سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

0

سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد

آیا شما هم قصد لیزر موهای زائد خود را دارید؟ دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره لیزر موهای زائد به دست بیاورید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به همه سوالات شما در خصوص لیزر موهای زائد پاسخ بدهیم. ما به خوبی می دانیم تعداد زیادی از مراجعه کنندگان مان در خصوص لیزر موهای زائد خود استرس دارند شاید یکی از دلایل آن این است که اطلاعات کاملی درباره لیزر و نحوه عملکرد آن ندارند. اگر اطلاعات شما درباره لیزر کامل نیست خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد چیست؟

images 7 - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر موها با جدیدترین روش برای برطرف کردن موهای اضافی در نقاط مختلف بدن است. در این روش نور لیزر به گرما تبدیل می شود و به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جز به گرما می پردازند و این فرآیند باعث تخریب آنها خواهد شد. درصورتی که همه جلسات لیزر را انجام بدهید و پس از مدتی شما پوستی تمیز و بدون مو خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

تعداد بسیار زیادی از افرادی که به لیزر موهای خود پرداخته اند ادعا می ‌کنند که لیزر موهای زائد هیچ گونه دردی ندارد یا اگر دردی را احساس کنند بسیار خفیف و قابل تحمل است. در برخی از مراکز لیزر از ژل بی حسی موضعی استفاده می ‌شود و در برخی دیگر از دستگاه هایی که دارای سیستم خنک کننده هستند استفاده خواهد شد که حس خوبی را برای شما به وجود می ‌آورد. درد لیزر در مقایسه با روش هایی از قبیل وکس، بند انداختن و سوختگی و بریدگی پوست حاصل از تیغ کشیدن بسیار خفیف است.

آیا پس از لیزر موها مجددا رشد می کنند؟

در هر جلسه از لیزر موها فقط آن دسته از موهای که در فاز فعال رشد هستند هدف قرار می گیرند و فولیکول های فعال در طول درمان با لیزر از بین میروند، با این حال بدن ما به طور دائم در حال به وجود آوردن فولیکول های جدید مو است که باید حتما دوره درمان با لیزر تکمیل شود تا نتیجه مورد انتظار به دست بیاید.

پس از آنکه همه موهای زائد از بین رفتن باید سالی یک بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید تا از رشد مجدد موها پیشگیری گردد البته به خاطر داشته باشید که اختلالات هورمونی و بارداری در آینده باعث می ‌شود که مجددا موهای زائد شروع به رشد نمایند. اکثر افراد پس از لیزر از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارند و از اینکه پوستی تمیز و بدون مو دارند لذت خواهند برد.

آیا می توان نتایج حاصل از لیزر را افزایش داد؟

۰۸۳۷۲۴ 300x243 - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

پاسخ این سوال مثبت است و شما می ‌توانید با انجام دادن این چند نکته مهم میزان اثر گذاری هر یک از جلسات لیزر را به حداکثر برسانید. متخصصان ما در خصوص نکاتی که میزان اثر گذاری لیزر را افزایش می دهد با شما صحبت خواهند کرد و شما با بایدها و نبایدهای لیزر آشنا می شوید. به عنوان مثال از شما می خواهند که قبل از مراجعه به مرکز لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و یا برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید یا آنکه از بند انداختن و استفاده از موم برای رفع موهای زائد خودداری نمایید زیرا وجود ریشه موها بسیار ضروری است تا بتوان آنها را به خوبی از بین برد.

چه کسانی می توانند از مزایای لیزر بهره‌ مند شوند؟

اکثر افراد می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند تا برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شود. با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه لیزر موهای زائد به دست آمده است همه افراد با پوست های مختلف و رنگ مو های متفاوت می توانند از مزایای لیزر بهره ‌مند شوند که البته میزان اثرگذاری لیزر روی پوست های سفید و موهای تیره بیشتر است و ممکن است افرادی که موهای آنها خاکستری یا سفید است نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورند.

افرادی که رنگ موهای زائد آنها تیره است نتیجه بهتری از لیزر می گیرند زیرا لیزر به خوبی می تواند در رنگدانه های موجود در ریشه فولیکول های مو نفوذ کند و آنها را از بین ببرد. از آنجایی که موهای تیره دارای رنگدانه بیشتری هستند فرایند درمان با سرعت بیشتری انجام می شود و نتیجه مطلوب تری به دست خواهد آمد.

آیا احتمال آسیب دیدگی تتو یا خال هایی که در تماس با لیزر قرار می ‌گیرند وجود دارد؟

متخصصان ما می توانند دستگاه لیزر را بر روی نقاطی که خال دارند تنظیم کنند و هیچ گونه مشکلی برای این نواحی پیش نیاید اما به خاطر وجود جوهری که در تتو به کار برده شده است نمی ‌توان به لیزر موهای زائد نقاطی که تتو دارند پرداخت به همین دلیل اگر دوست دارید در یک نقطه از بدن خود خالکوبی کنید اول به لیزر موهای زائد آن نقطه بپردازید تا نتیجه خوبی از لیزر به دست بیاورید.

بروز چه مسائلی پس از لیزر طبیعی است؟

laser hair removal rash - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

تعداد زیادی از افرادی که برای لیزر موهای خود به مرکز لیزر مراجعه می کنند معمولا پس از اتمام درمان، پوست آنها قرمز می شود که این مسئله کاملاً طبیعی است و طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. در برخی از افراد قرمزی پوست تا ۴۸ ساعت پس از لیزر باقی می ماند که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. برخی دیگر از افراد دچار خشکی پوست در موضعی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته است می شوند که بروز این پدیده کاملا طبیعی است و می توان به کمک کرم های آب رسان و مرطوب کننده به بهبود وضعیت خشکی پوست کمک کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند می توانند پس از اتمام لیزر به انجام فعالیت ‌های روزمره خود بپردازند و معمولاً سه ساعت پس از اتمام جلسات لیزر به استخر بروند یا دوش بگیرند. به طور کلی لیزر موهای زائد فقط باعث بروز قرمزی و تورم پوست در موضع تحت درمان می شود اما در برخی موارد نادر ممکن است فرد دچار هایپرپیگمنتیشن شود و در صورتی که چنین مشکلی به وجود بیاید و معمولا طی مدت چند ماه برطرف خواهد شد.

چه تفاوت هایی بین لیزر و الکترولیز وجود دارد؟

لیزر بخش گسترده ‌ای از پوست را درمان می کند و در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل بند انداختن یا استفاده از موم با درد و ناراحتی بسیار کمتری همراه است. سرعت و دقت حاصل از لیزر در مقایسه با سایر روش ‌ها بسیار بالاتر است و باعث بروز نتایج دائمی و پایدار خواهد شد.

۱۵۳۸۰۴ - سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد| برطرف کردن دائمی موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

الکترولیز یک روش دردناک است و فرایند برطرف کردن موهای زائد مستلزم صرف زمان طولانی است و در مقایسه با لیزر اثر گذاری بالایی ندارد. مشکلی که در خصوص الکترولیز وجود دارد این است که پس از صرف ساعات طولانی برای رفع موهای زائد فقط حدود ۱۵ تا ۵۰ درصد از آنها از بین می روند که این مسئله در مقایسه با لیزر یک عیب بزرگ محسوب می شود.

آیا تست لیزر قبل از شروع درمان ضروری است؟

از آنجایی که نوع پوست همه افراد یکسان نیست و معمولاً برخی از پزشکان پیشنهاد می کنند که قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد بخش کوچکی از پوست توسط دستگاه لیزر تست شود تا همه مسائل احتمالی ارزیابی گردد. افرادی که پوست آنها روشن است می توانند فوراً شاهد نتایج اولیه باشند اما افرادی که پوست تیره ای دارند ممکن است یک هفته طول بکشد تا به این نتیجه برسند که آیا از نتایج به دست آمده رضایت دارند یا خیر.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: