اثرات تزریق بوتاکس در زمان شیردهی بر نوزادان

0
latinababymomchest 1 300x200 - اثرات تزریق بوتاکس در زمان شیردهی بر نوزادان
تزریق بوتاکس در زمان شیردهی

تزریق بوتاکس هم توسط افراد مشهور و بازیگران و خوانندگان و هم توسط افراد عادی برای زیبا یی و جوانی پوست به طور یکسان استفاده می شود.بوتاکس از سم بسیار خطرناکی مشتق می شود، اما مقادیر بسیار کمی از این سم در تزریق بوتاکس کاربرد دارد و به درستی اجرا کردن آن خطرات مربوط به  بهداشت و سلامت را به حداقل می رساند. افراد زیادی در استفاده از این روش ( تزریق بوتاکس) مردد هستند، خصوصا مادران شیرده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اثرات تزریق بوتاکس در زمان شیردهی بر نوزادان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اثرات تزریق بوتاکس در زمان شیردهی بر نوزادان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اثرات تزریق بوتاکس در زمان شیردهی بر نوزادان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاربرد بوتاکس

بوتاکس هم کاربرد پزشکی و هم کاربرد زیبایی دارد. بسیاری از پزشکان از تزریق بوتاکس در عضلات چهره برای فلج کردن عضلات محل تزریق استفاده می کنند تا چین و چروک های موجود در ناحیه را به حداقل برسانند. اثر فلج شدن عضلات تا چندین ماه طول می کشد و عضلات به دلیل عدم توانایی در تحرک، تضعیف شده و از چین و چروک دیگر خبری نخواهد بود. تزریق بوتاکس برای درمان گردن درد، اسپاسم های عضلانی، تنبلی چشم ، افتادگی پلک، سفتی عضلات، تعریق بیش از حد زیر بغل و میگرن مزمن استفاده می شود.

مزایا

تزریق بوتاکس برای افرادی که مبتلا به سردرد های مزمن و اسپاسم هستند، التیام بخش و آرام بخش می باشد به این ترتیب که تحرک عضلات درنواحی مختلف تزریق کم شده و درد نیز بهبود می یابد. از طریق تزریق بوتاکس می توان تنبلی چشم را که یکی از معضلات برای افراد جامعه است را آلام بخشید. همچنین از این روش در تسکین دردهای میگرنی نیز می توان بهره برد، و راحت تر به فعالیت ها ی روزانه ی خود رسیدگی کرد. اگر به تزریق بوتاکس از دید راه حلی برای زیبایی نظر کنیم، خواهیم دانست که این شیوه راه حلی مناسب برای رفع چروک های صورت است.

معایب

هر روشی با وجود مزایای بسیار دارای معایبی نیز می باشد که از جمله این معایب می توان به:

درد و کبودی در محل تزریق، قرمزی، سردرد، تهوع، خارش، افزایش تعریق اشاره کرد. همچنین تزریق بوتاکس می تواند به دیگر نقاط بدن تاثیر گذار باشد ، وبر نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند تاثیر داشته باشد.

اثرات

زنان شیرده و باردار، اصلا نیازی به تزریق بوتاکس ندارند، چرا که بدن زنان در این دوران به خودی خود متورم است و چین و چروک ها ناپدید می شوند و با تزریق بوتاکس متورم تر میشود.

دیدگاه متخصصین

هنوز اثرات تزریق بوتاکس بر بدن نوزادان به درستی کشف نشده است و نیاز به بررسی و مطالعات بیشتری در این زمینه دارد که بنابراین رعایت جانب احتیاط تاکنون بهترین روش بوده است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: