چگونه رنگ موی سازگار با چهره خود را انتخاب کنیم

0

چگونه رنگ موی سازگار با چهره خود را انتخاب کنیم

همیشه باید رنگ مویی برای چهره خود انتخاب کنید که به چهرتان بیاید و با آن هماهنگی داشته باشد .هر انسانی دارای یک رنگ پوست است و رنگ پوست ها متفاوت است و هر رنگی به هر رنگ پوست نمی آید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه رنگ موی سازگار با چهره خود را انتخاب کنیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه رنگ موی سازگار با چهره خود را انتخاب کنیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه رنگ موی سازگار با چهره خود را انتخاب کنیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رنگ مو در چهره خیلی مهم است .رنگ مو در تیرگی و درخشندگی چهره تاثیر زیادی دارد پس به دقت نکات زیر را بخوانید .

اگر رنگ پوست شما گندمی است و دارای چشمان تیره و موهایتان هم مشکی یا قهوه ای تیره و یا بلوطی است ،اگر بخواهید یک چهره طبیعی داشته باشید باید رنگ بلوطی یا خرمایی را استفاده کنید .این رنگ به چهره شما هماهنگی خاصی میدهد و شفافیت رنگ موی شما رنگ چهره شمارا نیز شفاف و برجسته تر میکند .

اما اگر خواستید یک چهره دلنشین داشته باشید ،از رنگ بلوند نقره ای استفاده کنید . این رنگ متضاد با رنگ چهره شماست و جلوه خاصی به چهره شما میدهد . یادتان باشد از رنگ هایی که تن طلایی دارد مثل مسی استفاده نکنید چون این رنگ ها چهره شما را بی روح و بی حالت نشان میدهد.

اگر پوستتان روشن و رنگ چشم هایتان هم روشن است و دارای موهای طلایی هستید اگر بخواهید یک چهره طبیعی داشته باشید بر روی موهایتان مش خاکستری بزنید . این عمل باعث میشود موهایتان سایه بیافتد .

اگر به دنبال چهره دلنشین و جذاب هستید باید بدانید که رنگ های تیره به چهره شما جذابیت خاصی می بخشد و چهره شنا را برجسته تر از قبل نشان میدهد .

شما هرگز نباید از رنگ طلایی تند برای موهایتان استفاده کنید چون رنگ چهره شما بی حالت و مرده به نظر میرسد .

اگر رنگ پوست شما صورتی است و موهایتان بلوطی روشن است و چشمان تیره دارید برای داشتن یک چهره طبیعی باید از رنگ فندقی تند یا مسی استفاده کنید تا رنگ صورتی پوستتان کمتر به نظر میرسد .

برای داشتن یک چهره دل نشین باید موهایتان را مش کنید . مش روشن یا تیره از جنس بلوند یا مسی با چهره شما هماهنگی و سازگاری دارد و چهره شمارا برجسته نشان میدهد.

داشتن موهای  زیبا سخت نیست

و اما برای داشتن موهای زیبا،مراقبت و نگه داری از آن ها بسیار موثر است . به یاد داشته باشید که بعضی از شامپوها حاوی مواد ی فعال هستند که بسیار برای مو مفید است اما استفاده بی رویه از آن برای موها مضر است .این شامپوهارا باید به همراه شامپو های بسیار ملایم مثل شامپو بچه استفاده کرد .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

کسانی که از شامپوهای ضد ریزش،ضد شوره و ضد چربی مو استفاده میکنند باید حتما از شامپو های ملایم هم استفاده کنند.

اگر موهایتان را درست آبکشی نکنید ،باعث چرب شدن و ریزش موی شما میشود و در هنگام شست و شو باید دقت کنید که موهای خود را به خوبی شسته اید و بعد از آن حسابی آن را آب بکشید تا آثاری از تافت و ژل و بعضی از موادی که برای زیبایی مو استفاده میکنید در موهایتان باقی نماند.

استفاده از سشوآر ،بعد از استحمام بسیار مفید است و مانع از ایجاد باکتری در پوست سر میشود اما دقت کنید با دمای زیاد موهایتان را خشک نکنید چون گرمای زیاد به مو و ریشه موی شما آسیب جدی میرساند .

مقالات بعدی  مارا در این زمینه دنبال کنید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: