تغذیه و رژیم درمانی

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

sala3 310x165 300x160 - تغذیه و رژیم درمانی

تغذیه و رژیم درمانی

یک رژیم غذایی مناسب باید دارای املاح و ویتامین ها به مقدار کافی باشد.اگر کالری دریافتی روزانه شما کمتر از ۱۲۰۰ است باید از قرص ها و مکمل ای غذایی استفاده نمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تغذیه و رژیم درمانی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تغذیه و رژیم درمانی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تغذیه و رژیم درمانی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین نیاز است که پروتئین کافی در رژیم شما وجود داشته باشد.خانم های 25 سال به بالا باید روزانه 25 گرم پروتئین دریافت نمایند.آقایان 25 سال به بالا نیز باید روزانه 63 گرم پروتئین مصرف کنند.پروتئین خواص بسیاری دارد. برای مثال مانع از بین رفتن بافت های عضلانی می شود و همچنین بافت های پوست و دندان را ترمیم می کند.

مصرف روزانه ۱۰۰ گرم کربوهیدرات جهت رفع خستگی و برهم خوردن تعادل مایعات بدن نیاز است.خوردن روزانه نان و غلات و برنج و… به رفع این نیاز کمک خواهد کرد.

همچنین لازم است که کلسترول را در وعده غذایی تان محدود نمایید و از مواد غذایی چرب بیش از حد استفاده نمایید.

همچنین نوشیدن آب یکی از مهمترین اصولی است که باید رعایت شود.بهتر است روزانه ۱۰ ـ ۸ لیوان آب بنوشید.البته اگر ورزش می کنید باید بیشتر از اینها بنوشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: