رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ

0

رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

(ترامپ هم آره یا نه؟! فقط دکتر دیووید مارو می داند و بس!)

آیا دونالد ترامپ لیفت صورت انجام داده است؟

دکتر دیووید مارو یکی از جراحان برتر دنیا در لیفت صورت، اینگونه به سوال من پاسخ داد که: ” با تعجب فراوان باید بگویم، او تحت هیچ عمل جراحی و تزریق بوتاکس و پرکننده ای قرار نگرفته است. این موضوع بسیار عجیب است، زیرا افراد زیادی که در موقعیت و سن ترامپ هستند، همیشه برای داشتن ظاهری جوانتر تلاش می کنند.

البته آقای ترامپ، آقای ترامپ است و استایل و سبک خود را دارد. اما به نظر من او با داشتن آن چهره و گردن بزرگ از عمل ها و روش های جوان سازی زیادی می تواند بهره ببرد.

از آنجا که او یکی از ثروتمند ترین هاست، با سپردن خود به جراحی توانا قادر به باز گذشت به روزهای جوانی خود خواهد بود. خصوصا، اگر آقای ترامپ از تزریقاتی مانند بوتاکس برای لیفت پیشانی، و کمی جراحی در ناحیه ی چشم و یکی از راه های جوانسازی پوست (لیزر ها) استفاده کند، می تواند چهره ای جوانتر را تجربه کند. البته یکی از جراحی های ملزوم برای او جراحی و لیفت در ناحیه ی گردن و گونه است، که حدود 15 تا 20 سال نسخه ای جوانتر از خود خواهد داشت.”

E23FCbgwRoCH6jVQMtUQ Donald Trump by Gage Skidmore 248x300 - رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ
رازهایی در مورد چهره ی دونالد ترامپ

در اینجا روش هایی که دکتر مارو برای آقای ترامپ پیشنهاد کرده اند را لیست می کنیم:

  • تزریق بوتاکس: این روش به او در رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ، بهبود خطوط بین چشم ها و کاهش اخم او کم می کند.
  • لیفت ناحیه ی بالای صورت: این روش به راحتی با بیهوشی موضعی تنها با شکاف های کوچکی در ناحیه ی پیشانی انجام می شود. البته گاهی تمام ناحیه ی بالای صورت تحت بیهوشی کامل لیفت می شود. در این روش ابروهای آقای ترامپ به سمت بالا تا حدی لیفت می شوند و البته متذکر شوم که این روش چهره ای زنانه به افراد نمی دهد( نگران نباشید). بافت اضافه ی پوست در ناحیه ی بین ابرو ها و چشم ها که حالتی افتاده به چهره ی ترامپ داده است، حذف می شود و نگاهی باز به او هدیه خواهد داد.
  • جراحی پلک چشم: جراحان بسیاری جراحی کامل بلفاروپلاستی کامل بر روی چشم انجام می دهند و لا یه های پوستی اضافه را حذف می کنند. اما برای ترامپ روشی بهتر وجود دارد. به این دلیل که لیفت ناحیه ی بالای صورت سبب می شود کمی از افتادگی چشم کاسته شود. به جای جراحی کامل که حالتی زنانه به چشم می دهد، برداشتن کیست های چربی زیر چشم و کناره های بینی به چشمان او ظاهری طبیعی و مردانه می دهد.
  • کاشت گونه: ترامپ هم مانند آقایان و خانم های هم سن خود به دلیل کاهش بافت چربی و تضعیف ماهیچه های گونه، نیاز به افزایش حجم در این ناحیه دارد. این روش بدون جای هیچگونه اسکار و زخمی صورت می پذیرد.
  • لیفت ناحیه ی پایین صورت: آقای ترامپ به دلیل سن، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید دارای چین و چروک ها زیادی روی صورت و گردن بزرگ اش است. لیفت این نواحی با استفاده از عمل جراحی بسیار برای او مفید و راضی کننده خواهد بود.
  • ایرلوبپلاستی: جراحی لاله ی گوش، جزئی از لیفت ناحیه ی پایین صورت می شود. و به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارد.
  • جوانسازی پوست: برای داشتن پوستی جوان و شاداب راه های بسیاری وجود دارد، برای مثال، روش های مختلف لیزر، لایه برداری پوست با مواد اسیدی و لایه بر داری های شیمیایی. در این میان لایه برداری با مواد اسیدی بسیار آسان است و دوره ی نقاهت کمی دارد. این روش سبب بهبودی بافت و رنگ پوست آقای ترامپ خواهد شد.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

نظر شما چیست؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: