لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست

0

راهنمای لاغری با لیپوست | صرف کمترین هزینه جراحی لیپوست لیپوساکشن

liposat 4 300x199 - لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست
مزایای لاغری با لیپوست

سلام

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر به دنبال یک مرکز لیپوست خوب با پزشک توانمند و صرف کمترین هزینه هستید، خواندن تجربه زیر را از دست ندهید.

” اوایل از لیپوساکشن می ترسیدم. تصورم این بود که بعد از برداشتن چربی هایم یک عالمه خون و مایعات حیاتی از بدنم تخلیه شده و ممکن است بدنم به مواد بی حسی واکنش بدی نشان بدهد. شنیده بودم افرادی با لیپوساکشن سلامت خود را به خطر انداخته اند. البته به لطف یکی از دوستانم، برای مشاوره ی لاغری با لیپوست در یک مرکز خوب اقدام کردم و ترس بیهوده ام برطرف شد.”

“قبل از مشاوره، نمی دانستم که لیپوساکشن یک تعمیم است نه یک روش و چندین شاخه دارد. برخی تکنیک ها و دستگاه های لیپوساکشن قدیمی و منسوخ شده هستند اما دو نوع مدرنِ آن به نام های لیپوست و لیپوماتیک بی خطر هستند. لیپوساکشن اصلا برای کاهش وزن نیست؛ بلکه برای لاغری به قصد تعادل در توزیع چربی بدن و تناسب اندام است. “

لینک تفاوت لیپوماتیک با لیپوست

“در جلسه ی مشاوره پیکرتراشی متوجه شدم که برای لیپوساکشن باید یک سری پیش شرط ها رعایت شود وگرنه برای سلامتی خطر دارد. فقط و فقط یک فرد سالم با هدف تناسب اندام می تواند برای لیپوساکشن اقدام کند. برای مثال، فردی که مشکل قلبی-عروقی یا اختلالات خونی دارد نباید لیپوساکشن شود. یا اینکه، اعتیاد به الکل یا مشروب با لیپوساکشن ناسازگار است. یا اینکه، اگر فردی مجبور است داروهای خاصی مانند وارفارین و هپارین (ضد لخته خون) را مصرف کند نباید قبل از قطع مصرف لیپوساکشن کند. به علاوه، اگر پوستِ زیر لیپوساکشن به بیماری عفونی یا غیره مبتلا باشد، عواقب جالبی در انتظار فرد نیست.”

لاغری با لیپوست به دست بهترین جراح لیپوست در تهران: مرکز برکه

“مرکزی که من مراجعه کردم مراقبت های قبل و مراقبت بعد از لیپوست را کامل به من گوشزد کردند. البته لیپوست در بیمارستان بود و اندازه گیری شاخص توده بدنی، تست های سلامت سیستم لنفاوی، گردش خون و غیره از بدن من انجام شد. دستگاه لیپوست مزایایی دارد که هیچیک از دستگاه های قبلی لیپوساکشن ندارند. برای مثال، بیمار پس از لیپوساکشن درد چندانی ندارد، دست جراح را نمی لرزاند و در نتیجه دقت وی در برداشت چربی افزایش می یابد. 

لینک جزییات کاملِ آب کردن چربی و مزایای دستگاه لیپوست در سایت تهران اسکین

liposat2 300x160 - لاغری با لیپوست | کمترین هزینه با جراحی لیپوست

در کل، عمل جراحی لیپوساکشن اگر به دستان یک جراح توانمند و با توجه به مراقبت های قبل و بعد باشد نه تنها خطری ندارد بلکه ضامن تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس افراد می باشد. شما نیز می توانید با کمی تحقیق بهترین جراح لیپوست در تهران یا شهر خودتان را بیابید و با هزینه جراحی لیپوست یا کمترین هزینه لیپوست شکم و پهلو به نتیجه دلخواهتان برسید.”

من لیپوست ران و لیپوست بازو (لیپوست قسطی) در مرکز برکه انجام دادم. با مقایسه ای که بین سه چهار تا مرکز معتبر انجام دادم، قیمت های برکه عادلانه و کیفیت کار عالی بود. 

تماس با مرکز برکه برای لاغری با لیپوست با کمترین هزینه جراحی لیپوست:

اینستاگرام برکه: berkelyzerr

وبسایت برکه: www.tehranskin.com

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بیشتر بدانید:

لینک شرکت آلمانی مولر سازنده دستگاه لیپوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: