روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن

0
how to drop 10 pounds in a month e1494550754723 720x350 300x146 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
روش های سفت کردن پوست پس از لاغری

آیا به دنبال راهی برای سفت شدن پوست خود پس از کاهش وزن می گردید؟ ما در این مطلب با 10 نکته طلایی به شما کمک می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وزن تان را کم کرده اید؟ تبریک می گوییم! همانطور که می دانید، کاهش وزن اصلا آسان نیست. این مسیری است که همت، از خود گذشتگی و انضباط زیادی می طلبد.

گاهی اوقات سخت کوشی برای رسیدن به وزن دلخواه، تنها بخش ابتدایی این مسیر است. مساله مهم تر این است که وزنی را که از دست داده اید، مجددا باز نگردد.

معمولا پس از کاهش وزن مشکلات زیادی بروز پیدا می کند که یکی از آنها شل و آویزان شدن پوست است.

پوست شل و آویزان اصلا جلوه خوشایندی ندارد و بسیار تضعیف کننده روحیه است. در این شرایط نمی دانید که پیروز شده اید یا نبرد را باخته اید. زمانی که دیگران به شما می آموزند که چطور وزن تان را کم کنید، هیچکس به شما نمی گوید که چنین مشکلی پیش خواهد آمد.

اما حقیقت این است که شما در این را شکست نخورده اید. شل شدن پوست در نتیجه کاهش بیش از حد وزن اتفاق می افتد. اما خوشبختانه راه هایی وجود دارد که با انجام آنها می توانید پوست خود را پس از کاهش وزن، سفت و محکم کنید.

 

10 روش برای سفت کردن پوست پس از کاهش وزن

 

بررسی دوباره اهداف کاهش وزن

1 300x200 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
هدف از کاهش وزن

هنگامی که فردی به طور قابل توجهی وزن کم کند، شلی پوست رخ می دهد. زمانی که متوجه شل و آویزان شدن پوست تان می شوید، باید اهداف تان از کاهش وزن را مجددا مورد بررسی قرار دهید. در این مرحله، بهترین کار، کاهش سرعت روند تان است. منظور ما این نیست که اهداف کاهش وزن خود را رها کنید، بلکه باید به پوست تان فرصتی برای تنظیم خود با چربی های از دست رفته بدهید. شما باید شرایطی را فراهم کنید تا پوست، اندازه خود را به طور درست با بدن تان تطبیق دهد. اگر با سرعت روند کاهش وزن تان را ادامه دهید، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد.

 

عدم استعمال سیگار

2 300x201 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
عدم استعمال سیگار

چنانچه سیگار مصرف می کنید، اکنون زمان مناسبی است که آن را ترک کنید. سیگار کشیدن برای پوست ضرر دارد و اگر در تلاشید پوست خود را سفت کنید، سیگار کشیدن می تواند دشمن بزرگی محسوب شود.

 

نوشیدن آب

5 300x182 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
نوشیدن آب فراوان

آب، سالم ترین مایعی است که می توان نوشید. آب همچنین دارای خواص درمانی متعددی است. در این برهه از زمان شما به آب بیشتری نیاز دارید تا پوست تان بهبود یابد. پوست جهت حفظ قابلیت ارتجاعی و همچنین درخشندگی خود به هیدراته ماندن احتیاج دارد و آب بهترین گزینه برای هیدراته ماندن می باشد.

آب فوق العاده سالم و همچنین ارزان است. سعی کنید حداقل 5 لیوان در روز آب بنوشید. جهت تاثیر بیشتر، تکه ای لیمو ترش یا آب لیمو به آب بیافزایید. این امر قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

کرم های سفت کننده پوست

4 300x286 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
کرم سفت کننده پوست

اگر تابه حال از کرم های سفت کننده پوست استفاده نکرده اید، اکنون وقتش است. ما به هر کسی که در مدت زمان کوتاهی وزن کم کرده است توصیه می کنیم که از لوسیون سفت کننده پوست استفاده کند. این بهترین روش برای سفت کردن پوست و رفع شلی آن است. بهترین لوسیون ها آنهایی هستند که حاوی ترکیبات گیاهی سالم، بویژه آلوئه ورا باشند. همچنین بسیار مهم است که کرم تان حاوی ویتامین A و E نیز باشد. این بدان خاطر است که چنین ترکیباتی جهت افزایش تولید کلاژن در پوست عملکردی فوق العاده دارند. در نتیجه به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک می شود.

 

بادی رپ اسپا

5 1 300x209 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
بادی رپ جلبک دریایی

هر 2 ماه یکبار، استفاده از بادی رپ جلبک دریایی در اسپا، نتیجه فوق العاده در بر دارد. تنها کافی است از یک مرکز اسپا وقت بگیرید. ممکن است کمی غیر معمول به نظر برسد، اما جدا اثربخش است. بادی رپ های جلبک دریایی به یکی از محبوب ترین رپ ها در آمده اند. با این حال ممکن است کارشناس اسپا، بادی رپ های دیگری را نیز توصیه کند.

 

مرطوب کردن

6 300x200 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
استفاده از مرطوب کننده

مرطوب کردن مرتب پوست، به آبرسانی و حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک می کند. همچنین سبب می شود سلول های جدید، فرصت رشد پیدا کنند. پس اگر به دنبال سفت کردن پوست خود هستید، این مورد بسیار اهمیت دارد.

توصیه ما این است که از مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی ویتامین E باشد. بهترین گزینه در این خصوص، روغن نارگیل است. روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی است که باکتری های موجود در پوست را از بین می برد و آن را نرم و لطیف نیز می کند.

 

حذف هله هوله و غذای ناسالم

7 300x184 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
هله هوله و غذای ناسالم

هنگامی که در حال کم کردن وزن خود هستید، میل شدید به مواد غذایی ناسالم می تواند یک کابوس می باشد. این مواد غذایی قادرند به طور کل رژیم تان را تخریب کنند.

احتمالا می پرسید پس برای چیت دی چه کار باید کرد؟ این تعریفی است که به اشتباه برداشت شده است. به جای این که ما از برنامه غذایی جدیدمان لذت ببریم، دائم به این فکر هستیم که کی آخر هفته فرا می رسد و چیت دی می شود تا بتوانم پیتزا یا دونات بخورم! این اصلا خوب نیست. برنامه جدید غذایی تان باید برای تان بزرگ ترین پاداش محسوب شود.

چنانچه در تلاشید پوست تان را سفت کنید، بسیار اهمیت دارد که از مصرف مواد غذایی پر چربی اجتناب کنید.

 

تغذیه صحیح

8 300x150 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
تغذیه صحیح

همانطور که مواد غذایی بد بسیارند، مواد غذایی خوب و سالم متعددی نیز وجود دارند که برای پوست بسیار مفید هستند. چنانچه قصد دارید خاصیت ارتجاعی پوست تان را افزایش دهید، باید از مواد غذایی ای چون توفو، پنیر، شیر، مغز ها، دانه ها، ماهی و حبوبات استفاده کنید. همچنین لازم است میوه و سبزیجات را به وفور مصرف کنید.

 

اسکراب کردن

9 250x300 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
لایه برداری پوست

یکی از روش های سفت کردن پوست، لایه برداری مرتب است. لایه برداری سبب افزایش جریان خون شده و این امر سلامت پوست و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. تووصیه می کنیم فقط از لایه بردار های طبیعی استفاده کنید. با انجام این کار به مرور زمان متوجه سفت شدن پوست شل و آویزان خواهید شد.

 

عضله سازی

10 300x150 - روش هایی برای داشتن پوستی سفت و محکم پس از کاهش وزن
عضله سازی

یک روش بسیار خوب برای سفت کردن پوست پس از کاهش وزن بیش از حد، عضله سازی است. اما همانطور که همه می دانید، یکی از دشوار ترین امور نیز محسوب می شود. اما با انجام این کار نه تنها پوست تان بهبود می یابد، بلکه وضعیت کلی تناسب اندام تان نیز بهتر می شود.

 

شاد باشید.

[kkstarratings]

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: [symple_button url=”http://www.beautyandtips.com” color=”blue” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]beauty and tips[/symple_button]

 [symple_button url=”http://www.howlifeworks.com” color=”blue” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]how life works[/symple_button]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: