سوالات رایج در مورد بوتاکس

0
Botox Male 300x200 - سوالات رایج در مورد بوتاکس
سوالات رایج در مورد بوتاکس

فردی ۶۲ ساله هستم و متاسفانه تزریق های بوتاکس دیگر مانند گذشته در از بین بردن چین و چروک های صورت من موثر واقع نمی شود.آیا بوتاکس بعد از تعداد دفعات خاصی تاثیر خود را از دست خواهد داد ؟
خیر این گونه نیست ، اما سیستم ایمنی بدن برخی از افراد ممکن است بعد از چندین تزریق در مقابل سم موجود در بوتاکس انتی بادی تولید کرده و باعث شوند بوتاکس دیگر تاثیر اولیه ی خود را نداشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سوالات رایج در مورد بوتاکس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سوالات رایج در مورد بوتاکس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سوالات رایج در مورد بوتاکس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

فردی ۴۷ ساله هستم ، آثار افتادگی و پیری در ناحیه  گردن من بسیار مشهود می باشد ، آیا می توان از بوتاکس برای درمان این موضوع نیز استفاده کرد ؟
بله یکی از موارد استفاده ی بوتاکس همین درمان افتادگی و چروک شدن پوست ناحیه ی گردن می باشد ، البته به یاد داشته باشید برای این کار نیاز به انتخاب پزشکی ماهر و متخحص در این زمینه خواهید داشت چراکه این تزریق بسیار حساس تر از تزریق بوتاکس برای صورت می باشد.
فردی ۲۵ ساله هستم که خطوط کوچکی اطراف چشمانم ایجاد شده است ، آیا تزریق بوتاکس برای من خیلی زود است ؟
خیر سن خاصی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد و هر زمان که از چین و چروک های خود ناراضی بودید می توانید تزریق بوتاکس را اغاز کنید اما به یاد داشته باشید که وقتی شروع به این کار کردید باید تزریق بوتاکس را به صورت ادامه دار دنبال کنید ، پس مراقب باشیید .

 

من دچار فشار خون بالا هستم ، آیا تزریق بوتاکس برای من خطری دارد ؟

خیر ، اگر تزریق توسط فردی ماهر انجام بگیرد هیچ تاثیری بر روی فشار خون شما نخواهد داشت ، اما بهتر است این موضوع را ابتدا با پزشک خود درمیان بگذارید.

 

 آیا تزریق بوتاکس می تواند راه حلی برای درمان عرق کردن بیش از حد کف دست ها و یا پاها باشد ؟
بله یکی از استفاده های بوتاکس همین درمان هایپرهیدروزیس بوده و تزریق صحیح ان می تواند این مشکل را درمان کند.اما این کار عوارض جانبی نیز دارد که بهتر است قبل از انجام تزریق کاملا در مورد ان ها با پزشک خود مشورت کنید.

 

آیا می توان بوتاکس را به لب ها نیز تزریق کرد ؟
بلی اما در اثر این تزریق ممکن است توانایی نوشیدن یا نگاه داشتن چیزی با لب هایتان را از دست بدهید ، پس بهتر است این تزریق را انجام ندهید.

 

آیا با تزریق بوتاکس می توان حجم لب ها و یا نقاط دیگری از بدن را افزایش داد ؟
خیر بوتاکس به هیچ وجه نباید به عنوان یک فیلر استفاده شود .

 

در اطراف چشم ها داشتم و همچنین یک جراحی آب مروارید نیز انجام داده ام. اکنون دچار افتادگی پلک و تاری دید شده ام. آیا این دو موضوع ربطی به تزریق بوتاکس دارد ؟
افتادگی پلک های شما ممکن است در اثر تزریق بد بوتاکس باشد که البته در این صورت جای نگرانی نیست و با از بین رفتن اثر بوتاکس پلک های شما نیز به حالت طبیعی باز خواهند گشت. اما اگر افتادگی پلک ها در اثر عمل اب مروارید باشد مقطعی نبوده و از بین نخواهد رفت و برای درمان آن باید جراحی زیبایی انجام دهید.
می خواهم در نزدیکی مراسم ازدواجم بوتاکس بزنم اما نگران هستم که صورت ملتهب و قرمز شود ، چند روز قبل از مراسم تزریق را انجام دهم تا آثاری بر روی صورتم وجود نداشته باشد ؟
معمولا شروع تاثیر این تزریق از ۲ روز بعد از انجام ان اغاز شده و بعد از ۱۴ روز به حداکثر خود خواهد رسید. همچنین التهاب  و قرمزی ایجاد شده در اثر تزرق معمولا بعد از ۵ تا ۷ روز به طور کامل از بین خواهد رفت. البته من به بیماران خود پیشنهاد می کنم یک ماه قبل از مراسم خود تزریق بوتاکس را انجام دهند.

 

آیا بوتاکس همیشه باید در مطب دکتر تزریق شود ؟
خیر نیازی نیست که در مطب پزشک تزریق شود.

 

تزریق بوتاکس توسط چه کسانی باید انجام شود ؟
بوتاکس یک داروی تجویزی است و باید توسط پزشک ، پرستار، دستیار پزشک تزریق شود .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

بعد از تزریق بوتاکس دچار سردرد شده ام ، ایا این موضوع طبیعی است ؟
بله معمولا در اثر تزریق بوتاکس به خصوص در ناحیه ی پیشانی ایجاد سردرد کاملا طبیعی بوده اما به یاد داشته باشید اگر این سردرد طولانی شده و برای بیش از یک هفته ادامه دار شود باید به پزشک مراجعه کنید.

 

مترجم : مرضیه کبیری فر
منبع : http://www.allaboutvision.com/faq/botox.htm#sideeffects

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: