رژیم غذایی مناسب : بهترین رژیم برای شما چیست ؟!

0

رژیم غذایی مناسب

طبق آمارها نزدیک به ۶۶درصد از مردم آمریکا در رژیم به سر می برند. اما درست مثل پیدا کردن یک شلوار ورزشی فاق بلند، یافتن یک برنامه ی غذایی مناسب برای بدن نیز نیازمند آزمون و خطاهای بسیاری می باشد. کلید موفقیت در کاهش وزن در کمترین زمان ممکن، به حداقل رساندن طیف خطاها می باشد.ما در این مقاله چندین سوال را مطرح کرده ایم که پاسخ به آنها نشان می دهد که آیا با برنامه ی رژیمی مورد نظرتان، نتایج دلخواه را به دست خواهید آورد یا نه؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رژیم غذایی مناسب : بهترین رژیم برای شما چیست ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رژیم غذایی مناسب : بهترین رژیم برای شما چیست ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رژیم غذایی مناسب : بهترین رژیم برای شما چیست ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا در تمام وعده های غذایی خود از کربوهیدرات های غلات کامل، پروتئین، چربی و فیبر استفاده می کنید؟


ترکیب کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها می تواند انرژی سریعی برای بدنتان مهیا کند و آن را برای مدتی طولانی سیر نگه دارد. مراقب رژیم هایی که شما را به شدت از مصرف درشت مغذی ها مثل کربوهیدرات، پروتئین یا چربی باز می دارند باشید. شما برای یک زندگی سالم و کاهش وزن به همه ی آنها احتیاج دارید.


آیا از میان وعده های مایع استفاده می کنید؟


اگر از میان وعده های مایع استفاده می کنید به چیزهایی که می نوشید، توجه کنید.اگر این مایعات شیرین شده اند یا سرشار از آب میوه هستند، مراقب باشید. این نوشیدنی ها قند خون را به شدت افزایش می دهند و حتی شما را از قبل گرسنه ترمی کنند. اگرنوشیدنی شما بیشتر حاوی سبزیجات است، سعی کنید به میزان متعادل از کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی های سالم بهره بگیرید و کالری هایی که بدنتان به آن نیاز دارد نیز مصرف کنید.اما به یاد داشته باشید که اگر برای مدتی مصرف یک اسموتی یا وعده ی غذایی جایگزین برای شما مناسب بود، برای همیشه نمی توانید از آنها استفاده کنید.

آیا به دلیل داشتن رژیم، از رفتن به رستوران پرهیز می کنید؟

images 1 - رژیم غذایی مناسب : بهترین رژیم برای شما چیست ؟!
رژیم غذایی مناسب


یک ذهنیت محدود همیشه پایدار نخواهد بود. بدین معنا که اگر اجازه ی رفتن به رستوران را نداشته باشید یا نتوانید چیزی در منوی رستوران برای خوردن بیابید بامشکل مواجه خواهید شد.برنامه ی غذایی شما باید با سبک زندگی تان همخوانی داشته باشد تا به کاهش وزنتان کمک کند. بهترین کاری که می توانید در رستوران انجام دهید، مصرف غذاهای مغذی مثل پروتئین های بدون چربی و سبزیجات بخارپز و توجه به میزان مصرف آنهاست.


نسبت به رژیم غذایی خود چه احساسی دارید؟


اگر در هفته های اول رژیم غذایی خود احساس انرژی، تمرکز، شادمانی و رضایت می کنید، باید به شما بگویم که رژیمتان کاملا صحیح است.احساس شما همیشه نشانه ی کوچک ترین چیزهاییست که در بدنتان رخ می دهد،بنابراین یک رژیم غذایی خوب احساسات خوبی در شما ایجاد می کند.اگر احساس خستگی، گرسنگی، کج خلقی و ترس می کنید، احتمالا به یک تغییر دربدن خود احتیاج دارید.

آیا غذایی هست که رژیم شما آن را حذف کند؟


اگر برنامه ی غذایی شما هر یک از میوه ها، حبوبات، نان ها و یا هر غذای سالم دیگری را حذف می کند، نباید زیاد به آن پایبند باشید.
حتی برخی از رژیم های غذایی که شما را از خوردن غذاهای ناسالم مثل چیپس وکلوچه به کلی باز می دارند نیز زیاد واقع گرایانه نیستند.

رژیم هایی که شما را از غذا خوردن محروم می کنندو شما را گرسنه نگه می دارند، متابولیسم تان را منحل می کنند و باعث پرخوری شما در آینده می شوند. درنتیجه رابطه ی بدن شما را با غذا دچار مشکل می کنند.چه بخواهید وزن کم کنید و کالری بسوزانید و چه خواهان مصرف میزان غذای کم تری باشید، بهترین راه این است که به ندای گرسنگی بدنتان گوش دهید .

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید !

بیشتر بخوانید !

محقق و مترجم:نگین رشید زاده

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: