لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید!

0

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت ابرو با بوتاکس عملیاتی است که برای درمان و رفع چین هایی که میان دو ابروی شما وجود دارد ، به کار می رود!علاوه بر این بوتاکس موجب بالا رفتن ابروهای شما هم می شود.

تزریق بوتاکس برای این انجام می شود که بتواند عضلات و ماهیچه های زیرین را تسکین داده و هم چنین پوستتان را نرم تر کند.

در ذهن داشته باشید که تزریق بوتاکس عضلات میان دو ابرو را هم تسکین داده و به طور موقت فلج می کند!

تزریق بوتاکس کاری می کند که عضلات پیشانی سفت تر و محکم تر شوند و به این ترتیب ابروها را بالاتر کشیده و هم چنین چشم هایتان را بازتر می کند!

49 - لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید!
لیفت ابرو با بوتاکس

تزریق بوتاکس را می توانید در انتهای ابروها هم انجام دهید تا به ریلکس سازی عضلات آن جا هم کمک کند.میزان لیفتی که دریافت می کنید می تواند متفاوت باشد و به سن و هم چنین وضعیت عضلات شما بستگی دارد.

هرچه سن شما بالاتر باشد ، طبیعی است که عضلات پیشانی تان نیز افتاده تر شوند و ظاهری خسته و پژمرده برای شما به همراه داشته باشند.

برای چین و چروک هایی که میان ابروهای شما وجود دارند و به راحتی قابل رفع نیستند ، تزریق بوتاکس می تواند بهترین گزینه ی غیر جراحی شما باشد.

بوتاکس نوعی عمل غیرجراحی است و با لیفت ابروی سنتی فرق دارد.در گذشته برای رفع این چروک ها ، عمل جراحی انجام می شد و برش های صورت گرفته و در نهایت پوست اضافه برداشته می شد.اما کشف ماده ی جادویی بوتاکس ، انقلابی عظیم در روش های درمانی به وجود آورد و امروزه کمتر کسی به سراغ جراحی می رود

بوتاکس ابرو چیست

در این روش ، ماده بوتاکس به دفعات در محل مورد نظر تزریق می شود. پس از مدتی این ماده مسیر عصبی سیگنال های مغزی را مسدود کرده و مانع از رسیدن آن ها به عضلات مربوطه می شود.

به این ترتیب دستوراتی که از سوی مغز برای اخم کردن ، حالت تعجب و ..صادر می شود ، به عضله ی مربوطه نخواهد رسید و اصطلاحا عضله را استراحت می دهد.

در نظر داشته باشید که اثرات بوتاکس موقتی است و پس از چند ماه مجددا به تزریق نیاز خواهید داشت.

چه انتظاری می توان از لیفت ابرو با بوتاکس داشت ؟

لیفت ابرو با بوتاکس عملیات ساده ای است.احتمالا پیش از این که تزریق صورت بگیرید چند دقیقه ای را در مطب پزشک منتظر خواهید ماند. البته در نظر داشته باشید که باید برخی توصیه های پزشک را پیش از اقدام به تزریق جدی بگیرید.

به عنوان مثال شاید پزشکتان توصیه کند که مصرف داروهای رقیق کننده ی خون و یا آن دسته داروهایی که خونریزی را آسان می کنند مانند آسپرین را متوقف سازید!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پیش از این که تزریق بوتاکس در ابروها انجام شود، پزشک مقداری کرم بی حسی به ناحیه ی مورد نظر خواهد زد تا درد را کاهش دهد.بروز درد و ناراحتی در طول تزریق معمولا نادر است.خود تزریق بیشتر از چند دقیقه طول نخواهد کشید

عوارض جانبی تزریق بوتاکس چیست

در هر صورت تزریق بوتاکس برای بیشتر افراد بی خطر و ایمن است.گرچه ممکن است خطر بروز برخی عوارض جانبی وجود داشته باشد.

احتمالا دچار اندکی تورم ، کبودی و قرمزی در محل تزریق شوید.اما در نهایت تمام این عوارض پس از چند هفته به طور کامل از بین خواهند رفت

50 - لیفت ابرو با بوتاکس : نظاره گر وقوع معجزه باشید!
لیفت ابرو با بوتاکس

عوارض جانبی محتمل 

  • سردرد
  • زخ شدن محل تزریق
  • بی حسی

عوارض جانبی خطرناک معمولا به ندرت رخ می دهند اما در هر صورت چنان چه دچار عوارض زیر شدید ، فورا پزشک خود را در جریان بگذارید :

  • تنفس دشوار
  • افتادگی ابروها یا پلک ها
  • بلع و غذا خوردن دشوار
  • بروز تغییراتی در تکلم

در صورتی که همزمان با تزریق بوتاکس، جراحی لیفت ابروها هم انجام داده اید ممکن است در خطر بروز عوارض جانبی پس از جراحی مانند عفونت باشید.

در نهایت این که هرگز بوتاکس را به صورت آنلاین خریداری نکنید و این عمل را در سالن های زیبایی انجام ندهید.

این مسئله ممکن است منجر به بروز عواقب جدی (حتی فلج) شود.

ماندگاری بوتاکس ابرو

نکته ای که باید بدانید این است که اثرات بوتاکس همیشگی و دائمی نیست و هر چند ماه یک بار باید آن را تکرار کنید. بوتاکس بیش از 6 ماه دوام نمی آورد و پس از مدتی توسط بدن جذب می شود

اما با انجام برخی اقدامات می توان ماندگاری بوتاکس را بیشتر کرد.از جمله :

تزریق بوتاکس به همراه فیلر

در این روش هم زمان ( به فاصله ی چند روز) و علاوه بر تزریق بوتاکس، فیلر نیز تزریق می شود تا بهبود بیشتری در ظاهر فرد به دست آید!

تزریق بوتاکس به همراه روش های جوانسازی پوست

اگر برای رفع چین و چروک های خود از بوتاکس استفاده می کنید ، می توان روش های جوانسازی پوست را نیز با آن ترکیب کرده و نتیجه ی بهتری دریافت کنید. یکی از بهترین روش های جوانسازی، استفاده از دستگاه فیس آپ برای میکرودرم می باشد.این دستگاه چروک های خفیف پوستی را برمی دارد و پوست صورت را نرم تر و جوانتر می سازد!

هزینه بوتاکس ابرو

بوتاکس ها قیمت های مختلفی دارند و همه چیز به انتخاب شما باز می گردد.طبیعی است که بوتاکس های اصل دیسپورت (ساخت انگلیس یا کره ) کیفیت بیشتری دارند و در نتیجه قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

علاوه بر این بوتاکس ایرانی مصپورت نیز امروزه در کشور رایج شده است که با وجود قیمت پایین تر ، اثرات فوق العاده ای در رفع چین و چروک های صورت دارد.

سخن آخر

لیفت ابرو با بوتاکس می تواند موجب رفع چروک های دینامیک یا چروک های ناشی از حرکت عضلات (مانند چین های میان دو ابرو) شود.

این عمل موجب بالا بردن ابروها هم می شود( برخی افراد به شکلی طبیعی ، ابروهای افتاده دارند و همین مسئله موجب کاهش دید آن ها شده است و ظاهری غمگین و عصبانی به آن ها می دهد.با تزریق بوتاکس ، ابروها بالا کشیده می شوند و بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد به وجود می آید)

به خاطرداشته باشید که تزریق بوتاکس نمی تواند مشکل چروک های پیشانی را به شکل دائمی حل کند.تکنیک های مناسب مراقبت از پوست می تواند ظاهر جوان شما را ماندگار تر کند!

یک پزشک ماهر و معتبر  همواره آماده است که در این باره شما را راهنمایی کند!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: