بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟

2

اپیلیدی چیست؟

66246 braun box - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
براون

از آن جا که خانم ها همیشه به دنبال نابود کردن موهای زائد بدن خود بودند. و هم اکنون نیز در پی بر آورده کردن این نیاز خود هستند، برای رسیدن به هدف خود و لطافت و استاندارد زیبایی در ذهن خود از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند. این موضوع خود باعث شده که بازاری پررونق برای شرکت ها و کارخانه ها در سراسر دنیا بوجود آید. به همین دلیل تمام دانشمندان و مخترعین مرتبا به دنبال راهی برای خلاصی از شر موهای زائد برای همیشه هستند. و در این راستا تا کنون وسایل و مواد ویژه ای ساخته شده است. که یکی از آن ها دستگاه اپیلیدی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

831877 braun epilator 3170 web 55a8899570a89b9ac5e48ce14e4dbcdb product large 300x184 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
براون

اپیلیدی دستگاهی ست که با برق کار می کند و دارای یک موتور الکتریکی دوار و یک سری است. که با روشن شدن دستگاه موتور به چرخش در می آید. و با چرخش موتور سری دستگاه نیز به حرکت در می آید. سری دستگاه معمولا از 1 ، 2 ، یا 3 استوانه ی دوار ساخته شده است. که بر روی هر استوانه تعداد زیادی گیره های کوچک و ریز و یا موچین برای کندن موها وجود دارد. که با هر بار چرخش این استوانه ها این گیره ها نیز بازو بسته می شوند. هنگامی که گیره باز می شود، تار مو به داخل گیره کشیده شده و پس از چرخش یک چهارم دایره گیره بسته شده و همچنان در حال چرخش است و مو را گرفته و از ریشه می کند. در نتیجه اغلب اوقات این فرآیند با درد همراه است. مگر آنکه شما این روش و وسیله را بارها مورد استفاده قرار داده باشید و ریشه ی موهای زائد بدنتان سست شده باشد و یا حتی به این درد عادت کرده باشید.

[su_spoiler title=”خرید یک اپیلیدی خوب” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

مواردی که باید در هنگام خرید یک اپیلیدی خوب رعایت کرد:

ep6025 prd2 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
اپیلیدی
  1. در هنگام خرید یک دستگاه اپیلیدی حتما و باید به این مسئله توجه داشته باشید که دستگاهی که می خرید هم سیم دار باشد و هم باطری خور و شارژی باشد: معمولا اپیلیدی در دو نوع سیمی و باطری دار در بازار یا فت می شود. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل های روز دنیا همه هم شارژِی و هم با باطری عمل می کنند. همانطور که چندی پیش به آن اشاره کردیم انواع با باطری و سیم دار مناسب ترند، زیرا می توان از آن جا در مواقع ضروری به راحتی بهره برد. برای مثال: هنگامی که در خانه نیستیم، هنگامیکه در خارج از منزل یا در مسافرت هستید، و یا حتی زمانیکه برق در دسترس نیست! می توان از باطری دستگاه استفاده نمود و هنگاهی که در خانه هستید و یا در مکانی قرار دارید که به پریز و برق دسترسی دارید، از حالت سیمدار آن به راحتی استفاده نمایید. البته به این نکته که در صورتیکه دستگاه اپیلیدی تان باطری قابل شارژ دارد، حتما در اولین شارژ دستگاه تان آن را به مدت 8 الی 12 ساعت به شارژ بزنید. و همیشه به یاد داشته باشید که دستگاهتان قبل از استفاده حتما شارژ داشته باشد.

    spin prod 1045546212 300x300 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
    اسپین پرود

  2. یکی دیگر از مسائلی که در این میان اهمیت زیادی دارد، توجه و دقت نمودن به جهت حرکت تیغه ها است. در هنگام خرید درپوش را برداشته و دستگاه را روشن کنید و به تیغه ها دقت کنید. مطمئن شوید که حرکتی در جهت صحیح داشته باشند. در صورت چرخش بر عکس تیغه ها، دستگاه به پوست شما آسیب های شدید و خطرناکی وارد خواهد کرد.

    3026691 300x300 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
    فیلیپس

  3. دقت داشته باشید که اپیلیدی که قصد خرید آن را دارید حتما ضد آب باشد. زیرا در هنگام استفاده از آن ، احتمال خیس شدن دستگاه زیاد است. و همچنین طوری باشد که با خیال راحت آن را آب بکشید و بشوئید. ( نکته: در صورتیکه از اپیلیدی استفاده می کنید که تماما ضد آب نیست، مشکلی نیست، تنها از اپیلیدی با تیغه های ضد آب استفاده نمایید.)

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”استفاده از اپیلیدی” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

مواردی که باید در هنگام استفاده از اپیلیدی رعایت نمود

images 2 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
کمل
  1. نظافت پوست: همیشه به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از اپیلیدی پوستی سالم و تمیز داشته باشید، بهتر آن است که قبل از استفاده از این دستگاه پوستتان را با آب داغ و ولرم کمی شست و شو دهید. چرا که موها بسیار نرم تر می شوند.
  2. لیفت کشیدن موها در جهت مخالف رشد موها: ما از این موضوع مطلع هستیم که موهای بدنمان ( دست ها و پاها و….) بر روی پوستمان به صورت خوابیده قرار دارند. در نتیجه کندن و گرفتن تمام موها توسط دستگاه اپیلیدی امکان پذیر نیست. برای جلوگیری از این موضوع بهتر آن است که یک لیف برداشته و تمام موها را در خلاف جهت رویش لیف کنید و سپس از دستگاه استفاده نمایید.

    Panasonic ES WD51 P Epiglide - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
    پاناسونیک

  3. کشیدن پوست: قبل از اینکه اپیلیدی را روشن کنید، حتما با دست دیگرتان پوستتان را کمی بکشید. این موضوع سبب می شود تا موها از سطح پوست فاصله بگیرند و کنده شدن موها بسیار راحتر شود.
  4. استفاده از ضد حساسیت : همیشه بعد از کار با اپیلیدی به دلیل اینکه منافذ پوست کامل باز هستند، سوراخ های محل کنده شدن پیاز مو به طور کامل بسته نشده اند، در این حالت باید از ضد حسایت و ضد التهاب استفاده نمود تا پوست ملتهب و حساس نگردد.
  5. نظافت دستگاه : بعد از استفاده از دستگاه، آن را به طور کامل نظافت کنید تا برای مصرف بعدی تان آماده و خالی از هر نوع میکروبی باشد.

[/su_spoiler]

بهترین اپیلیدی ها

مارک های معتبر جانی عبارتند از :

  • فیلیپس
  • پاناسونیک
  • براون
  • بادی گروم
  • گوچی

در این ویدئو با این دستگاه ها بیشتر آشنا خواهید شد.

[su_spoiler title=”اپیلیدی ها” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

مزایا و معایب اپیلیدی ها

panasonic es wu11 p503 womens hair removal device 300x300 - بهترین دستگاه های اپیلیدی کدامند؟
پاناسونیک
  1. مزایای اپیلیدی : اپیلیدی در مقایسه با بعضی از روش های حذف موهای زائد، مزایای بسیاری دارد. برای مثال؛ استفاده از تیغ های ریش تراشی بسیار خطر ناک است و خطر بریدن و زخمی شدن پوست با این روش تا حد زیادی بالاست.  یا کرم موبر، معمولا دارای بویی خوش نیست. اما اپیلیدی ها از تمام این موضوعات مستثنی هستند و شاید تنها مشکلشان در دفعات اول استفاده ی شما از این دستگاه ها باشد که با کمی درد همراه است. نکته ی مفید دیگر در مورد اپیلیدی ها، از بین بردن موها از ریشه است. سایر روش ها مانند، استفاده از تیغ و کرم موبر معمولا تنها موها را از سطح پوست نابود می کنند و تاثیری بر ریشه ندارند.
  2. معایب اپیلیدی: 1. درد بسیار زیادی دارد. 2. در اکثر اوقات قرمزی و التهاب بر روی پوست ایجاد می کند. 3. موهای زائد برای همیشه از بین نمی روند و دوباره رشد می کنند.

[/su_spoiler]

با این همه روشی نوین و تا تازه نیز پا به بازار نهاده است که به آن لیزر موهای زائد می گویند؛ در این روش با تولید اشعه ی لیزر و ایجاد حرارت در ریشه ی مو ها، این نواحی از بین می روند و تنها در چند جلسه صاحب پوستی روشن و شفاف و زیبا خواهیم شد.

برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با متخصصین ما تماس بگیرید. اینجا کلیک کنید.

محقق: میترا کرمانیان

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

2 نظرات
  1. جانو می گوید

    مفید بود ممنون !

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست گرامی
      از توجه تان سپاسگزاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: