کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید

0

زیباتر کردن چشم ها با کاشت مژه طبیعی

آیا تا به حال برای تان پیش آمده که خانمی را ببینید و از بلند و پر پشت شدن مژه های او تجربه کنید؟ مژه های بلند و پر پشت و مشکی در زیبایی دوچندان چشم ها نقش دارند. اگر شما به هر دلیلی از ظاهر مژه ‌های خود رضایت ندارید و یا عوامل مختلف باعث ریزش مژه های شما شده است می توانید از کاشت مژه برای برآورده کردن آنچه که انتظارش را دارید استفاده کنید. اما آیا کاشت مژه کار خوبی است؟ آیا همه افراد می ‌توانند مژه بکارند؟ درباره کاشت مژه طبیعی چه می دانید؟ در این مقاله به همه سوال های شما پاسخ خواهیم داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تفاوت کاشت مژه با اکستنشن چیست؟

banner eyelash implants2 e1419919962948 300x80 - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید
تفاوت کاشت مژه با اکستنشن

کاشت مژه دقیقاً شبیه کاشت مو است یعنی موها درون خط مژه ها قرار داده می شوند. کاشت مژه به نوعی شبیه اکستنشن مژه است با این تفاوت که این روش پیچیده تر است و زمان انجام آن طولانی تر می باشد. کاشت مژه و اکستنشن یک روش برای پر پشت کردن مژه ها هستند با این تفاوت که نتایج حاصل از اکستنشن مژه موقت است و پس از یک ماه مژه های شما شروع به ریزش خواهد کرد. اما برای کاشت مژه پزشک از موهای پشت سر شما استفاده می کند و فرایند کاشت را شروع خواهد کرد.

مهمترین تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه این است که نتایج حاصل از کاشت مژه بسیار طبیعی است و کسی متوجه نمی ‌شود شما کاشت مژه انجام داده اید.

چه افرادی می توانند متقاضی کاشت ‌مژه باشند؟

یکی از زیبایی های کاشت مژه این است که هیچ ممنوعیتی در خصوص انجام آن برای متقاضیان وجود ندارد. کاشت مژه طبیعی به زیباتر شدن چشم ‌های شما کمک می کند و نتایج بسیار خوبی را به دنبال دارد. همه افرادی که دوست دارند مژه های خود را پر پشت کنند یا به دلایل مختلف از قبیل بیماری مژه های شان از بین رفته است می ‌توانند از کاشت مژه برای بهبود زیبایی صورت خود و بهبود اعتماد به نفس شان استفاده کنند.

کاشت مژه چگونه انجام می شود؟

برای کاشت مژه پزشک از پشت سر شما که بانک موی خوبی دارد استفاده خواهد کرد. برای شروع کار پزشک ابتدا داروی بی حسی را به درون پوست پشت سر شما تزریق می کند تا شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکنید. سپس یک نوار از موهای این ناحیه را به کمک وسایل و ابزار مخصوص جدا خواهد کرد.

در مرحله بعدی اپراتور به تفکیک گرافت های مو می ‌پردازد و زخم پشت سر شما را بخیه خواهد کرد. سپس گرافت های فولیکولی بسیار ریز به صورت مجزا درون خط مژه های شما کاشته می شود به همین دلیل فرآیند کاشت مژه طبیعی چند ساعت طول می کشد. جراحی کاشت مژه نتایج دائمی همراه است اصلاً کاشت مژه به معنای داشتن مژه هایی بلند و پر پشت و دائمی است.

eyelashextensionsfb 300x158 - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید
نحوه کاشت مژه

با کاشت مژه شما دیگر نیازی به اکستنشن ‌مژه نخواهید داشت. کاشت مژه نیاز چندانی به مراقبت ندارد و شما مژه هایی با ظاهری کاملاً طبیعی خواهد خواهید داشت. پس از کاشت مژه پلک و چشم شما مقداری حساس می شود پس بهتر است تا چند روز از آرایش کردن چشم های خود اجتناب کنید و از هیچ نوع پماد چشمی نیز استفاده نکنید.

مژه های خود را تمیز و خشک نگه دارید تا فرایند ترمیم به خوبی انجام شود. از دستکاری کردن مژه ها و مالیدن چشم های خود اجتناب کنید تا از جابجا شدن مژه ها و رشد نامناسب آنها جلوگیری شود.

قیمت کاشت مژه چقدر است؟

کاشت مژه مانند همه روش های زیبایی مشمول بیمه نیست و شما باید هزینه آن را از جیب خودتان پرداخت کنید. هزینه کاشت مژه طبیعی به فاکتورهای مختلفی از قبیل مهارت و تجربه پزشک، نوع روش مورد استفاده برای کاشت مژه، تعداد گرافت های مورد نیاز برای پر پشت کردن مژه ها و مواردی از این قبیل بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص هزینه کاشت مژه با پزشک خود مشورت کنید.

خطرات و عوارض جانبی کاشت مژه چیست؟

c700x420 2 300x180 - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید
خطرات کاشت مژه

همه روش های زیبایی با خطرات خاص خود همراه هستند و کاشت مژه نیز از این قاعده جدا نیست. در برخی موارد کاشت مژه به طور صحیح انجام نمی ‌شود و به این ترتیب می تواند باعث بروز عفونت، التهاب و تورم پلک، بروز تومور و سایر اختلالات شود.

با توجه به اینکه کاشت مژه یک مسئله بسیار مهم است و با پلک و سپس چشم ها سر و کار دارد باید به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید و به هیچ عنوان فریب تبلیغات ارزان قیمت و وسوسه کننده را نخورید. صرف کردن مقدار بیشتری هزینه اما در عوض به دست آوردن نتایج عالی واقعاً چیزی نیست که بتوانید آن را نادیده بگیرید پس تبلیغات ارزان قیمت را به طور کامل فراموش کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

کاشت مژه: بله یا خیر؟

کاشت مژه طبیعی با جنبه های مثبت و منفی همراه است و نمی ‌توان منکر این قضیه شد اما تصمیم نهایی با خود شما است و ما فقط نقش راهنما را بر عهده داریم. مهمترین جنبه مثبت کاشت ‌مژه این است که ظاهری طبیعی و باور نکردنی را برای شما به وجود می ‌آورد. با توجه به اینکه پزشک از موهای خود شما استفاده می کند ریسک بروز عوارض جانبی پس از کاشت مژه به حداقل خواهد رسید.

کاشت مژه در مقایسه با مژه مصنوعی با این مزیت همراه است که شما نیازی به چسب و قرار دادن مژه ها روی پلک ندارید و از دردسرهای کندن مژه نیز خلاص خواهید شد. کاشت مژه یک روش نسبتاً سریع است و به مراقبت های کمی نیاز دارد اما نباید خطرات و عوارض جانبی کاشت مژه را نادیده گرفت پس با دید باز به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. کاشت مژه یک روش گران قیمت است زیرا تحت پوشش بیمه قرار ندارد و هزینه های حاصل از آن آزاد است پس برای پرداخت هزینه آماده باشید.

کاشت مژه طبیعی در اهواز

images 2019 10 28T200055.723 - کاشت مژه طبیعی در اهواز| دیگر اکستنشن مژه را فراموش کنید
کاشت مژه طبیعی در اهواز

می توان از کاشت مژه برای ترمیم مژه های آسیب دیده استفاده کرد. معمولاً پزشک از ۲۴ تا ۴۰ عدد مژه و حتی کمی بیشتر در یک جلسه استفاده می کند و آنها را درون مژه های خود شما می کارد که به طور طبیعی رشد می کنند.

برخی از بیماران به چند جلسه درمان نیاز دارند تا نتایج دلخواه شان را به دست بیاورند. تا زمانی که پلک ها سالم باشند و عملکردی صحیح داشته باشند موهای کاشته شده بدون هیچ گونه مشکلی به رشد و حیات خود ادامه می دهند و بر زیبایی شما می افزایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت مژه طبیعی در اهواز و تماس با کارشناسان مرکز به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای کاشت مژه

بهترین پزشک برای کاشت مژه دکتری است که تجربه کافی و سابقه طولانی در زمینه کاشت مژه داشته باشد و بیماران او از نتیجه ای که به دست آورده ‌اند رضایت کامل داشته باشند. شما باید بتوانید همه سوالات خود را از پزشک تان بپرسید و پاسخ های روشن و واضحی را در ارتباط با سوالات خود دریافت کنید. اگر پزشک شما این ویژگی ها را دارد بدون شک قابل اعتماد است پس تعلل نکنید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: