خطوط خنده صورتتان را طبیعی درمان کنید.

0

300x178 - خطوط خنده صورتتان را طبیعی درمان کنید.

خط خنده، زندگی شاد شما را نشان می‌دهند، ولی با بالا رفتن سن و عمیق شدن این خطوط دور لب ، سن شما بیشتر از سن واقعی خودتان به نظر می رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - خطوط خنده صورتتان را طبیعی درمان کنید. پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - خطوط خنده صورتتان را طبیعی درمان کنید. پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - خطوط خنده صورتتان را طبیعی درمان کنید. نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تمام افراد دچار اثرات ناشی از افزایش سن می شوند، اما راههایی وجود دارد که می تواند از بروز خط خنده و اخم جلوگیری کند (از بین بردن خط لبخند) و همچنین در رصورت نمایان شدن این خطوط، به درمان خط خنده و رفع خط اخم با استفاده از این روش ها پرداخت.

خط اخم، چروک‌های عمودی هستند که روی پیشانی و بین دو ابرو آشکار می شود و ناشی از حرکات بیش از حد چهره در حالاتی خاص می باشد.برای از بین بردن خط اخم بین ابروها راههایی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم .

راه و روش درمان

برای از بین بردن خط خنده و خط اخم راههای متفاوتی وجود دارد که در ادامه به این روش ها اشاره می کنیم.

تزریق بوتاکس

درمان و رفع خط لبخند و اخم با بوتاکس یکی از روش های  از بین بردن این خطوط می باشد. تزریق بوتاکس باعث کم تحرکی وفلج موقت ماهیچه هایی که باعث به وجود آمده خط اخم و خط خنده شده اند می شود. تاثیر تزریق بوتاکس بین ۱ الی ۳ رز اول مشخص می شود و ماندگاری و دوام آن تا ۴ ماه بعد می باشد، پس از آن تاثیرات بوتاکس به تدریج از بین رفته و حداکثر بعد از ۶ ماه خط خنده و اخم دوباهر ظاهر می شود. بعد از این مدت اثر به‌تدریج کم می‌شود و بعد از ۶ ماه کاملا از بین می‌رود و به تزریق مجدد نیاز دارد.  استفاده از تزریق بوتاکس برای درمان و رفع خط لبخند و خط اخم محدودیتی ندارد و بیمار می تواند مجددا این تزریق را انجام دهد. هر چه دفعات تکرار تزریق بوتاکس خط اخم و خنده بیشتر باشد عضلات ناحیه تزریق لاغرتر شده و درمان بهتر انجام می گیرد.

تزریق ژل

تزریق ژل یکی دیگر از روش های درمان و از بین بردن خط اخم و خط خنده می باشد، به این دلیل که در ساخت این ژل ها از مواد طبیعی استفاده می شود، لذا حساسیت زا نمی باشند و نیاز به تست ندارند.صحبت کردن و غذا خوردن نیز در شکل گیری خط خنده و اخم تاثیر گذار می باشد، همچنین عواملی مانند

افزایش سن با کاهش حجم بافت نرم زیر پوست، ژنتیک ،لاغری ، تحلیل بافت فک بالا و لثه در شدت این چروک ها اثر دارند. یکی از راههای موثر در از بین بردن خط خنده و اخم، روش تزریق ژل  و همچنین تزریق چربی می باشد. بعضی افراد به دلیل اینکه تمایل ندارد با یک ماده  سمی عضلات صورت را فلج کنند، ترجیح می دهند که با استفاده از تزریق ژل نسبت به درمان خط خنده و اخم اقدام کنند.

این ژل های پرکننده مشتقات اسید هیالورونیک مثل رستیلان می‌باشد. رادیسه (Radiesse) یک ماده پرکننده با دوام تر است، زیرا بدن کلاژن را دور کره‌های بسیار ریز شکل می دهد در نتیجه نواحی که تزریق ژل در آن‌ها صورت گرفته حجیم شوند.

لیزر

یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن خط لبخند و خط اخم بین ابروها و پیشانی، استفاده از لیزر می باشد. در این روش لایه رویی پوست با استفاده از اشعه لیزر برداشته می شود و بدن مجبور به ساخت این لایه می شود، لایه جدید تشکیل شده بدون چین و چروک و صاف می باشد، این روش همچنین می تواند باعث از بین رفتن لکه های پوستی، رفع جای جوش و… شود. منابع نوری برای تحریک رشد کلوژن ها استفاده می‌کند به جای اینکه سطوح خارجی پوست را ازبین ببرند. در این روش از بیحسی موضعی استقفاده می شود و پزشک برای بیماران مسکن تجویز می کند تا درد و سوزشی را پس از جلسه درمانی احساس نکنند.

بعد ازانجام جراحی ، ناحیه درمان شده به مدت چند روز حساس، صورتی رنگ و ملتهب می باشد،. پزشک به بیمار توصیه می کند که برای جلوگیری از عفونت ناحیه تحت درمان را چندبار در روز با آب سرد شستشو دهد و پماد های تجویز شده برای دوره ریکاوری را بطور منظم شسته و تجدید کند. بیمار تا زمان بهبودی حتی الامکان نباید در معرض نورخورشید قرار بگیرد، زیرا پوست در این مرحله به اشعه های خورشید حساستر می باشد. در روند بهبود بیمار باید چندین بار پزشک خود راملاقات کند. عوارض درمان خط لبخند و اخم در این روش شامل تورم، پوسته شدن، حساس شدن،خارش، قرمزی پوست، تحریک پذیری، آکنه وعفونت می‌باشد. مشکلات افتادگی پلک و سوختگی به ندرت اتفاق می‌افتد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

میکرودرم

میکرودرم برای رفع خط خنده و خط اخم بسیار روش کارآمد و راحتی است.کل پوست در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که پودر اکسید آلومینیوم می‌باشد قرار می‌گیرد که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث ساییده شدن سطح پوست شده و بافت‌های مرده را از بین می برد و مکانیزم ترمیم پوست را فعال می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: