بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها

0
و خداحافظی با چین و چروک ها  - بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها
بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها

 

سم بوتولینوم که به نام بوتاکس نیز شناخته می شود ، امروزه در بین افراد به روشی محبوب و پرطرفدار برای رفع چین و چروک ها و جوان سازی صورت تبدیل شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس و خداحافظی با چین و چروک ها نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق بوتاکس بسیار ساده و به سرعت انجام می شود و نیازی به سپری شدن زمان برای بهبودی کامل ندارد .

 

سم بوتولینوم توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. هنگامی که مقدار کمی از بوتاکس داخل عضله تزریق می شود ، سیگنال های عصبی انقباض کننده عضلات مسدود می شوند .

 

بوتاکس به طور موقت عضلات صورت را تضعیف یا فلج  می کند و به مدت چندین ماه باعث صاف شدن و از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود . تزریق بوتاکس تنها در عرض چند دقیقه صورت می گیرد.

 

بهتر است بعد از ۲ تا ۳ ساعت پس از تزرق ناحیه تحت درمان را نمالید . پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید .

 

پس از سپری شدن ۳ تا ۴ روز بعد از درمان تاثیر بوتاکس قابل مشاهده است. اما به طور کلی نتایج تزریق بوتاکس ممکن است تا ۱ هفته بطول بیانجامد . به طور متوسط اثر ماندگاری بوتاکس ۳ تا ۴ ماه است اما گاهی اوقات تا ۶ ماه نیز ماندگاری دارد . پس از آن چین و چروک ها مجددا ظاهر می شوند .

 

استفاده از سم بوتولینوم توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) برای رفع خطوط اخم در افراد کمتر از ۶۵ سال تایید شده است .همچنین تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت ، گردن ، خطوط پیشانی و لبخند استفاده می شود .

 

سم بوتولینوم در درمان طیف گسترده ای از بیماری ها همچون سردرد های میگرنی، اختلالات عضلات چشم  و سفتی عضلات نیز کاربرد دارد  .

 

شایع ترین عوارض جانبی تزریق بوتاکس عبارتند از :

 

افتادگی پلک

سردرد

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

کبودی

علائمی شبیه سرماخوردگی، تهوع، درد موقت در صورت، قرمزی در محل تزریق، کاهش تعداد دفعات پلک زدن و ضعف عضلات صورت از دیگر عوارض جانبی تزریق بوتاکس محسوب می شوند .

 

اگر سم بوتولینوم به درستی تزریق نشود و یا اگر جابه جا شود ممکن است  موجب مشکلات عدیده و پیامدهای ناگواری همچون مشکل در بلع و تنفس شود. این مشکلات ممکن است در عرض یک ساعت یا چند هفته بعد از تزریق ظاهر شود  و در نهایت  به مرگ منجر شود.

 

تزریق بوتاکس نسبت به سایر روشهای جوان سازی صورت (درم ابریژن، لیزر درمانی ) آسان تر و فاقد درد می باشد. به خاطر داشته باشید که اثر تزریق بوتاکس تنها چندین ماه ماندگاری دارد و برای ماندگاری اثر بوتاکس  باید چندین مرتبه در سال تزریق را تمدید کرد .

 

مترجم مرضیه کبیری فر

منبع :  http://www.webmd.com/beauty/botulinum-toxin-botox

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: