لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن

0
Brow Lift1 - لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن
لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن

لیفت ابرو با نخ

تکنیک فرم دهی به صورت، با نخ از مزایای بسیاری برخوردار است. بنابراین ازهیچ خط اسکار، بریدگی عمیق و یا آسیب به عصب خبری نیست. استفاده از بی حسی موضعی بهترین راه برای کاهش میزان درد در این روش است. همچنین لیفت با نخ روشی امن و مناسب برای بیماران مسن، دیابتی و قلبی می باشد، و ریزش مو ایجا نمی کند. در ضمن بیماران در زمان عمل کاملا هوشیار هستند و می توانند لیفت نهایی پوست خود را تصدیق نمایند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت ابرو با نخ: شگفتی ها و نحوه ی انجام آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مروری بر مطلب

از روش لیفت با نخ در سراسر دنیا استفاده می شود و بهترین و ایمن ترین نخ، نخ کانتور است که مورد تایید FDA است. در دیگر مناطق صورت مانند پیشانی، چشم، گونه، خط خنده و غبغب نیز کاربرد فراوانی دارد. معمولا در لیفت ابرو با نخ از 2 گره نخ در هر ابرو ، 3 گره برای خط خنده در هر طرف ، و 2 گره برای غبغب در هر طرف استفاده می شود. البته تعداد گره ها در هر مورد بسته به نوع پوست و میزان لیفت متفاوت است.

علاوه بر تمام این موارد بخش بیهوشی این روش ارزش بسیار دارد، چرا که بیهوشی ها عمومی در هر بار مغز را تحت تاثیر خود قرار می دهند .اما در این روش بیمار تنها از بی حسی موضعی بهره می برد. همچنین نسبت به عمل های جراحی دیگر از آسیب بسیار ناچیزی برخوردار است.

روش انجام لیفت ابرو با نخ

در این روش در قسمت میانی و جانبی ابرو نقاطی را مشخص کرده (A,B) و در راستای این نقاط تقریبا نزدیک به خط مو دو نقطه ی (X,Y) را نیز مشخط می کنیم و با فاصله ی 2 سانتی متر از نقطه ی میانی این دو نقطه ، نقطه ای را به شکل مثلث در مو مشخص می کنیم و آن را Z می نامیم.در شکل زیر بهتر مشخص می شود….

در مرحله بعد، بی حسی موضعی با تزریق 2٪ لیدوکایین حاوی 100000/1 اپی نفرین به زیر پوست به کل نقاط علامت گذاری شده، انجام می شود. در مرحله ی سوم دو نخ کانتور برای هر ابرو استفاده می شود. به طوری که نقاط X ,A به صورت زیگزاگ با 5 دوخت و در مقابل نقاط Y,B هم به همین ترتیب به هم نزدیک می شوند و پایان آن ها را در نقطه ی Z به استفاده از طرف دایره مانند سوزن بهم می دوزند. در مرحله ی آخر، طرف دیگر نخ که به سوزن صاف متصل است به سمت بیرون کشیده می شود و با کشیدن این نخ میزان لیفت ابرو مشخص می شود. انتهای نخ بریده شده و گره زده می شود.

نتایج حاصله

در پایان تمام خطوط اطراف چشم و ابروها رفع می شود و فرد بسیار جوانتر از قبل بنظر می رسد.

مقدار لیفت ابرو را خود بیمار و با مشورت پزشک متخصص تعیین می شود. عمل در حدود یک ساعت طول می کشد و در حین عمل خبری از خون ریزی نیست.  بیمار پس از دو ساعت از بیمارستان مرخص می شود، استامینوفن 325mg سه بار در روز برای تسکین درد تجویز به وی تجویز می شود و کمپرس یک کیسه یخ بر روی پیشانی به طور منظم برای شش ساعت اول پس از عمل جراحی توصیه می شود. همچنین بیمار باید پس از عمل نحوه ی نگه داشتن ابرو ها و پیشانی خود را در هنگام عطسه و سرفه از پزشک بیاموزد.

لینک منبع به این مطلب

گرد آورنده : میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: