لیزر اینفینی آر اف : عوارض جانبی لیزر اینفینی (Infini)

0
عوارض جانبی لیزر اینفینی آر اف (Infini)

لیزر اینفینی آر اف

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر اینفینی آر اف : عوارض جانبی لیزر اینفینی (Infini) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر اینفینی آر اف : عوارض جانبی لیزر اینفینی (Infini) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر اینفینی آر اف : عوارض جانبی لیزر اینفینی (Infini) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیمار:

عوارض جانبی لیزر اینفینی آر اف میکرو نیدیلینگ (Microneedling) چه چیز هایی هستند؟ احساس میکنم این روش از سایر روش هایی که در لیزر وجود دارد ایمن تر است.

متخصصین:

دکتر فرنک بارن در این رابطه می گوید: ” در تجربیاتی که من با این روش داشته ام هیچ مشکلی نه برای من و نه برای بیمارانم در طول درمان پیش آمده است. خوب به نظر من برای رسیدن به چنین نتیجه ی شما باید تحت درمان پزشکی متخصص قرار بگیرید تا از مشکلات و عوارض جانبی لیزر آر اف اینفینی در امان باشید. البته به نظر من، اگر از درمان ها و مراقبت های قبل از انجام لیزر استفاده کنیم،  در تسریع و نتایج عالی درمان بهره خواهیم برد و همچنین عوارض جانبی در این روش را به حداقل خواهیم رساند. ر این رو دیگر مشکلاتی مانند هایپرپیگمنتاسیون و یا ایجاد تیره گی بر روی پوست خبری نیست. زیرا این روش دیگر به سطح پوست ارتباطی ندارد و تنها با لایه های داخلی پوست درگیر است. ”

Screen Shot 2013 07 27 at 11.36.11 AM 300x143 - لیزر اینفینی آر اف : عوارض جانبی لیزر اینفینی (Infini)
لیزر اینفینی آر اف

دکتر دیووید لیم در این رابطه می گوید: ” این روش مانند سایر لیزر های فرکشنال و یا میکرونیدیلینگ ایجاد سوراخ ها و شبکه هایی بر سطح پوست می کند. این شبکه ها طبیعی هستند و پس از چند رز از سطح پوست حذف می شوند.

البته گاهی این شبکه ها که بر روی پوست گردن هستند در طی یک یا دو ماه درمان می شوند. این درمان به خاطر نسبت به سایر روش ها ایمنتر است، که انرژی را به لایه هی داخلی پوست تا 3.5 میلی متر منتقل می سازد و به لایه های سطحی پوست آسیبی وارد نمی کند.”

دکتر جیسون امبر می گوید: ” شما به یک متخصص پوستی که در درمان جای زخم و آکنه خبره است نیاز دارید. دستگاه های لیزر RF مانند لیزر اینفینی ریسک کمی در ایجاد لکه های پوستی تیره دارند. یادتان باشد که تحت درمان پزشکی خبره و ماهر قرار بگیرید.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: