محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!

0
Cindy Top Banner 300x215 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
محصولات ضد پیری

محصولات ضد پیری قادرند برخی اثرات مخرب زمان را از روی پوست بزدایند و در برخی موارد حتی می توانند معکوس عمل کرده و به جوانسازی پوست منجر شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما در این مطلب 10 محصول که زیبایی و جوانی بی حد و مرزی به شما می دهند را معرفی کرده ایم.

 

1- SPF همراه با زینک (روی)

1 5 300x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
SPF و زینک

مصرف روزانه SPF، حتی در اوقاتی که در منزل به سر می برید، بهترین راه کند کردن روند پیری است. اگرچه متخصصین پوست نسبت به مصرف روزانه ضد آفتاب بسیار اصرار می ورزند، اما به گفته آنها زینک نیز بهترین محافظ در مقابل نور خورشید است. زینک به هیچ وجه در پوست ایجاد حساسیت نمی کند و ضمنا دارای محافظ طیف گسترده در مقابل اشعه UVB نیز می باشد. اشعه های ماورای بنفش A یا همان UVA به اعماق پوست نفوذ می کنند و سبب تخریب DNA می شوند. این امر نیز منجر به افتادگی پوست، چین و چروک و گاهی اوقات، سرطان می گردد.

 

2- رتینوئید ها

2 2 300x211 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
رتینوئید

رتینوئید ها، جزء دسته اول ترین محصولات ضد پیری محسوب می شوند و تا کنون مطالعات بسیاری روی آن ها صورت گرفته است. بر اساس این مطالعات، رتینوئید ها منجر به افزایش تولید کلاژن (پروتئینی که به تقویت و استحکام پوست کمک می کند) می شوند. این ترکیبات همچنین ظهور چین و چروک را کاهش می دهند و از ایجاد چروک های جدید پیشگیری می کنند. به گفته متخصصین پوست، همه باید از رتینوئید استفاده کنند. رئینوئید های تجویزی مانند رتینوئین و آداپالن، هر دو از موارد توصیه شده متخصصان می باشند. همچنین می توانید کرم ضد چروک رُک حاوی رتینول را تهیه نمایید.

 

3- سرم ویتامین C

3 2 300x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
سرم ویتامین C

جهت محافظت هرچه بیشتر در مقابل اشعه های مضر خورشید، باید زیر ضد آفتاب خود از ویتامین C استفاده کنید. اما پیش از آن باید نسبت به اثربخشی و فرمولاسیون آن اطمینان پیدا کنید. کرم یا سرم هایی را تهیه کنید که حاوی 15% ویتامین C باشد. شما می توانید سرم ویتامین C فرولیک اسید را تهیه نمایید.

 

4- اسید های چرب امگا

4 2 300x122 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
اسید های چرب امگا

امگا ها، به ویژه امگا 9، قابلیت رطوبت پوست را بهبود می بخشند و در مقابل محرک های خارجی از پوست محافظت می کنند. یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه، روغن آرگان است زیرا با وجودی که چرب است منجر به ایجاد آکنه نمی شود و یک آنتی اکسیدان قوی و فوق العاده نیز محسوب می شود. شما می توانید روغن آرگان را به شکل کرم در محصولاتی چون Shea Terra Organics Argan یا Rose Complex بیابید.

 

5- درمان مژه

5 3 214x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
درمان مژه

با بالا رفتن سن، مژه و ابرو، هر دو نازک تر می شوند. این موضوع سبب می شود چشمان تان ریز تر و خسته به نظر برسند. یکی از بهترین روش های پُر کردن مژه های نازک و کم پشت، مصرف داروی لتیس (یا لاتیس) است. همچنین جهت پیشگیری از ریزش مژه و ابرو نیز می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید که همه جا در دسترس است. تنها کافی است یک لایه نازک از آن را هر شب به مژه های تان بمالید.

 

6- نیاسینامید

6.1 300x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
نیاسینامید

متخصصین پوست همیشه از نیاسینامید که شکلی از ویتامین B3 محسوب می شود، تعریف و تمجید می کنند. این ترکیب، رطوبت پوست را افزایش می دهد، از کم آبی پیشگیری می کند، پوست را استحکام می بخشد و دارای خاصیت روشن گنندگی پوست نیز می باشد. نیاسینامید به محو شدن رنگدانه های نا خواسته، مانند لک های ناشی از نور خورشید یا جای جوش کمک می کند. بهترین گزینه، تهیه کرم ضد چروک Regenerist Instant Fix  اولای می باشد.

7- مکمل آنتی اکسیدان

7 1 300x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
مکمل آنتی اکسیدان

پوست همیشه به شکل سطحی درمان نمی شود. متخصصین پوست، افزودن مصرف آنتی اکسیدان را نیز در برنامه غذایی توصیه می کنند. به عقیده آنها آنتی اکسیدان ها، بهترین راه پیشگیری از پیری هستند. به همین دلیل سعی کنید از مکمل های آنتی اکسیدان نیز استفاده کنید.

8- فیلر (پُر کننده) اسید هیالورونیک

8 300x158 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
اسید هیالورونیک

جهت مقابله با چین و چروک پوست صورت و گردن، متخصصان آمپول Juvéderm Voluma را توصیه می کنند که از اسید هیالورونیک آزمایشگاهی تهیه شده است. اثر این آمپول تا 2 سال به طول می انجامد که البته برگشت پذیر است. این گونه محصولات ضد پیری حاوی ساکارید (قند) بوده که می توانند به طور موقتی پوست را پُر کنند و به آن استحکام ببخشند. یکی دیگر از محصولات معتبر و توصیه شده، کرم دور چشم و ضد چروک نوتروژنا می باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

9- آلفا هیدروکسی اسید (AHA)

9 2 300x300 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
آلفا هیدروکسی اسید

این اسید، پوست را لایه برداری ملایمی می کند. این امر سبب شده پوست تان پوسته پوسته شود تا پوستی جدید با نرمی و لطافت بیشتر ایجاد شود. متخصصین پوست کرم های AHA را توصیه می کنند، زیرا سبب بهبود رنگدانه های پوستی شده و چین و چروک را کاهش می دهند. علاوه بر این، کرم های AHA سبب ایجاد پُری صورت نیز می شوند. یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص، کرم صورت آکوآ گلیکولیک می باشد.

 

10- آمپول توکسین بوتولینوم (بوتاکس)

10 2 300x225 - محصولات زیبایی که زمان را متوقف می کنند!
آمپول توکسین بوتولینوم

آنچه که ابتدا تصور می شد تنها درمان مختص افراد مشهور باشد، امروزه به یک روش متداول جهت مقابله با چین و چروک های عمیق تبدیل شده است. بوتاکس، دیسپورت یا زئومین، همگی نسخه های نوع A سم بوتولینوم به شمار می روند. این درمان سبب شل شدن عضلاتی می شود که سبب ایجاد خطوط پنجه کلاغی می گردند.

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات شما را به روز کرده باشد.

شاد باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[symple_button url=”http://www.webmd.com/beauty/features/anti-aging-products-beauty#1″ color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 1[/symple_button]

[symple_button url=”www.skincancer.org/prevention/uva-and-uvb” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 2[/symple_button]

[symple_button url=”http://www.webmd.com/healthy-aging/omega-3-fatty-acids-fact-sheet” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 3[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: