لاغری شکم و پهلو

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

ball crunch 10763 300x269 - لاغری شکم و پهلو

لاغری شکم و پهلو

واقع بین باشید : این توصیه در کاهش چربی شکمیو پهلو مهم تر از سایر موارد می باشد. توجه داشته باشید که روش سریعی برای کاهش چربی دور شکم و پهلو وجود ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری شکم و پهلو پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری شکم و پهلو پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری شکم و پهلو نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بسیار محتاط باشید : چنانچه رژیمی یافتید که به شما اطمینان داد سریعا چربی شکمی شما را کاهش می دهد، بدانید فایده ای نخواهد داشت و احتمالا سبب از دست دادن آب بدن می گردد تا چربی بدن؛ و بعد از قطع این رژیم، آب بدن مجددا برمی گردد.

متعهد به ادامه رژیم باشید : برای کاهش چربی شکمی،پهلو  و حفظ لاغری آن، مصمم باشید.

داشتن رژیم غذایی منظمی که حاوی سه وعده اصلی و دو تا سه میان وعده باشد، در تنظیم متابولیسم (سوخت و ساز) طبیعی بدن شما اهمیت فراوان دارد و از پراشتهایی کاذب شما جلوگیری می نماید.

انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا در کاهش چربی شکمی و پهلو خیلی موثر است.

دراز و نشست : چنانچه می خواهید شکم سفتی داشته باشید، باید روی ماهیچه های شکمی کار کنید. دلیلی برای ترس از ورزش های شکمی مانند دراز و نشست در صورتی که به درستی انجام شود، وجود ندارد. ولی از طرف دیگر توجه به این نکته مهم است که این ورزش هم به تنهایی موثر نیست و باعث بروز کمردرد در شما می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: