میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو!

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
.jpg - میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو!
میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو!

تقریبا 90% از موها در فاز رشد هستند در صورتی که 10% در مرحله ی استراحت یا خفته قرار دارد. بعد از فاز استراحت، رشته های مو دچار ریزش می شود و موهای جدید رشد می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور روزانه ریزش 50 تا 100 تار مو روندی طبیعی دارد. میلیون ها مردم از ریزش اضافه ی مو رنج می برند. این ریزش مو می تواند در نتیجه بیماری، ژنتیکی و تغذیه ی ناسالم باشد، اما استفاده از مقادیر پروتئینی کافی می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

رشد مو :

مو 300x162 - میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو!
میزان پروتئین لازم بدن برای جلوگیری از ریزش مو!

مو ساختاری پروتئینی دارد، و هنگامی که مقدار کافی پروتئین به بدن نرسد، جیره بندی آغاز می شود و بدن تولید پروتئین غیر ضروری متوقف می کند. (پروتئین های رشد مو) ریزش مو 2 تا 3 ماه بعد از این اتفاقف رخ خواهد داد.

پروتئین های مورد نیاز :

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اعلام کرده است 10 تا 35 درصد کالری روزانه باید از پروتئین ها باشد. برای افراد بزرگسال بر حسب کالری مورد استفاده شان باید 46 تا 56 گرم پروتئین روزانه دریافت شود.

منابع پروتئین :

محصولات لبنی، گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، آجیل، دانه ها، حبوبات، غلات و سویا مقدار کمی از میوه ها و سبزیجات حاوی پروتئین هستند.

از علل دیگر ریزش مو، می توان به سطح بالایی از ویتامین A، فقر آهن، سوء تغذیه، اختلالات خوردن، بیماری تیروئید، تب بالا، عفونت، استرس و کاهش وزن اشاره کرد.

در صورت ریزش غیر عادی مو و نازک شدن غیر طبیعی آن حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: