قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟!

0

قیمت بوتاکس ایرانی

قیمت بوتاکس ایرانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم از سن 30 سالگی گذشته اید و اولین نشانه های پیری را روی چهره ی خود مشاهده کرده اید ، پس احتمالا به دنبال راهی برای جوان تر به نظر رسیدن می باشید.

خب خبر خوش این جاست که راه و روش های جوانسازی پوست به اندازه ی موهای سرتان است اما واقعیت این جاست که باید بدانید کدام روش برای شما بهتر است!

علاوه بر این قیمت و هزینه های مربوط به درمان هم فاکتور مهمی است که باید در نظر داشته باشید

خیلی ها هستند که تا اسم جنس و محصول ایرانی به گوششان می خورد ، فکر می کنند که قرار است با محصول بی کیفیتی مواجه شوند اما در حقیقت همیشه هم این جور نیست.

266 1024x576 - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟!
قیمت بوتاکس ایرانی

وقتی که صحبت از تزریق بوتاکس می شود ، همه فکر می کنند که بوتاکس های انگلیسی و آمریکایی بهترین نوع بوتاکس می باشند و فقط باید از آن ها استفاده کرد. در واقع هرچه قیمت یک محصول زیبایی بیشتر باشد ، اطمینان از کیفیت آن نیز بالاتر می رود.

اما توصیه می کنیم که تمام این کلیشه ها و پیش داوری ها را دور بریزید!

چرا که قیمت بوتاکس ایرانی مصپورت نه تنها کاملا به صرفه است ، بلکه از کیفیت خیلی بالایی هم برخوردار است. در ادامه از شخصی درخواست کرده ایم که تجربه ی خود را از تزریق بوتاکس مصپورت شرح دهد تا شما از مزایای آن بیشتر با خبر شوید .با ما همراه باشید

تجربه ی تزریق بوتاکس مصپورت من!

من آقایی 38 ساله هستم که در بازار بورس مشغول به کار می باشم. حتما وقتی که اسم بازار بورس به گوشتان می خورد ، فورا تصویری از فیلم “گرگ وال استریت” به ذهنتان خطور می کند. واقعیت این جاست که تا حد زیادی حق با شما می باشد. استرس ها و اضطراب هایی که من در محل کار خود با آن برخورد می کنم ، چیزی نیست که به راحتی قابل هضم باشد.

اما صرف نظر از تمام مزایا و منافع کار در بازار بورس ، نکته ی خیلی غم انگیزی وجود دارد و آن بروز چین هایی روی صورت است که به خاطر استرس و اضطراب زودتر از آن چه که باید ، ظاهر می شوند .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

269 300x202 - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟!
تجربه ی تزریق بوتاکس مصپورت من!

در سن 38 سالگی تصورم بر این بود که احتمالا تا اواسط دهه ی پنجم زندگی ام خبری از چین ها نخواهد بود اما اشتباه می کردم. بعد از این که سن 33 سالگی را رد کردم ، متوجه چین های ریزی اطراف چشمم شدم .پیشانی ام چروک افتاد و خط زشت و ناخوشایندی از گوشه ی بینی تا دهانم کشیده شد که با هر بار دیدنش اندوهی عظیم بر وجودم سایه می افکند.

تصمیم گرفتم که فورا فکری به حال این چین ها کنم. آخر محض رضای خدا ، اگر نتوانم از این درآمد خود برای جوانی و زیبایی استفاده کنم ، پس پول به چه دردی می خورد ؟!
به همین خاطر فورا به بهترین دوست خودم مراجعه کردم !! منظورم از بهترین دوست ، گوگل است!!

با جستجوی کوتاهی در اینترنت ، متوجه شدم که بهترین روش جوانسازی و رفع چین  چروک ها تزریق بوتاکس است. واقعیتش این است که در ابتدا اندکی خجالت می کشیدم .فکر می کردم انجام هر گونه عملیات زیبایی روی صورت ، ویژگی های مردانه ی مرا کم رنگ می کند اما در نهایت متوجه شدم که تمام این حرف ها ، مزخرف است. اگر پیر و چروکیده شوم ، هیچ اهمیتی به حرف های دیگران نخواهم داد.

به همین خاطر تردید را کنار گذاشته و با جستجوی فراوان مرکزی معتبر را انتخاب کردم که تزریق بوتاکس در آن توسط پزشکی ماهر و معتبر انجام می شد.

267 - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟!
تجربه ی تزریق بوتاکس مصپورت من!

بوتاکس ارزان قیمت : پزشکی که نظرم را عوض کرد!

وقتی که به مرکز مراجعه کردم از ترس این که مبادا کسی مرا بشناسد و خجالت زده شوم ، کلاه لبه دار بزرگی به سر کرده و حتی در مطب هم عینک های آفتابی ام را از روی چشمانم برنداشتم. احساس دزدی را می کردم که مخفیانه به محل سرقت برگشته است!
وقتی که نوبتم شد ، به خوبی می دانستم که چه چیزی می خواهم. در همان جستجوهای اینترنتی متوجه شدم که بهترین برند موجود بوتاکس ، دسپورت است .

اما در جلسه ی مشاوره ای که با پزشک داشتم ، متوجه شدم خیلی از دنیا عقبم!

پزشک به من گفت که تنها گزینه ی من ، تزریق بوتاکس دیسپورت نیست و نوعی بوتاکس را به من معرفی کرد که محصول ایران بوده و کیفیت بالایی دارد.

از آن جایی که در انتخاب پزشک خود ، دقت کافی به عمل آورده بودم ، به او اعتماد کرده و تصمیم گرفتم که تزریق بوتاکس ایرانی را امتحان کنم.

268 - قیمت بوتاکس ایرانی چقدر است ؟کیفیت این بوتاکس چه ؟!
بوتاکس ارزان قیمت

استرسم دو چندان شد ، اما سال ها کار در بازار بورس ، این بینش را به من داده بود که همواره ریسک کرده و چیزهای تازه و جدید را امتحان کنم.

جلسه ی درمان آغاز شد و تقریبا 20 دقیقه به طول انجامید

پزشک در ابتدا برای من توضیح داد که پیشانی ، گونه ها و هم چنین اطراف چشمم نیاز به تزریق بوتاکس دارند.

بعد از آن با ماژیک نقاط تزریق را مشخص کرده و با سوزن بسیار ریزی عملیات تزریق را آغاز کرد.

در وهله ی اول باید بگویم که هیچ گونه دردی را احساس نکردم چرا که قبل از ان ؛ نوعی بی حسی به نواحی مورد نظر زده شد.

پس از اتمام عملیات ، پزشک آینه ای را در برابرم قرار داد .نتیجه فوق العاده بود. چین ها تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و انگار به سن 25 سالگی ام برگشته بودم

پزشک اطمینان خاطر داد که قرمزی و تورم ناشی از تزریق تا چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

تنها توصیه ای که داشت این بود که تا چند ساعت پس از تزریق از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنم چرا که احتمال جا به جایی مواد بوتاکس وجود خواهد داشت

هزینه بوتاکس گونه و دیگر نواحی صورت

وقت حساب و کتاب که رسید ، متوجه شدم که تزریق بوتاکس مصپورت ایرانی ، خیلی ارزان تر از تصورم بوده است!

حتی قبل از این که نتیجه ی کامل را روی صورتم ببینم هم احساس پیروزی و بُرد می کردم.از آن جا بود که تصورم نسبت به محصولات ایرانی عوض شد و فهمیدم که قیمت بالا همیشه ضامن کیفیت نیست.

مهم ترین مزیتی که از تزریق بوتاکس گرفتم این بود که افتادگی گونه هایم به طور کامل از بین رفت و واقعیت این است که هزینه ی خیلی کمی هم برای این موفقیت بزرگ پرداخت کرده بودم.

در نهایت باید بگویم که همه چیز به انتخاب درست شما بر می گردد.کلیشه ها را دور بریزید و با انتخاب یک پزشک ماهر ، مطمئن شوید که نتیجه ی دلخواهتان را به دست خواهید آورد.

گرد آورنده : ندا ناصری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: