بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره

0
images?q=tbn:ANd9GcSFqAdwHMTIj437GZXAL0i JNUVz4KIJIGse1m3n9D50mH3PBEg - بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره
بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره

بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره …
موها همچون درختان درهرفصل ازسال با فصل دیگرمتفاوت هستند. یکروز صاف و نرم و روزدیگرخشک هستند و نیازبه مداوا دارند؛ به زبان بیزبانی ازشما می خواهند که به آنها رسیدگی کنید. بوتاکس راه حلی برای تمامی مشکلات موها است.
سالها برس کشیدن موها، رنگ کردن، صاف کردن و خشک کردن با سشوارو اتوی مو عوارض خود را بالاخره نشان می دهد و گاهی نرم کننده ها و ماسک های مو هم جوابگو نیستند و تأثیری دربهترشدن موها ندارند.
بوتاکس مو یک درمان جدید است که می تواند به شما کمک کند تا موهای سالم خود را دوباره به دست آورید.
همانطورکه تزریق بوتاکس به صورت چین و چروک ها و خطوط را ازبین می برد، بوتاکس مو هم خرابی موها را ازبین برده و آنها را نرم و صاف می کند.
با بالا رفتن سن موها کراتین کمتری تولید می کنند. کراتین پروتئینی است که درطول عمر موها را درمقابل نورخورشید، رنگ مو، خشک کردن و … تقویت و حفاظت می کند. متخصصین مو عقیده دارند افراد همانقدر که به پوست و ناخن های خود رسیدگی می کنند باید به موها نیزتوجه کنند.
هدف متخصصین مو زیبا سازی موها است زیرا درطول زمان موها مانند برگ درختان پاییزی خشک شده و می ریزند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

بوتاکس مو چیست؟
بوتاکس مو ترکیبی ازمواد غلیظ بسیارقوی متشکل ازکلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B5، ویتامین Eو روغن خاویاراست که کاری مشابه تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت انجام می دهد و موجب درخشش باورنکردنی، نرمی و احیای موها می شود و موهای آسیب دیده یا شکسته شده را درمان می کند.
بوتاکس مو روی انواع مو ازنازک و ضخیم ، صاف و فر، مشکی یا خاکستری و یا بلوند تأثیرمی گذارد و بهترین نتیجه پس از4 هفته بدست می آید.

مزایای استفاده از بوتاکس مو
بر خلاف درمان با کراتین که ازفرمالدئید استفاده می شود، دربوتاکس مو ازهیچ مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود. بوتاکس مو دارای اثر لایه برداری بسیار خوب است و مصرف آن به درمان بیماری های پوست سر مانند شوره  ویا پسوریازیس کمک می کند.
این محصول دارای فرمول سرشار از مواد مغذی است که قشر آسیب دیده لایه شاخی مو را از داخل به خارج بازیابی می کند.
برخلاف بسیاری از درمان های انجام شده با کراتین، بوتاکس مو هیچگونه آسیبی به موها نمی زند و آنها را ضعیف نمی کند. کراتین به دلیل انتقال بیش از حد پروتئین به ساقه مو ممکن است موجب آسیب  موها شود.
همچنین، بوتاکس مو به عنوان یک درمان مجدد با بازسازی میکروسفیرهای آلی، ریزش مو را به حداقل می رساند.

images?q=tbn:ANd9GcQude2OzEU6BmxVB06yLLfrfYrFN21Cg03ut6sjY9vypwXo5 vUfQ - بوتاکس مو برای درمان موهای وز و موخره

چه کسانی باید ازبوتاکس مواسنفاده کنند؟
افرادی که موهای آسیب دیده و بیحال دارند. بخصوص موهای بسیار بلند، تابدارو فرو، در صورت استفاده ازاین محصول  سلامت موهایشان را بازمی یابند.
این درمان برای زنان باردار مناسب نیست.
بوتاکس مو را به مدت 45 دقیقه روی موها بگذارید سپس موها را شسته و7 دقیقه آبکشی کنید تا مطمئن شوید بوتاکس کاملاً شسته شده است.
مرحله بعدی خشک کردن موها است. متخصصین مو می گویند که بهتراست سشواررا عمودی نگه دارید تا موها شکننده نشوند. درادامه درمان از شامپو و نرم کننده مخصوص استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

چند وقت یکبار باید ازبوتاکس مو استفاده کرد؟
شما می توانید هر4 ماه یکبارازبوتاکس مواستفاده کنید بخصوص اگربطورمرتب موهایتان را رنگ و دکلره می کنید استفاده ازاین درمان موهای شما را سالم و براق می کند.
منبع:  http://www.arabnews.com/

محقق و مترجم:  مینو شفیعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: