کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟!

0

کلاژن تراپی پوست

کلاژن تراپی پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیشرفت های علوم پزشکی ثابت کرده اند که ساختار پوست با آن چه که در گذشته فکر می کردیم تفاوت زیادی دارد.

حتما شما هم آن تبلیغ را یادتان هست که از تلویزیون پخش می شد و کرم حلزون را معرفی می کرد.در ان تبلیغ حلزونی را نشان می دادند که ترشحات بدنش حاوی مقادیر زیادی کلاژن بود. اما مشکلی که در آن تبلیغ وجود داشت آن بود که به خوبی ،کلاژن و مزایای آن برای پوست را توضیح نمی داد.

در این مقاله تصمیم داریم در ابتدا کلاژن را معرفی کنیم و بگوییم که اصولا چرا پوست ما به این پروتئین نیاز دارد.بعد از آن به معرفی روش هایی که موجب کلاژن سازی پوست می شوند ، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

15 235x300 - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟!
کلاژن تراپی پوست

کلاژن چیست ؟

شاید اسم کلاژن را از متخصصان پوست ، آرایشگران و حتی بهترین دوستتان شنیده باشید.کلاژن چیزی است که امروزه روی زبان همه افتاده و می توان این ماده را در تقریبا هر چیزی پیدا کرد.از کرم های آرایشی گرتفه تا پودر و قرص!!

و حقیقت این است که تبلیغاتی که راجع به کلاژن وجود دارد ، شاید صادقانه ترین تبلیغ موجود راجع به یک محصول باشد.

مثل بیشتر پروتئین های موجود در بدن ، کلاژن هم در عضلات ، پوست ، خون ، استخوان ها ، غضروف ها و رباط ها یافت می شود.اما اصولا این پروتئین در چه مواردی می تواند به کار برود ؟ در ادامه به برخی از کاربردهای شگفت انگیز کلاژن اشاره کرده ایم :

  • بهبود انعطاف پذیری پوست
  • نگه داشتن استخوان ها و عضلات در کنار یکدیگر
  • محافظت از اندام ها
  • بهبود ساختار مفاصل و تاندون ها

خبر خوش این جاست که بدن انسان به طور طبیعی ، کلاژن را تولید می کند اما خبر بدی هم در این میان وجود دارد و آن این است که با افزایش سن انسان ، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند

علاوه بر افزایش سن ، سبک زندگی غلط و رفتارهای ناسالم دیگری هم ممکن است تولید کلاژن در بدن را کاهش دهند.مثل :

  • سیگار کشیدن
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • رژیم غذایی نا سالم
14 - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟!
کلاژن تراپی پوست

برخی از بیماری ها هم ممکن است که توانایی نگه داری و ذخیره سازی کلاژن در بدن را تحت تاثیر قرار دهند.به تدریج با کاهش این ماده ی حیاتی در بدن ، متوجه خواهید شد که چین و چروک ها و پژمردگی پوست روی صورتتان ظاهر شده است و چه بسا که به درد مفاصل هم دچار شوید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

حال که با این ماده ی جادویی و اثرات شگفت انگیز آن در بدن و به خصوص پوست آشنا شدیم ، اجازه بدهید که به این مسئله بپردازیم که از چه طریق می توان تولید کلاژن را در پوست افزایش داد!

کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه فیس آپ

اگر تا به حال اسم میکرودرم یا میکرونیدلینگ به گوشتان خورده است ، پس احتمالا به خوبی می دانید که این دستگاه ها برای جوانسازی و شادابی پوست به کار می روند.

اما ارتباط این روش های جوانسازی با کلاژن سازی چیست ؟!

خب در وهله ی اول باید بدانید که عملکرد این دستگاه چگونه است. میکرونیدلینگ و میکرودرم ، با استفاده از روش تخریب پوستی ، پوست را تحریک می کنند که برای بهبود زخم ها وصدمات وارد شده ، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. به این ترتیب پوست ظاهر جوان تر و زیباتری خواهد داشت و دیگر خبری از حالت پژمرده و کدر پوست نخواهد بود.

اما صدمه و زخم زدن به پوست ، تنها راهکار تحریک تولید کلاژن نیست.امروزه با استفاده از نسل جدید دستگاه های میکرودرم که به فیس آپ مشهور هستند می توان از طریق عملیات ماساژ ، پوست را تحریک کرد تا کلاژن بیشتری تولید کند.

16 - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟!
کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه فیس آپ

فیس آپ در ابتدا از طریق هدهای قابل تغییر ، شروع به لایه برداری از پوست خواهد کرد اما به طور هم زمان ، محل درمان را نیز ماساژ خواهد داد. همان گونه که می دانید ، ماساژ باعث بهبود جریان خون شده و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری نیز در پوست تولید می شود.

این دستگاه که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد ، یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین دستگاه هایی است که برای تولید کلاژن در پوست به کار می رود.

البته راه های دیگری مثل تزریق مستقیم کلاژن به پوست نیز وجود دارد ، اما دستگاه فیس آپ علاوه بر کلاژن سازی ، موجب رفع عارضه های زیاد دیگری نیز می شود. مثل :

  • رفع جوش های سرسیاه و سر سفید
  • روشن شدن پوست
  • رفع جای زخم و اسکارهای خفیف
  • رفع التهاب و قرمزی پوست

به این ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که استفاده از دستگاهی مثل فیس آپ ، بهترین روش ممکن جهت داشتن پوستی شاداب و درخشان خواهد بود.

تزریق کلاژن برای جوانسازی پوست

در بالا اشاره کوتاهی به تزریق کلاژن به شکل مستقیم در پوست کردیم. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این عملیات به چه صورت انجام می شود

تزریق کلاژن دهه هاست که برای درمان عارضه های مختلف پوستی از جمله خط لبخند، چین و چروک ها ، خط اخم و اسکارهای آکنه ای به کار می رود.

علاوه بر این از تزریق کلاژن برای داشتن لب ها و گونه هایی برجسته تر نیز استفاده می شود و هم چنین می توان برای درمان عارضه های مربوط به قفسه سینه ، کمر و گردن نیز از آن استفاده کرد.

13 - کلاژن تراپی پوست چیست ؟ آیا دستگاه فیس آپ قادر به تحریک تولید کلاژن در پوست است؟!
تزریق کلاژن برای جوانسازی پوست

البته باید در نظر داشته باشید که کلاژن های پوستی رواج بیشتری در میان افراد دارند.در بسیاری از موارد ، تزریق کلاژن با درمان های دیگری مثل لیفت صورت و لیزر فرکشنال ترکیب می شود تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید.گرچه تزریق کلاژن عملیاتی ساده و سریع است اما بسیار حائز اهمیت می باشد که برای انجام آن به سراغ بهترین متخصص پوست بروید و درباره ی دیگر روش های ممکن نیز باشید!

درمان های جایگزین

این ماده ی شگفت انگیز در غذاها و خوراکی های زیادی یافت می شود.به عبارت دیگر با یک رژیم غذایی ساده هم می توانید کلاژن مورد نیاز پوست خود را تامین کنید. البته مزیتی که استفاده از دستگاه هایی مثل فیس آپ دارد ، این است که سریعا جواب داده و می توانید اثرات آن را روی پوست صورت خود مشاهده کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: