ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟

0

ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موها که به نام تاج سر معروف هستند یکی از بزرگترین دارایی های همه زنان است. هنگامی که می بینید موهای خانمی بسیار زیبا درست شده باید به این نکته هم توجه کنید که چقدر کار و تلاش برای فرم دادن به موها انجام شده است. به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها تصمیم می گیرند از روش ریباندینگ مو استفاده کنند. ریباندینگ مو نه تنها باعث می شود که موهای صاف و براق داشته باشید ، بلکه همچنین موجب صرفه جویی در زمان زیادی می شود که هر روز صرف مرتب کردن موهای شما می شود. اما ریباندینگ مو دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟

ریباندینگ مو چیست؟

96957 911 300x225 - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟
ریباندینگ مو

موهای شما از اسیدهای آمینه تشکیل شده اند.  این پروتئین ها توسط پیوند هایی که ساختار موهای (صاف ، فر ، مجعد) شما را تعیین می کنند به هم متصل شده اند. در روش ریباندینگ این پیوند شکسته شده و ساختار موها بازسازی می شود.

این فرایند با استفاده از یک داروی شل کننده آغاز می شود که به شکستن پروتئین های موها کمک می کند. مو پس از آن صاف می شود و از یک خنثی کننده برای بازسازی پیوند ها با ساختار تغییر یافته استفاده می شود.

ریباندینگ مو فرایندی است که در آن اوربیت های طبیعی موها با استفاده از مواد شیمیایی و گرما، مجدداً مرتب شده و بارگذاری می شوند. تاب ها و فرهای مو صاف می شوند و موها صاف و زیبا به نظر می رسند.  نتیجه پروسه ریباندینگ مو موهای ابریشمی، براق و صاف است.

بعضی از زنانی که موهای فر و تاب دار دارند وسوسه می شوند که موهای شان را ریباند کنند.

مزایای ریباندینگ مو چیست؟

hair straightening 300x157 300x157 - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟
صاف کردن موها یا ریباندینگ
  • اولین مزایای ریباندینگ مو کسب نتایج دائمی است. بر خلاف سایر درمان های مو، ریباندینگ موها را برای همیشه صاف می کند. چه موهای شما فر باشند یا اینکه فقط تاب داشته باشند. در پایان درمان شما صاحب موهای زیبا و ابریشمی می شوید.
  • مزایای دیگر ریباندینگ مو بهبود قابل توجه موهای شما است. با انجام ریباندینگ مو شما می توانید در محیط بیرون در حالی که باد می وزد ، با موهایی زیبا حضور داشته باشید.

عوارض جانبی ریباندینگ مو

در حالی که ریباندینگ مو از مزایای خاصی برخوردار است ، در عین حال دارای عوارض جنبی نیز هست.  اکثر عوارض زمانی اتفاق می افتد که از مواد  شیمیایی غیر استاندارد برای ریباندینگ مو استفاده شود و یا یکی از مراحل درمان به درستی انجام نشود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • برای برخی از افراد ریباندینگ مو ممکن است موجب شکستگی مو شود. مواد شیمیایی و حرارت اعمال شده در طول فرایند ریباندینگ می تواند موجب آسیب به موهای شما شود و به راحتی آنها را شکننده کند.
  • شما همچنین ممکن است متوجه شوید که پس از ریباندینگ دچار ریزش مو شده اید.
  • یکی دیگر از عوارض این درمان این است که ممکن است در طول پروسه ریباندینگ موهای تان دچار سوختگی شوند. اتوی مو نه تنها ممکن است موهای شما را بسوزاند ، بلکه ممکن است پوست سر شما را نیز بسوزاند.
  • در نهایت ، حتی اگر روند ریباندنگ مو با موفقیت انجام شود و موها صاف شوند ، لازم است که نگهداری از موها با استفاده از روغن های داغ صورت بگیرد تا زیبای موها حفظ شود.

روش ریباندینگ در سراسر جهان بسیار مورد توجه واقع شده و سوپراستارهای  بسیاری از این متد استفاده کرده اند.

تفاوت ریباندینگ و کراتینه مو چیست؟

کراتین چیست؟

 

Rebonding 300x175 - ریباندینگ مو چیست و چگونه می توان از آن مراقبت کرد؟
تفاوت ریباندینگ و کراتینه

کراتین عنصر ساختاری است که بخش بیرونی پوست انسان را تشکیل می دهد. درمان با کراتین  موها را صاف کرده و حجم آنها را نیز افزایش می دهد.  این روش برای درخشندگی و بافت موها مناسب است. زیرا پروتئین های موجود در آن برای صاف کردن مو استفاده می شوند و به مو آسیبی وارد نمی شود.  کراتینه روشی است که مناسب موهای نازک و یا موهای کم حجم است.

نتیجه کرایتنه مو به مدت سه ماه باقی می ماند.  روش کراتینه مو موقتی و ریباندینگ مو دائمی است.  به طور کلی  نتایج بسیار متفاوت است. زیرا هر آرایشگری از محصولات مورد نظر خود استفاده می کند که نتیجه های مختلفی می دهد.

به طور کلی برای هر درمان ، اولین بار بهترین نتایج را به شما می دهد. ریباندینگ مو قطعاً برای بار اول و دوم به موهای شما آسیب نمی رساند ، اما انجام ریباندینگ مو برای بار سوم خطرناک است. پس از سومین بار موها حتماً آسیب خواهند دید. کراتینه یک مورد متفاوت است که به مو آسیب نمی رساند. در هفته اول هر دو درمان ، موهای مرده می ریزند اما نتایج واقعی از هفته دوم شروع می شود.  هنگامی که این درمان ها را دریافت می کنید ، نیاز به مراقبت های ویژه ای برای موهای تان دارید.

با این ترتیب ، و با توجه به اینکه مزایای این روش نسبت به عوارض آن بیشتر است ، شما می توانید تصمیم بگیرید که ریباندینگ مو انجام دهید. ریباندینگ مو به شما کمک می کند احساس زیبایی را تجربه کنید. در غیر این صورت ، درمان هایی هم وجود دارند که آسیب کمتری به موهای طبیعی شما می زنند و شما می توانید این درمان ها را انجام دهید.

همواره سلامت و زیبا باشید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع 

لینک منبع

لینک منبع

لینک منبع

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: