لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست

0
Thread lift image e1427298251173 300x259 - لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست
لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت صورت با نخ! روشی نوین در جوانسازی پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت صورت با نخ یکی از بهترین، امن ترین و مناسب ترین راههای جایگزین جراحی های متداول امروزی است. این روش زیاد تهاجمی نیست و برای لیفت گونه ها، خط فک و گردن کاربرد زیادی دارد. و از ریسک کمتری نیز برخوردار است. در این روش از نخ های خاصی بهره برده می شود. به این منظور که توانایی نگه داشتن پوست و بافت کشیده شده ی صورت را در محل مورد نظر پس از جراحی داشته باشد. در فرم دهی به صورت یا لیفت صورت توسط نخ از نخ های بسیار تمیز و استریل برای به جای ماندن کمترین آثار بر محل مورد نظر، استفاده می شود. لیف با نخ به طور کلی نتایج سریع و قابل توجهی را با کنرین ریسک و ناراحتی نسبت به دیگر روش ها به همراه دارد. این روش در مقایسه با روش های متداول دیگر معقول تر است.

لیفت صورت با نخ چیست؟

این روش برای افرادی که پا به سن گذاشته اند روشی کاملا مناسب است. این روش لیفت صورت که نوآورانه است، می تواند فقط در یک یا دو ساعت انجام شود، اغلب بدون بیهوشی است. در طول این عمل، جراح زیبایی نخ های بسیار کوچکی را در شکاف هایی بر مناطق مورد نظر جاسازی می کند. این نخ ها سپس به قشای پوستی متصل شده و به سمت عقب کشیده شده و باعث صافی و لیفت صورت می شود. سپس مناطق لیفت شده سریع درمان می شوند و تمام قسمت های چین و چروک دار رفع می شوند. در نتیجه فرد پوستی شاداب و جذاب خواهد داشت. از آنجا که بیماران معمولا در طی عمل به طور کامل هوشیار باقی می ماند، آنها می توانند لیفت صورت با نخ را تصویب کنند، در حالی که جراح کار می کند. هنگامی که نخ گره خورده می شود، در پوست پنهان می شود. و در پایان هیچ رد و اثری از زخم و یا جای درمان نخواهد بود.

کانتور لیفت با نخ

نوعی لیفت با نخ است که در آن از نخ های با جنس پلی پروپیلن بهره برده شده است. این نخ ها قابل جذب نیستند و دارای دقت بسیاری در عمل هستند. نخ های پلیپراپیلن در شکاف های کوچک در بالای خط مو جای داده می شوند. همچنین از این نخ ها به منظور زیبایی و جوانسازی پوست ، در نواحی خط ریش و با لیفت کردن پوست، بهره می برند.

بهترین افراد برای انجام لیفت صورت با نخ

بهترین افراد برای این روش افراد در دهه ی 30 تا دهه ی 60 هستند که به طور متوسط دارای تن پوستی مناسبی هستند. افرادی که در ابتدای دوران پیری پوسط قرار گرفته اند و نه افرادی که دچار شل شدن شدید پوست گشته اند.

میانگین هزینه های لیفت صورت با نخ

از آنجا که این عمل با بیهوشی موضعی و یا هیچ بیهوشی و صرف زمان کمتر در بیمارستان ها و مطب ها است. هزینه ای کمتر نسبت به دیگر روش ها دارد. می توان ادعا کرد در حدود نصف هزینه های دیگر عمل های زیبایی برای لیفت صورت است. یکی از موضوعات موثر در پرداخت هزینه های مربوطه، تعداد نخ های به کاررفته بر صورت است.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: