زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی

0
egg 1 300x300 - زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی
زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی

منافذ باز چربی بیشتر در نواحی تیزون واطراف گونه ها به چشم می خورند. این منافذ به دلیل توجه نکردن به چربی پوست در زمان جوانی و یا سنین کم ایجاد می شوند و اثرات آن را در دوران میانسالی پدید می آیند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - زیبایی و طراوت پوست با سفیده ی تخم مرغ، یک درمان خانگی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از سه شیوه می توان به بررسی این موضوع پرداخت!

رژیم مراقبت از پوست

درمانهای خانگی

روش های زیبایی شناسی

که در این مقاله به درمان ها خانگی اشاره می شود:

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ ماده ای کاملا مفید در جمع کردن و منقبض کردن منافذ باز پوست است. که انروزه در هر خانه ای به راحتی میتوان این ماده ی خوشمزه و مفید را یافت. ماسک سفیده ی تخم مرغ بسیار برای پوست های چرب مفید است. زیرا چربی پوست را تا حد مطلوبی کاهش می دهد.

استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ برای رفع منافذ باز صورت

به سادگی سفیده تخم مرغ را بر روی پوست خود بمالید و یک ماسک سفیده تخم مرغ بسازید. سپس تا زمان خشک شدن این ماده منتظر بمانید.پس از آن پوست را کاملا آبکشی کنید. برای رسیدن به نتیجه ای بهتر و موثرتر از لایه های کاغذ بعد از مالیدن سفیده تخم مرغ به صورت استفاده کنید. و در هنگام پاک کردن این ماسک را که خشک شده است پوسته پوسته از روی صورت خود جدا کنید. این کار را هفته ای 2 تا 3 بار انجام دهید.

البته روش دیگری در ساخت این ماسک وجود دارد که شامل ترکیب دو سفیده ی تخم مرغ با افشرده ی لیمو شیرین، و پخش این ماده بر سطح پوست است. این ماسک را به مدت ده دقیقه به حال خود گذارید و یا تا زمان خشک شدنش بر پوست منتظر بمانید. سپس این ماسک را با آب سرد بشویید. این کار را چندین مرتبه در هفته به مدت یک ماه تکرار کنید.

روشی دیگر در استفاده از این ماسک وجود دارد، یک سفیده ی تخم مرغ را با دو قاشق چای خوری افشرده ی لیمو و بلغور جو دوسر ترکیب کنید. بر روی پوست خود بمالید. و به مدت 30 دقیقه منتظر عملکرد آن باشید. سپس همانند لایه بردار آن را اسکراب کرده، صورت خود را به طور کامل با آب سرد بشویید. برایرسیدن به بهترین نتایج، تکرار این کار دو بار در هفته برای چندین هفته توصیه می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

منافذ باز پوست

منافذ باز پوست ظاهری شبیه به گودالهایی کوچک ویا پوست پرتقال دارند. که به چهره ی افراد ظاهری خسته و مسن می بخشد. متاسفانه درمانی سریع برای از بین بردن مافذ باز پوست وجود ندارد و تنها باید منتظر ماند. حداقل سه ماه پدیدار شدن این تغییرات بر چهره ی افراد طول می کشد.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: