جراحی بینی و نکاتی که باید در باره آن بدانیم

0

nose beauty 300x300 - جراحی بینی و نکاتی که باید در باره آن بدانیم

جراحی بینی یک نوع عمل جراحی برای تغییر شکل بینی می باشد که می توان از آن برای

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی بینی و نکاتی که باید در باره آن بدانیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی بینی و نکاتی که باید در باره آن بدانیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی بینی و نکاتی که باید در باره آن بدانیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

و اصلاح عیوب دیگر بینی بهره جست.

در خلال جراحی بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

جراحی بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

جراحی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات هم ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا محل جراحی بستری شود.

دکتر جراحی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است .

چه چیزی بعد ار جراحی بینی انتظار می رود؟

پس از یک هفته، آتل و باندپیچی از روی بینی شما برداشته می شود.

صورت کمی پف دارد و نواحی اطراف چشم و بینی کبود و متورم است . کبودی دور چشم و تورم اطراف بینی برای چند روز ادامه دارد و پس از آن بهبود می یابد.کمپرس سرد می تواند برای به حداقل رساندن تورم و کاهش درد مفید باشد . دکترتان ممکن است برای کاهش درد برای شما مسکن نیز تجویز کند .حدودا ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا کبودی و تورم بعد از جراحی تقریبا از بین برود .

ممکن است نیاز باشد تا چند روز اول بعد از جراحی سر خود را بالا نگه دارید.ممکن است چندین هفته طول بکشد تا دوباره بتوانید فعالیت های شدید را از سر بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: