جراحی کوچک کردن سینه- ای کاش قبل از جراحی این نکات مهم را می دانستم!

0

کوچک کردن سینه 

جراحی زیبایی سینه یکی از رو ش های جراحی است که می توان گفت امروزه در بین زنان متداول شده است.جراحی کوچک کردن سینه از جمله مواردی است که مورد علاقه زنان است ،اما بهتر است به بعضی از نکات در این زمینه توجه شود .در این مقاله ما 8 نکته مهم را در مورد جراحی کوچک کردن سینه به تفصیل بیان می کنیم. در یان می کنیماینجا تجربه یکی از کسانی که این عمل را انجام داده اند را بیان می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی کوچک کردن سینه- ای کاش قبل از جراحی این نکات مهم را می دانستم! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی کوچک کردن سینه- ای کاش قبل از جراحی این نکات مهم را می دانستم! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی کوچک کردن سینه- ای کاش قبل از جراحی این نکات مهم را می دانستم! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما یک زن با سینه هایی هستید که برای اندام  شما بیش از حد بزرگ است، گردن و کمر درد  هم می تواند یک همدم ناخواسته اما ثابت برای شما  باشد. هنگامی که سینه های بزرگ حالت افتاده پیدا می کنند، حفظ کردن این  وضعیت خیلی سخت  است که می تواند منجر به ناراحتی اضافی شود. شیارهای شانه و بثورات زیر سینه شما نیز ممکن است  برای شما اتفاق بیفتد و باعث ناراحتی شما شود. و جراحی کوچک کردن سینه در این حالت بهترین راه حل برای شماست.

اگر این شما چنین وضعتی را دارید، شاید زمان آن باشد که برای  کاهش حجم  سینه در زیبایی اندام خود فکر کرده وآن  را مورد توجه قرار دهیم. بیماران  با جراحی کاهش پستان دارای بالاترین رضایت از هر گروه از بیماران جراحی پلاستیک هستند.

من این تجربه را در زمان دبیرستان داشتم ، از انجام این کار پشیمان نیستم ، اما اگر به عقب بر گردیم قبل از اینکه خود را به دست جراح و چاقوی او بسپرم حتما با اطلا عات بیشتر این کار را می کردم.

جراحی کاهش حجم سینه در یک نگاه 

در این روش  بافت چربی،  از غدد لنفاوی واز ، سینه های شما برداشته می شود و حجم سینه شما کاهش می یابد.ا ین باعث می شود که سینه های شما کوچکتر، سبک تر و قوی تر باشد. همچنین می تواند اندازه آرئول  در این عمل را کاهش دهد. هدف این است که  شما سینه های کوچکتر،شده  به شکل بهتر که نسبت به بقیه بدن شما هستند، به شما بدهد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

جراحی سینه و دوران شیر دهی 

وقتی که من 17 ساله بودم و قبل از این که با جراح پلاستیک تماس بگیرم مشورت کنم این عمل را انجام دادم اما هرگز حتی فکر نکردم که در مورد مشکل تغذیه با شیر مادر بعد از عمل جراحی پستان مشکل داشته باشم. من فقط به این نکته توجه داشتم. که این عمل زیبایی را انجام دهم  اما من آرزو می کردم که این گفتگو را قبل از عمل  داشته باشم؛ زیرا در ماه اوت فرزند دومم داشتم و می خواستم او را به دنیا بیاورم.

هیچ چیز زیباتر و مهم تر از ارتباط با فرزند و شیر دادن به او نیست . اما من نمی دانستم که با کوچک شدن حجم سینه دیگر شاید نتوانم به کودکم شیر بدهم .به همین دلیل من برای شیر دادن به فرزندم مشکل داشتم و از این بابت هم پزشکان به من هشدار داده بودند که دچار مشکل می شوم .

تغذیه شیر مادر ممکن است برای هر مادر جدید دشوار باشد – این یکی از آن 16 حقیقت مهمی  است که مادران جدید باید از آن آگاه باشند.اما لازم نیست که غیرممکن باشد. پس از گفتگو با BFAR آنلاین (تغذیه با شیر مادر پس از کاهش) گروه فیس بوک، متوجه شدم که پرونده ها از زمانی که من در سال 2013 داشتم کمی تغییر کرده اند و اگر با جراحتان ملاقات کنید، احتمالا شادتر از شیردهی خواهید بود.

رایان نینشتین، MD، NYC Surgical Associates می گوید: “تکنیک های کاهش سایز فعلی مقدار قابل توجهی از کانال های شیر تولید را به نوک پستان حفظ می کنند، بنابراین بیشتر زنان قادر به شیر دادن پس از عمل جراحی پستان نیستند.” درست است که خود آنها این عمل را انتخاب می کنند، در حدود 18 درصد از زنانی که در جمعیت عموم قرار دارند، به علت پیشرفت نابالغ مجاری سیستم سینه آنها موفق به شیر تولید نمی شوند. این 13 مورد  را بررسی کنید که که ممکن است جراح به شما نگوید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تنگ شدن لباس

من می خواستم یک اندازه لباس خود را تنگ تر کنم .برای اینکه کاملا صادق باشم، کاهش وزن یک عارضه بود که من امنتظر آن بودم که با این عمل  آن را .انجام بدهم. به طور معمول، قبل از عمل جراحی کاهش سینه، پزشکان سعی می کنند تا وزن خود را فقط برای اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که شما واقعا باید انجام دهید – سینه های خود را فقط به دلیل چند پوند اضافی بزرگ نیست.به عنوان یک رقاص و یک دونده منظم، من در حال حاضر به شکل مطلوب بودم، اما خرید لباس یکی از مشکلات بزرگی بود که با آن می جنگیدم.

من همیشه باید یک سایز بزرگتر لباس می پوشیدم تا لباس بر رو ی سینه بزرگ من نچسبد ، و با این کار بقیه اندامم تحلیل رفته به نظر می رسید ،و باعث می شد که من چاق تر از آنچه که بودم به نظر برسم ،پس از عمل جراحی کوچک کردن سینه من یک بار دیگر لباس دلخواه خود را گرفتم و پوشیدم ، انگار که واقعا با پوشیدن آن به سعادت کامل رسیده بودم. به غیر از جراحی کاهش سینه، در اینجا 11 روش عمل جراحی پلاستیکی که شما هرگز نمی دانستید تحت پوشش بیمه درمانی شماهست یا نه ؟

 آیا.این روش عملی است ؟

هیچ کس نمی خواهد پس از عمل جراحی کوچک کردن سینه به این  فکر کند  که اشتباه کرده است و نیاز به یک روش پیگیری دارد اما این اتفاق می افتد و برای من اتفاق افتاده است.”اکثر روشهای جراحی پلاستیک دارای نرخ بازبینی تقریبا 3 تا 7 درصد است، بنابراین 1 نفر  از  هر 20 بیمار ممکن است یک لمس مانند بازنگری اسکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشد”

برای من، حدود یک سال پس از این روش، زمانی که سینه های من در حال شکل گیری خاص خود بود من ، متوجه شدم که نوک پستان من بیش از حد فرو رفته است.بنا براین به یاد دارم زمانی که لباس سکسی می پوشیدم نوک سینه های من حالت خوبی نداشت بنا براین تصمیم گرفتم به پزشک و جراح پلاستیک مراجعه کنم.

ما در نهایت به انجام یک فرآیند در مطب پزشک انجام عمل برای ، یک سینه در یک زمان،  برای کاهش نوک سینه ها.اقدام کردیم.من تقریبا به اندازه کافی گزینه های مسکن و بی حس کننده داده شد ، و واقعا یک تجربه دردناک بود.با نگاهی به عقب، آرزو می کنم که ما قبل از عمل جراحی، این امکان را با جراح خود در نظر گرفتیم و من درخواست کرده بودم که برای اصلاح در بیمارستان بستری شود.از این راهنمایی های شخصی برای بهبود هر اقامت در بیمارستان استفاده کنید.

آمادگی قبل از عمل 

قبل از عمل پزشک با  شما ملاقات می کند تا اهداف خود را در مورد جراحی پستان به شما  توضیح دهد. او شما را بررسی می کند و سپس گزینه های خود را پیش از توصیه هایش به شما می گوید. تمام سوالات شما در طول مشاوره شما پاسخ داده شده است. در صورت تمایل برای انجام این کار، اطلاعات مربوط به هزینه ها و فرصتی برای انتخاب تاریخ برای عمل جراحی داده می شود.بیمه بهداشتی این روش را در اقلیت از بیماران پوشش می دهد. شرکت های بیمه نیاز دارند قبل از اعطای مجوز، تمام معیارهای آنها را برآورده سازند. به عنوان مثال، شما باید در وزن بدن ایده آل خود یا نزدیک آن قرار داشته باشید و نباید از درمان های غیر تهاجمی مانند درمان فیزیوتراپی و استفاده از داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن تجویز کرد.هنگامی که احساس می کنید برای این عمل  آمادگی دارید، یک مشاوره را درمطب پزشک خود  برنامه ریزی کنید. تمام روشهای مربوط به  عمل کاهش حجم سینه شامل تقویت سینه، پ و کاهش حجم سینه توسط دکترشما انجام می شود.

زخم ها پس از عمل 

هر گاه با جراح پلاستیک خودم ملاقات کردم، او به من توضیح داد که تمام زخم ها توسط لباس زیر  و یا سینه بند پنهان می شود، که در اکثر موارد درست است.با این وجود، باید مراقب باشم که لباس من کاملا زخم ها را بپوشاند چرا که در بعضی از زخم هایحس می کنم که بعضی از افراد من را زیر چشمی نگاه می کنند. جراحی کاهش سینه من با استفاده از برش سینه “به شکل لنگر ” انجام شد، که من آموخته ام چیزی است که پزشکان آن را توصیه نمی کنند. .دکتر نینشتین توضیح می دهد: ” این باعث کاهش کلیه زخم و به حداقل رساندن زمان بهبود و بهبودی می شود. پیشرفت های آینده شامل استفاده از تکنولوژی مبتنی بر پلاسما و سونوگرافی برای کاهش دادن بافت پستان بدون برش است. “این 50 اسرار را از دست ندهید،  چرا که  آنها جراحان به شما نمی گویند.

به گفته دکتر ناینشتین، پس از عمل جراحی کاهش حجم  پستان، تمام زنان در ناحیه گردن و نوک پستان و حتی ناحیه کمر در ناحیه گردن و نوک پستان احساس درد دارند، اما بعضی از آنها در مدت کوتاهی سوزش را نیز  دارند. اما این همه مطلب نیست ، قطعا در مورد این برش منشور یشکل مسائل دیگر ینیز وجود دارد. همین مسائل باعث می شود که بیمار بیشتر ناراحت شود.اگر مجبور نباشید این روش را انتخاب نکنید، زیرا چیز هایی هست که شما زا نگران می کند و ارزش آن را ندارد.

درد سينه نشانه چيست

زناني کهعمل جراحی کوچک کردن سینه را انجام می دهند ، اغلب در معرض ناتواني ناشي از ناراحتي در گردن، پشت و شانه هايشان قرار مي گيرند.ورزش کردن بسیار ساده تر می شود و همچنین برای پیدا کردن سینه بند  و لباس های دیگر  راحت تر می شوند.زخم ها و جراحات پس  از عمل جراحی کاهش می یابد، بسته به اینکه چقدر سینه های شما کم می شود و سینه هایتان قبل از جراحی چقدر است. اکثر زنان در حال بهبود یافتن در اندازه و شکل هستند و به خوبی از داشتن زخم برخوردارند.

دوران نقاهت پس از عمل 

زمانی که من 17 سال داشتم این عمل جراحی کوچک کردن سینه را انجام دادم ، دست داشتم که به عقب برگردم و اوقاتی را با دوستانم بگذرانم ، من دو بار در مورد دوران نقاهت پس از عمل  جراحی کوچک کردن سینه فکر کردم و یا اینکه چقدرباید از عمر خود را در این دوران تحمل کنم.جراح من توصیه کرد یک هفتهرا بخوابم و دو هفته  از رانندگی و استفاده از وسیله نقلیه خودداری کنم.پس از عمل حدود دو روز را در بیمارستان سپری کردم و حتی به دلیل داشتن زخم تا یک هفته نمی توانستم بنشینم.

اکثر بیماران پس از دو هفته  از عمل جراحی کوچک کردن سینه به کار  خود باز می گردند، اگرچه تورم ممکن است به مدت چهار تا هشت هفته ادامه یابد.شما قادر به بازگشت به خانه حدود دو ساعت پس از جراحی خود هستید. دکتر حتما شما را در یک یا دو روز بعد در مطب خود  می بیند و در آن زمان در یک سینه بند طبی به شما  می دهد. سه هفته بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه ، پزشک شما را مجددا بررسی می کند و به شما اجازه می دهد تا به فعالیت های کامل بازگردید. اکثر زنان یک تا دو هفته بعد می توانند به محل کار خود بروند. ناراحتی بسیر خفیفی برای شما ایجاد می شود که  باید ظرف هفت تا ده روز آن را حل می شود.  شما به زودی متوجه خواهید شد که شکل پستان شما بلافاصله پس از جراحی بهبود یافته است، اما در طی سه ماه اول بعد از عمل  کاملا بهبود خواهد یافت. زخم های  شما در طی دوازده ماه اول به تدریج محو خواهد شد، زیرا دکتر شما برنامه مراقبت تهاجمی را دنبال می کند تا شما را به سمت بهبودی و سلامت پیش ببرد.بثورات مزمن در ناحیه سینه که به داروهای موضعی واکنش نشان نمی دهند درد مزمن به چندین ماه از فیزیوتراپی پاسخ نمی دهد. درد مزمن ناخواسته به قدرت تجویزی NSAIDS مانند Motrin، Celebrex و غیره پاسخ نمی دهد.مقدار بافتی که باید برداشته شود عموما بسیار معنی دار است، زیرا با شاخص توده بدن تعیین می شود که تقریبا همیشه بیشتر از بیمار است.
ماموگرافی کمتر از یک سال قبل از عمل جراحی کوچک کردن سینه  باید انجام شود. دو نشانه برای بیش از یک سال که سردردهای فعالیت روزانه، درد گردن، درد در شانه ها، درد پشت های فوقانی، کفیوز دردناک (انحنای ستون فقرات)، تحت تأثیر اشعه ایکس قرار می گیرند.در حالی که بسیاری از بیماران تحت انجام این عمل قرار گرفته اند راضی هستند اما ، اکثر بیماران ما هنوز این روش را ترجیح داده و آن را می پسندند و در بهبود علائم خود از علائم بالینی پیشرفت می کنند.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: