارد دیگر شامل موارد زیر است :

لکه بارداری ، ضایعات رنگدانه ای حاصل از نور خورشید ، خطوط چین و چروک اطراف چشم ، ضایعات پیش سرطانی ، و آسیب به بافت پوست.

3-چه کسانی برای درمان لیزر فرکشنال مناسب هستند ؟

دکتر Anolik می گوید: “اگر کسی فقط یک نقطه قهوه ای در پیشانی خود داشته باشد کاندیدی برای لیزر فرکشنال است ، اما در غیر این صورت پوست زیبایی است.دیگر لیزرهای رنگدانه خاص مانند YAG وجود دارد که درمان های موثرتری است. لیزرهای Fraxel  فرکشنال برای درمان مناطق بزرگتر مانند چهره، دست، سینه یا علائم کششی در بدن شما مناسب هستند.

در شرایط پزشکی خاص- بهترین نامزدهای فرکشنال به طور کلی برای هر کسی است  که در معرض آکنه خفیف تا متوسط هستند و چین و چروک های خفیف است.

پیشگیری از تشکیل کلوید یا زخم های بیش از حد؛ واستروئیدهای سیستمیک (مثلا پردنیزون، دگزامتازون)، که باید قبل از و در طی دوره درمان اجتناب شود. و بیماران تحت درمان ایزوترتینوئین آکنه یا با داروهای مشابه بیماران مبتلا به عفونتهای باکتری، ویروسی یا قارچی فعال از دیگر موارد مربوط به لیزر فرکشنال هستند.

برای شروع، از شما خواسته خواهد شد که بدون آرایش به کلینیک بروید و حتی ممکن است خواسته شود لنزهای تماسی خود را بردارید. در صورت داشتن آرایش دائمی، باید قبل از اینکه به پزشک اطلاع دهید، به پزشک مراجعه کنید.

هنگامی که به کلینیک رسيديد، چهره شما به طور کامل تميز می شود تا اطمينان حاصل شود که هيچ خاک يا آرایش در آن وجود ندارد. قبل از شروع درمان، یک ژل خفیف بر روی  پوست گذاشته می شود. ژل حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا اثر کند و پس از آن درد باید تقریبا غیر قابل تشخیص باشد.

4-نتایج مورد انتظار از لیزر فرکشنال چیست ؟

انتظار می رود پس از انجام لیزر فرکشنال از میزان چین و چروک ها تا حد زیادی کاسته شده و لکه های قهوه ای نا خواسته نیز از بین رفته باشند.ضایعات پیش سرطانی نیز با انجام لیزر فرکشنال بهبود می یابد.

در بیشتر موارد، نتایج پس از اولین درمان، در عرض یک هفته شروع می شود، زیرا پوست نرمتر و درخشش بیشتری به خود می گیرد. برای افرادی که یک سری از درمان های انجام شده را انجام می دهند، نتایج کامل تنها بعد از تکمیل یکسان قابل مشاهده خواهند بود.

5-چه مدت زمانی برای درمان در لیزر فرکشنال نیاز است ؟

نتایج شگفت انگیز معمولا پس از اولین درمان با لیزر فرکشنال دوگانه دیده می شود. به طور معمول، پوست تازه تر و واضح تر، با بهبود قابل توجه در بافت و تن پوست دیده می شود. این اثرات بعد از هفته اول آشکار می شود. با این حال، نتایج مطلوب معمولا در درمان های مختلف به دست می آیند، اما ما معمولا توصیه می کنیم حداقل 3 تا 5 جلسه در فاصله حدود 2 تا 4 هفته فاصله داشته باشیم. بسته به شرایط و برنامه شما، شما و متخصص پوست ممکن است جلسات درمان فضایی را از هم جدا کنید. نتایج فوری و پیشرفته هستند، با بهبود بهتری معمولا در 2 تا 3 ماه قابل مشاهده است. این ساختار زمان اجازه می دهد تا برای بهبود کامل و تولید کلاژن و الاستین جدید جایگزین بافت آسیب دیده شود.

اول، پوست شما پاک می شود. سپس، حدود 60 دقیقه قبل از درمان، پماد بیهوشی موضعی به منطقه درمان اعمال خواهد شد. روش Fraxel DUAL فرکشنال دو گانه1550/1927 طول عمر 20 تا 25 دقیقه طول می کشد.

6-نحوه تاثیر لیزر فرکشنال 

لیزر فرکشنال  بسیار پیشرفته است که به داخل درم نفوذ می کند بدون اینکه تحت تأثیر نواحی اطراف ناسازگار قرار گیرد.به عنوان ابزار دستی بر روی پوست منتقل می شود، احساس سوزن سوزن شدن  را تجربه خواهید کرد.درمان به خودی خود دردناک نیست، اما باید برای چندین جلسه برای تکرار نتایج بهتر انجام شود. با این حال بیمار گرما در طول فرآیند احساس می کند، اما عامل کم خونی برای جلوگیری از ناراحتی و هرگونه درد احتمالی پیش از زمان استفاده می شود.

فرکشنال 2 - لیزر فرکشنال -10 مورد مهم که قبل از لیزر فرکشنال باید بدانید !

 

استفاده از لیزر فرکشنال برای  درمان چین و چروک

7- دوران نقاهت پس از لیزر فرکشنال 

پوست باید چهار بار در روز مرطوب شود و پوست دو بار در روز پاکسازی شود.برای یک هفته پس از درمان باید از تروماتیک شدن پوست مانند گرما بیش از حد، نور خورشید و محصولات پوستی خشن جلوگیری کرد. آرایش و کرم های ضد آفتاب ممکن است در هر زمان بلافاصله پس از درمان اعمال شود.

ممکن است تورم بسیار خفیف و قرمزی جزئی پوست شما را تجربه کنید. این  مسئله در عرض یک یا دو روز از بین می رود وشود که ممکن است چند هفته . بسته به لیزر مورد استفاده و گستردگی درمان شما باید بتوانید آرایش کنید و بلافاصله به کار خود ادامه دهید.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض تابش خورشید در طول روند بهبودی و حداقل 3 هفته بعد از درمان باید رعایت شود.استفاده از کرم ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر دو بار در روز بسیار مهم است. زمانیکه در خورشید قرار می گیرد، از کلاههای حصیری بزرگ استفاده کنید. به طور طبیعی مهم است که در آینده آسیب خورشیدی را به حداقل برسانیم تا از عود بیماری مشابه جلوگیری شود.

8-آسیب های پوستی بعد از لیزر فرکشنال 

تورم: بعد از عمل صورتی و متورم روز بعد ، تورم با کلاهک های کوچک تمام شده است. توجه داشته باشید که لستر سوراخ های کوچک روی صورت شما را سوراخ می کند. این روش کبود شدن اپیدرم است که باعث جوان سازی پوست می شود. روز سوم  پوسته پوسته شدن شروع می شود. بسیاری از جوش های سر سفید از بین می روند. روزچهارم همانند روز سوم و روز پنجم تورم حدود  75٪  از بین رفته است. هنوز هم صورتی و کمی تیز روز ششم چسب زخم  از بین رفته است.و روز هفتم تورم کمتر شده است . . من می گویم که دو روز اول قابل توجه است. اگر یک آخر هفته 3 روز  تعطیلی دارید دارید، بهتر است این روش را روز پنج شنبه انجام دهید.

9-حوادث و خطرات

تغییر رنگ: احتمال تغییر رنگ پوستی موقت و دائمی در هر لیزر وجود دارد و ممکن است بسیار نادر باشد.

آسیب چشم: سیستم لیزر Fraxel DUAL 1550/1927  لیزر فرکشنال یک پرتو شدید تابش لیزر ایجاد می کند که اگر صحیح استفاده نگردد، ممکن است صدمه ببیند. عینک محافظ یا عینک محافظ باید پوشانده شود. مهم است که همیشه مراقبت از چشم را در طول درمان حفظ کنید تا از چشمانتان در برابر لیزر به طور تصادفی و آسیب جدی محافظت شود.

عفونت: هر زمان که پوست زخمی می شود،  احتمال عفونت وجود دارد. حتی با دستگاه های لیزر غیر قطعی مانند Fraxelنیز احتمال وجود عفونت وجود دارد.

کلوئید: زخم عمیق  می تواند منجر به رشد بیش از حد بافت فیبری شود.

 10-چه قدر نتایج طول می کشد ؟ 

خوب هر كلاژن كه به عنوان بخشی از لیزر قرار می گیرد، در حالت تئوری  باید حدود 15 سال طول بكشد. آنچه که ما به صورت بالینی می بینیم  عموما پس از حدود دو تا سه سال است ، مردم می خواهند به یک درمان تازه خوش بین باشند.

این روش لیزر فرکشنال یک روش لیزر سرپایی است، با این حال به طور متوسط بیمار نیاز به هر ماه برای یک جلسه (به طور متوسط 3 جلسه) دارد. بیشتر بیماران مسافر به ما در کوالالامپور، مالزی برای این درمان مراجعه می کنند.

از شما خواسته می شود از انواع خاصی از داروها اجتناب کنید، چیزی که فقط دکتر شما قادر به گفتن آن است. این داروها ممکن است از آسپیرین، Advil، Retinols، Tazorac به تتراسایکلین متفاوت باشد. با توجه به اینکه  در برخی از  موارد تورم وجود دارد بهتر است صورت را با کمپرس یخ خنک نگه دارید. به جای پاک کننده های پوستی ساینده، شما باید در برخی از پاک کننده های پوستی ملایم استفاده کنید. همچنین ممکن است از شما خواسته شود تا مدتی  از واکس مو استفاده کنید و از یک هفته یا دو هفته قبل از درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

منبع : 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: