ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها

0

.jpg - ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها

ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها

کمک به درمان بعضی از بیماری‌ها با روش ماساژ که به آن ماساژ پزشکی یا ماساژ درمانی گفته می‌شود، با روش‌های معمولی و ساده که به منظور آرامش افراد استفاده می‌شود، متفاوت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ماساژدرمانی روشی موثر برای درمان بیماری ها نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش، امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های طب مکمل برای درمان برخی بیماری‌ها، طرفداران زیادی دارد.

روش‌های ساده ماساژ که در مراکز غیرپزشکی به منظور آرامش مراجعان انجام می‌شود نیز می‌تواند دارای فواید پزشکی باشد، اما نباید این نوع ماساژ را با ماساژ پزشکی که هدف آن درمان بیماری است، اشتباه گرفت.

درمانگران فیزیوتراپی و کایروپرکتیک نیز از بعضی تکنیک‌های ماساژ استفاده می‌کنند.

یکی از شاخه‌های تخصصی ماساژ پزشکی، توینا (Tuina) نام دارد که بر اساس تکنیک‌های فشار، کشش، حرکت مفاصل و تحریک نقاط خاص طب سوزنی در بدن و بر اساس فلسفه طب چینی است.

ماساژ برای درمان چه بیماری‌هایی؟

دردهای مزمن، آسیب‌های تاندونی، مشکلات مفصلی و ستون فقرات بویژه کمر درد و گردن درد، بازتوانی پس از سکته مغزی، فلج مغزی، آسیب‌های ورزشی، گرفتگی‌های عضلانی، سندرم تونل کارپال، سیاتیک، آسیب‌ها و درد مفصل شانه، سردردها، یبوست، میگرن ، چاقی موضعی، اختلالات قاعدگی، استرس، ضعف و فلج‌های عضلانی از جمله مواردی است که ماساژ پزشکی می‌تواند به درمان آنها کمک کند.

نکته بسیار مهم در اینجا اینکه، ماساژ درمانی باید از سوی افراد متخصص، آموزش دیده و مجرب که با اصول پزشکی آشنا هستند و می‌توانند تشخیص صحیحی از مشکل بیمار داشته باشند، انجام شود. مشاوره با پزشک معالجتان قبل از شروع این روش نیز توصیه می‌شود.

تشخیص نادرست قبل از درمان و استفاده از تکنیک‌های ناصحیح و غیرعلمی ماساژ دارای عوارض و خطراتی است؛ به عنوان مثال در بعضی موارد فتق شدید دیسک، نباید از ماساژدرمانی استفاده کرد.

نکته بسیار مهم در اینجا اینکه، ماساژ درمانی باید از سوی افراد متخصص، آموزش دیده و مجرب که با اصول پزشکی آشنا هستند و می‌توانند تشخیص صحیحی از مشکل بیمار داشته باشند، انجام شود. مشاوره با پزشک معالجتان قبل از شروع این روش نیز توصیه می‌شود

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: