راه هایی برای داشتن شکمی تخت و صاف

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
How to Get a Flat Stomach 300x200 - راه هایی برای داشتن شکمی تخت و صاف
شکم تخت

همانطور که پیداست، چربی های شکم به راحتی شکل میگیرند، اما به سختی از بین میروند. شما نمیتوانید فقط با یک رژیم غذایی یا تنها ورزش کردن، چربی های شکم خود را از بین ببرید. در کنار آنها باید تدابیر مختلف زیادی هم بکار برده شود. این روند، زمان و همت زیادی را میطلبد، اما شدنی است و ارزشش را دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راه هایی برای داشتن شکمی تخت و صاف پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راه هایی برای داشتن شکمی تخت و صاف پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راه هایی برای داشتن شکمی تخت و صاف نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مطلب با اشاره به 10 نکته در داشتن شکمی تخت و صاف به شما کمک میکنیم.

 

1- خوردن در ساعت طلائی

آیا چیزی بنام ساعت طلایی وجود دارد؟ بله، حتما وجود دارد! به گفته کارشناسان بهداشت و متخصصان تغذیه، خوردن یک میان وعده سبک مبتنی بر پروتئین بین ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر، ایده بسیار خوبیست. اما چرا؟ زیرا منجربه افزایش سوخت و ساز بدن و تنظیم درست قند خون میگردد.

بسیار مهم است که این میان وعده جادویی را از دست ندهید، چراکه هرچه قند خونتان تنظیم تر باشد، انسولین کمتری باقی میماند. سطوح غیر قابل کنترل انسولین سبب ایجاد چربی در ناحیه شکم میگردد. خوردن خوراکی های سالم هر 3 الی 4 ساعت یکبار از تجمع چربی های پیشگیری میکند.

خوراکی های مبتنی بر پروتئین شامل سیب، یک کاسه آجیل، یک قطعه پنیر یا شکلات مغزدار میباشد. به به، خوشمزه ست!

 

2- قدم زدن با دوستان

شاید خیلی دوست داشته باشیم با دوستانمان به یک برگر فروشی برویم و وقت خود را در کنار هم سپری کنیم. اما اگر به دنبال شکمی تخت هستید، بهتر است به دوستانتان پیشنهاد کنید برای گپ و گفت با یکدیگر به پیاده روی بروید.

قدم زدن با دوستان بدین معناست که شما همزمان هم معاشرت میکنید و هم ورزش. روش جالبی برای کاهش وزن است، اینطور نیست؟

 

3- ورزش با توپ سوئیسی

توپ های بزرگ تناسب اندام که به توپ های سوئیسی معروف هستند، روش جالبی برای داشتن یک شکم تخت و صاف میباشند. شما باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که سه بار در هفته با این توپ ورزش کنید.

تنها کافیست به پشت دراز بکشید، دستهایتان را در دو طرف سرتان قرار دهید و پاهایتان را صاف نگه دارید. سپس، توپ را بالای سرتان، تا سرحد قفسه سینه بیاورید. همزمان پاهای خود را نیز بالا برده، بطوریکه با توپ برخورد داشته باشد.

توپ را بین دو زانو قرار دهید و با استفاده از پاهایتان آنرا به آرامی به زمین نزدیک کنید و مجددا دست ها را در دو طرف سرتان قرار دهید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای نتیجه بهتر، این کار را 10 مرتبه تکرار کنید.

 

4- تمرینات کاردیو

اکنون زمان مناسبی برای تمرینات کاردیو است. ورزش ایروبیک، بهترین روش برای سوزاندن چربی های شکم است و شاید تنها شکلی از ورزش است که میتواند چربی های سمج دور شکم را از بین برد.

 

5- عملا نخوردن هیچ میزان قند

بطور کل، اصلا قند مصرف نکنید. اگر مقدار بسیار کمی قند مصرف کنید، سطح انسولین را در پایینترین حد خود نگه خواهید داشت. بطور همزمان، سطح گلوکاگون بالا باقی میماند و این چیز خوبیست.

گلوکاگون، هورمونی است که به تخت شدن شکمتان کمک میکند. گلوکاگون در تبدیل چربی دور کمر به انرژی، نقشی اساسی دارد. هرچه قند کمتری مصرف کنید، انسولین کمتر و در عین حال، گلوکاگون بیشتری خواهید داشت. به عبارت دیگر، موازنه کاملی در بدنتان برقرار خواهد شد.

 

6- افزودن فیبر به برنامه غذایی

فیبر که تنها در مواد غذایی گیاهی سالم یافت میشود، یک ماده مغذی ضروری برای داشتن شکمی تخت بشمار میرود. به گفته کارشناسان، مصرف روزانه 10 گرم فیبر، کاهش 3.5 درصدی چربی را تضمین میکند.

شما میتوانید فیبر را در جو دوسر پرک (اوتمیل)، میوه و سبزیجات خاص و همچنین آجیل بیابید.

 

7- جویدن برای پیشگیری از نفخ

عدم جویدن صحیح مواد غذایی سبب بروز نفخ و احساس پری و سنگینی شکم میشود. هضم غذا در دهان آغاز میشود و اگر غذایتان را به درستی نجوید، به راحتی دچار سوء هاضمه میشوید. این امر نیز به نفخ منجر میشود.

پس من بعد، همه چیز را تا حدی بجوید که در دهانتان بصورت گوشت چرخ کرده شود، سپس آنرا فرو برید.

 

8- جایگزین کردن آب با قهوه و الکل

درست است که جایگزین کردن آب به جای هر نوشیدنی دیگر، کسل کننده است. اما این کاریست که باید انجام شود.

هم کافئین و هم الکل دیورتیک (ادرار آور) هستند و این بدان معناست که برای هیدراته نگه داشتن بدن، مایعات بیشتری را در ناحیه شکم ذخیره میکنند. به مرور زمان، این امر منجربه جلو آمدن شکم میگردد.

آب بدون نیاز به احتباس مایعات در روده، به خوبی میتواند بدنتان را هیدراته نگه دارد.

 

9- اجتناب از نمک

در همه آشپزخانه ها نمک روی میز وجود دارد و به بخش اساسی برنامه غذایی ما تبدیل شده است. نمک به غذا طعم میدهد و اگر شما عاشق نمک باشید، نمیتوانید به هدف خود برسید. شاید تصور کنید که نمک به بدی قند نیست. اما سخت در اشتباهید!

اگر هرچقدر که دوست دارید روی غذایتان نمک میریزید، باید بدانید یکی از دلایلی که سبب تورم شکمتان شده، همین است. از این پس، از جایگزین های سالمی چون سس گوجه فرنگی تازه یا فلفل استفاده کنید. همچنین میتوانید از نمک دریا نیز استفاده کنید، اما از مصرف سس سویا اجتناب کنید.

 

10- مصرف پروبیوتیک بیشتر

در دنیای باکتری ها، پروبیوتیک ها جزء بهترین ها هستند. بله درست متوجه شدید! آنها باکتری هستند. پروبیوتیک ها سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش میشوند. آنها میتوانند به رفع مشکلات مرتبط با چربی های شکم کمک کنند.

 

شاد باشید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: