مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه

0

مزونیدلینگ برای کک و مک

zibaan تصویر داخلی 7 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
قلم آرایش کک و مک Faux

از زمانی که مدادهای کک و مک Faux به ترندهای پرطرفدار در صحنه زیبایی تبدیل شدند، تعریف زیبایی دگرگون شد. همانطور که از این ترند جدید پیداست، افزودن چند نقطه تیره روی صورت، بهترین گزینه برای صورت بدون آرایش است. این روش نه تنها توهم پوست طبیعی را ایجاد می کند، بلکه راه حلی فوری برای دستیابی به پوستی شاداب و پنهان شدن نواقص پوست صورت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال، این چیزی است که شما با میل و رغبت چند لک زیبا را روی صورت تان ایجاد می کنید، اما دست و پنجه نرم کردن با کک و مک های واقعی، داستان کاملاً متفاوتی است. با شستن آرایش، لکه های ناشی از آفتاب، لکه های ناشی از افزایش سن، و کک و مک می توانند باعث شوند هر کسی احساس خودآگاهی کند.

برخلاف این ترند رایج، افرادی که کک و مک ها را به عنوان مشکلات پوستی می بینند، در واقع زمان و هزینه زیادی را صرف تلاش برای پوشاندن آنها می کنند. نمی توان انکار کرد که محصولات مراقبت از پوست و کانسیلرها تا چه حد به بهبود ظاهر این لک ها در سطح کمک می کنند. اما در اینجا یک فکر سوال وجود دارد: درمان قطعی کک و مک چیست و چگونه می توان برای همیشه از شر آنها خلاص شد؟!

در این مقاله، ما یک رویکرد حرفه ای تر برای خلاص شدن از شر هایپرپیگمانتاسیون و لکه های تیره مانند کک و مک را پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد ما مزونیدلینگ است!

این درمان زیبایی می تواند به همان اندازه روتین مراقبت از پوست فعلی شما آسان و بدون درد باشد. اگر به آن فرصت بدهید، ممکن است دیگر هرگز مجبور نشوید با کک و مک  صورت تان کنار بیایید، فرقی نمی کند آرایش داشته باشید یا نه!

کنجکاو شدید؟! در ادامه مطلب هر آنچه که شما باید درباره مزونیدلینگ برای کک و مک بدانید آمده است. اما پیش از آن لازم است درباره خودِ کک و مک اطلاعاتی کسب کنید.

 

آشنایی با هایپرپیگمانتاسیون و لکه های تیره

zibaan تصویر داخلی 6 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
درمان قطعی هیپرپیگمانتاسیون

احتمالاً چیزهایی در مورد هایپرپیگمانتاسیون یا هایپرپیگمانتاسیون (Hyperpigmentatio) می دانید. از این گذشته، ما اغلب در مورد آن صحبت می کنیم، به طوری که مقالات زیادی در مورد این بیماری رایج پوستی داریم (درصورتی که وقت کافی دارید، در زیر پیوند داده شده است).

مزونیدلینگ برای چین و چروک

اما برای بقیه شما که اطلاعات کمی در مورد هیپرپیگمانتاسیون ندارید، چند نکته را که باید بدانید به شما خواهیم گفت!

هیپرپیگمانتاسیون چیست ؟

هایپرپیگمانتاسیون یک اصطلاح پرکاربرد برای توصیف هرگونه مشکل تغییر رنگ پوست مربوط به سطوح بالای ملانین در پوست ما است.

ملانین بیشتر به عنوان سلول های رنگدانه ای شناخته می شود که به پوست ما رنگ می بخشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اما آیا می ‌دانستید که عملکرد ملانین، اول از همه، محافظت از پوست در برابر آسیب‌ های آفتاب و التهاب است؟

هنگامی که ملانین ها در معرض این عوامل قرار می گیرند، تعداد آنها به عنوان نوعی سپر در اطراف ناحیه آسیب دیده افزایش می یابد. متأسفانه برای ما، این تولید بیش از حد ملانین دارای یک پیامد است: امکان انباشته شدن رنگدانه ها، که از بیرون به صورت لکه های صاف و تیره ظاهر می شوند.

مزونیدلینگ برای جای جوش

یک فرد معمولی احتمالاً از آنها به عنوان لکه های تیره، لکه های ناشی از آفتاب، لک پیری، لکه های کبدی، کک و مک، ملاسما و حتی علائم آکنه یاد می کند.

خنده دارترین اسمی که روی کک و مک گذاشته شده تا به امروز: شپش های صورت!

اسمش را هر چه می خواهید بگذارید، اما همه آنها اساساً به یک چیز اشاره می کنند: مقدار نامنظم ملانین در پوست ما. از طرف دیگر، چیزی که دقیقاً باعث این می شود، بر اساس نوع هایپرپیگمانتاسیون شما متفاوت است – که ما را به سؤال بعدی می کشاند.

چه چیزی باعث هایپرپیگمانتاسیون می شود؟

لکه های ناشی از آفتاب

لکه های آفتاب نوعی هایپرپیگمانتاسیون ناشی از خورشید است. در حالت ایده‌ آل، ساعت‌ ها زیر نور خورشید ماندن منجر به برنزه شدن پوست می ‌شود، اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش در واقع می ‌تواند باعث تولید بیش از حد ملانین روی پوست ما شود. این امر به ویژه در میان افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی کنند آشکار است. بنابراین اجازه دهید این هشدار را همینجا بدهیم: محافظت از پوست با ضد آفتاب SPF دار یک امر ضروری است!

لکه های ناشی از بالا رفتن سن

لکه های ناشی از افزایش سن بیشتر با تغییر رنگ پوست در افراد مسن مرتبط است. اما صادقانه بگوییم، آنها اساساً تنها همان لکه های آفتاب هستند که با افزایش سن ظاهر می شوند. این به قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید در طول سال‌ های جوانی ارتباط دارد که به‌ محض رسیدن به سنین 50 سالگی ناگهان با انتقام ظاهر می ‌شوند و معمولا دست ها، پاها، شانه ها و قسمت بالایی کمر را نیز درگیر می کنند.

ملاسما

ملاسما یک بیماری شایع پوستی است که در اثر ترکیبی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی ایجاد می شود. علم، ارتباط بین استروژن، پروژسترون و افزایش تولید ملانین را ثابت کرده است. این موضوع توضیح می‌ دهد که چرا ملاسما معمولاً در طول نقاط عطف مرتبط با هورمون مانند یائسگی و بارداری رخ می ‌دهد. خبر خوب این است که در اکثر موارد به خودی خود ناپدید می شوند.

بهترین راه درمان ملاسما چیست

با این حال، اگر به غوطه ور شدن در زیر نور خورشید ادامه دهید، ملاسما می تواند مدت بیشتری باقی بماند و حتی رنگ آن تیره تر شود. یک تمایز منحصر به فرد در برابر لکه های معمولی آفتاب این است که چگونه و کجا ظاهر می شوند. بیشتر از لکه‌ های تیره صاف، به صورت لکه ‌های قهوه ‌ای یا خاکستری متمایل به آبی شکل می ‌گیرند که معمولاً روی گونه ها و دو طرف صورت شما ظاهر می‌ شوند.

کک و مک

خوب می رسیم به کک و مک. اینجا باید بدانید که کک و مک چیست . کک و مک اغلب با لک های ناشی از آفتاب اشتباه گرفته می شود، که اساساً هر شکلی از هایپرپیگمانتاسیون است که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شود، مانند لکه های آفتاب و لکه های پیری. در حالی که خورشید می تواند ظاهر کک و مک را از نظر فنی فعال کند، اما بیشتر از هر چیز دیگری یک بیماری ارثی است – به این معنی که ممکن است با ژن کک و مک متولد شده باشید. اما اگر اینطور نباشد، هیچ مقداری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نمی تواند باعث ایجاد این نوع خاص از هایپرپیگمانتاسیون شود. گفته می شود، این ژن بیشتر در بین افراد مو قرمز و پوست روشن دیده می شود. کک و مک ها می توانند در اوایل کودکی ظاهر شوند و در نهایت به خودی خود محو شوند. با این حال، اگر ساعت ها زیر نور خورشید بمانید، به احتمال زیاد تعداد کک و مک های شما افزایش می یابد.

نکته حرفه ای برای متمایز کردن لکه های آفتاب از کک و مک: لکه های آفتاب، لکه های قهوه ای صاف با حاشیه های واضح هستند، در حالی که رنگ کک و مک بسته به رنگ پوست شما متفاوت است. آنها یا قرمز، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره یا سیاه با حاشیه های نامنظم هستند و می توانند در سراسر بدن شما ظاهر شوند.

 

آیا هیپرپیگمانتاسیون قابل درمان است و درمان قطعی هیپرپیگمانتاسیون چیست؟

zibaan تصویر داخلی 4 1 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
درمان قطعی کک و مک چیست

خوشبختانه هایپرپیگمانتاسیون به طور کلی قابل درمان است. برای لکه‌ های آفتاب، لکه‌ های پیری و ملاسما، محصولات مناسب و درمان‌ های زیبایی می تواند ظاهر آنها را به طور قابل توجهی روشن کند تا جایی که به سختی قابل توجه باشد. به ویژه کک و مک می تواند به طور طبیعی در طول زمان حتی بدون مداخله محو شود. اما برای موارد مداوم تر، می توانید به راه حل های مشابه برای درمان رنگدانه ها اعتماد کنید.

ما در مرکز زیبایی مان به مشتریان مبتلا به مشکلات هیپرپیگمانتاسیون بی ‌شماری کمک کرده‌ ایم. ما درمان ‌های زیبایی متعددی را در این مرکز ارائه می دهیم. اما امروز، ما بر روی یک درمان خاص تمرکز خواهیم کرد: مزونیدلینگ!

 

مزونیدلینگ برای کک و مک | درمان قطعی کک و مک صورت

zibaan تصویر داخلی 3 1 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
مزونیدلینگ برای کک و مک نی نی سایت

مزونیدلینگ یک درمان زیبایی محبوب است که به دلیل توانایی اش در بهبود بافت پوست و مشکلات رنگدانه ای پوست تنها در چند جلسه محبوب شده است. علیرغم اینکه در مقایسه با درمان هایی مانند جوانسازی پوست نسبتاً جدید است، اما نتایجی شگفت انگیز ارائه می دهد! متأسفانه، بسیاری به دلیل ترس بی ‌اساس، نمی ‌توانند مزایای چشمگیر آن را تجربه کنند. ما شما را سرزنش نمی کنیم، چرا که شنیدن اسم سوزن می تواند هر کسی را ناراحت کند! در این رابطه، می‌ توانید از آن به عنوان درمان القای کلاژن، یک اصطلاح دیگر (کمتر ترسناک) و شاید مناسب ‌تر برای مزونیدلینگ یاد کنید.

کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در این روش، کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

https://zibaan.ir/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/

این کاملاً فناوری پشت این درمان انقلابی را توضیح می دهد:

مزونیدلینگ در واقع درمان میکرونیدلینگ با استفاده از تزریق کوکتل های مزوتراپی خاص است. این تکنیک به طور قابل توجهی نفوذ ترانس اپیدرمی مواد فعال را افزایش می دهد. در مزونیدلینگ از دستگاه میکرونیدلینگ استفاده می شود و عمق سوزن ها لایه مزودرم پوست را هدف قرار می دهد تا درمان خاص تری با نتایج بهتر حاصل شود. هدف این درمان تحریک تولید کلاژن و تجدید آن برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر است. از مزونیدلینگ به طور موثری برای درمان لک صورت یا پیگمانتاسیون، خطوط ریز، تغییرات رنگدانه ای، جای جوش و ترک های پوستی استفاده می شود.

تنوع بالای مواد فعال موجود در فرمول مزونیدلینگ برای لک صورت ، رویدادهای طبیعی ترمیم سلولی را تقویت می کند و در عین حال اختلالات بافت پوست را کاهش می دهد. PH مزونیدلینگ در محدوده PH فیزیولوژیکی است و سطح بهینه تحمل پوست را تضمین می کند. هر ویال مزونیدلینگ برای لک صورت حاوی مقدار مواد فعال لازم برای یک جلسه فردی و برای اطمینان از نتیجه مطلوب در طول فرآیند درمان است.

بهترین بخش این است که درمان های مزونیدلینگ کم خطر هستند، عوارض جانبی کمی دارند و نیاز به زمان بسیار کمی دارند. به غیر از قرمزی خفیف، خارش و پوسته پوسته شدن بعد از عمل، چیزی وجود ندارد که شما را از ادامه دادن به طور معمول روزتان باز دارد. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های مراقبت های بعد از مزونیدلینگ ما را دنبال کنید، و روند بهبودی باید بدون درد و بدون دردسر باشد!

 

آیا درمان کک و مک با مزونیدلینگ واقعاً شدنی است؟

zibaan تصویر داخلی 8 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
مزونیدلینگ کک و مک نی نی سایت

ما نمی‌ توانیم بدون گفتن این موضوع به این سؤال پاسخ دهیم: مشابه درمان‌ های موضعی و محصولات مراقبت از پوست، و واکنش ‌های هر فردی به درمان‌ های زیبایی، از جمله مزونیدلینگ متفاوت است. اساساً ایم درمان در برابر همه اشکال هایپرپیگمانتاسیون مؤثر است و به طور قابل توجهی لکه های تیره و روشن شدن رنگ را کاهش می دهد.

معجزه مزونیدلینگ برای لک صورت

اما از آنجایی که کک و مک بیشتر یک مورد مستعد ژنتیکی است، مزونیدلینگ نباید به عنوان یک راه حل یکبار انجام شده در نظر گرفته شود. بسته به اینکه چقدر مستعد ابتلا به کک و مک هستید، ممکن است برای حفظ نتایج به درمان های منظم نیاز داشته باشید.

 

تاثیر مزونیدلینگ بر کک و مک چه مدت طول می کشد تا محو شوند؟

zibaan تصویر داخلی 5 1 300x300 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
درمان کک و مک با مزونیدلینگ

پوست شما بلافاصله با تولید بافت سالم جدید به مزونیدلینگ پاسخ می دهد. در حدود یک هفته، لایه‌ های قدیمی پوست شروع به خشک شدن و ریزش می ‌کنند، زیرا سلول‌ های جدید تازه جای آن‌ها را می ‌گیرند. در طی 10 تا 14 روز، متوجه بهبود قابل توجهی در رنگ و رنگ پوست خود خواهید شد. شش جلسه برای بهترین نتیجه ایده آل هستند که بین دو تا شش هفته فاصله دارند. در پایان برنامه درمانی خود، از پوستی شفاف تر و یکنواخت تر لذت خواهید برد!

 

آیا نتایج رفع کک و مک با دستگاه مزونیدلینگ دائمی است؟

با روتین مناسب مراقبت از پوست و روش های مراقبت شخصی، باید بتوانید برای مدت طولانی از نتایج شگفت انگیز مزونیدلینگ لذت ببرید، اما متاسفانه، نه برای همیشه! مانند همه موجودات زنده، پوست ما در طول زمان به تکامل خود ادامه خواهد داد، به خصوص با میزان قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی به صورت روزانه. در این صورت، رزرو جلسات بعدی برای حفظ نتایج درمان ضروری است. به ما اعتماد کنید، هنگامی که مزایا را تجربه کردید، قطعا برای درمان بعدی نزد ما بر می گردید!

 

بهترین مرکز مزونیدلینگ برای کک و مک صورت در تهران

zibaan تصویر شاخص 300x169 - مزونیدلینگ جدیدترین روش از بین بردن کک و مک در یک جلسه
درمان قطعی کک و مک چیست

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.
مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: lovoirbeauty

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: