همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس

0

همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس
سالها است که پزشکان ازبوتاکس برای درمان موفقیت آمیزچین و چروک صورت استفاده می کنند. بوتاکس نام تجاری سم تولید شده توسط یک باکتری بنام کلستریدیوم بوتولینوم است و به نام های تجاری دیگرمانند دیسپورت و اکسومین شناخته می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

images?q=tbn:ANd9GcSdJpFFmlwI9uvafSJBiU3igQRU939OoK2 qa2nXd8DrNXoEj06 - همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟
بوتاکس مانع ارسال سیگنال های عصبی به عضلات می شود. عضله ای که بوتاکس به آن تزریق می شود دیگرمنقبض نمی شود. به همین جهت چین و چروک ها شل و صاف می شوند.
بوتاکس اغلب برخطوط پیشانی، چین های پا کلاغی دراطراف چشم و خطوط اخم اثرمی گذارد. چین و چروک های ناشی از آسیب نورخورشید و جاذبه زمین به بوتاکس پاسخ نمی دهند.

روش تزریق بوتاکس چگونه است؟
تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و نیازی به بیهوشی ندارد. بوتاکس با سوزنی ظریف به عضلات خاص با ناراحتی بسیاراندک تزریق می شود.
در کل 7 تا 14 روز طول می کشد تا تأثیرکامل بوتاکس دیده شود. قبل ازتزریق بوتاکس بهتر است یک هفته ازمصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید. همچنین باید دو هفته قبل از درمان به منظور کاهش کبودی مصرف آسپرین و داروهای و ضد التهابی را متوقف کنید.

images?q=tbn:ANd9GcS3vAdziDb8NnIGiU l v4i0 MzbdTbaFKT4WXyHTvEF283cQFbHQ - همه چیز درباره ی اثرات زیبایی تزریق بوتاکس

مدت تأثیر هر بار تزریق بوتاکس چقدر است؟
اثرات بوتاکس از سه تا شش ماه طول می کشد. سپس حرکات عضله به تدریج باز می گردد و خطوط و چین و چروکها پدیدارمی شوند و لازم است تزریق دوباره تکرارشود. بنظرمی رسد پس ازازبین رفتن اثرات بوتاکس ازشدت خطوط و چین و چروک کاسته می شود زیرا عضلات کوچکترمی شوند.
عوارض جانبی بوتاکس چیست؟
شایع ترین عارضه جانبی بوتاکس کبودی موقت است. همچنین سردردی که در 24 تا 48 ساعت بهبود پیدا می کند اما بندرت اتفاق می افتد. درصد کمی از بیماران ممکن است دچارافتادگی پلک بشوند که البته پس ازسه هفته ازبین می رود.
افتادگی پلک معمولاً زمانی که بوتاکس به اطراف حرکت می کند، اتفاق می افتد. به همین دلیل نباید ناحیه تحت درمان به مدت 12 ساعت پس از تزریق مالش داده شود. همچنین ازدرازکشیدن به مدت سه تا چهارساعت خودداری کنید.

چه کسانی نباید بوتاکس دریافت کنند؟
بانوان باردارو زنانی که نوزاد خود را با شیرمادرتغذیه می کنند و یا افراد مبتلا به بیماری های عصبی نباید از بوتاکس استفاده کنند. از آنجا که بوتاکس برروی تمام چین و چروک ها اثرندارد پیش ازتزریق با پزشک مشورت کنید.

منبع:  http://www.webmd.com/

محقق و مترجم:  مینو شفیعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: