بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش

0

میکرونیدلینگ بهترین درمان جوش

به احتمال زیاد، شما نیز در مقطعی از زندگی خود با آکنه مقابله کرده اید. در حالی که ممکن است به راحتی بتوان آکنه را با سنین نوجوانی یا نوجوانی مرتبط دانست، اما حدود 54 درصد از زنان و 40 درصد از مردان جوش را پس از 25 سالگی نیز تجربه می کنند که آنها را وادار به جستجو درباره روش های درمان جوش صورت می سازد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با وجودی که جوش ‌های سر سیاه و سر سفید خطرناک نیستند، اما می ‌توانند باعث ایجاد طیفی از مشکلات آزاردهنده شوند، از تحریک پوست گرفته تا خجالت زدگی.

خوشبختانه، اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از علائم آکنه خود انجام دهید. و اگر نمی ‌توانید به تنهایی آنها را مدیریت کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

تیم متخصص ما متشکل از متخصصان پوست دارای گواهی، درمان های سفارشی را برای کاهش یا از بین بردن علائم جوش در شما، خواه خفیف تا متوسط ​​یا شدید و طولانی مدت باشند، ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین درمان جوش ، از جمله اجزای کلیدی یک برنامه موثر، ادامه مطلب را بخوانید.

 

چه چیزی باعث بیرون ریختن جوش ها می شود؟

zibaan تصویر داخلی 3 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
قاتل جوش صورت

هیچ کس دقیقاً نمی داند که چرا برخی افراد به طور ویژه ای مستعد ابتلا به آکنه هستند. هنگامی که پوست های مرده و چربی منافذ یا فولیکول ‌های موی شما را مسدود می‌ کند، منافذ آلوده به باکتری و ملتهب می‌ شوند که منجر به قرمزی، برآمدگی و موارد دیگر می ‌شود.

جوش اغلب در طول نوسانات هورمونی، مانند دوران بلوغ یا قاعدگی، شعله ور می شود. مصرف برخی از لوازم آرایشی، عوامل محیطی و استرس نیز ممکن است علائم شما را تقویت کنند.

 

مدیریت موثر آکنه و بهترین درمان جوش صورت

zibaan تصویر داخلی 1 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
بهترین درمان جوش صورت نی نی سایت

ویژگی های برنامه مدیریت آکنه شما به عواملی مانند شدت و فراوانی علائم و همچنین سلامت کلی شما بستگی دارد. به همین دلیل است که تیم درماتولوژی ما برنامه‌ های شخصی ‌سازی شده‌ ای را برای رفع نیازهای منحصر به فرد شما ایجاد می ‌کند.

به طور کلی، یک برنامه مدیریت موثر برای آکنه شامل موارد زیر است:

  • بهبود عادات بهداشتی، مانند پاکسازی صحیح و اجتناب از محصولات حاوی روغن
  • در صورت نیاز، داروهای خوراکی یا موضعی
  • درمان های حرفه ای پوست مانند میکرونیدلینگ
  • مراقبت و پشتیبانی بعدی

داروهایی که ممکن است توصیه کنیم عبارتند از:

  • بنزوئیل پراکسید
  • درمان های هورمونی
  • ایزوترتینوئین
  • آنتی بیوتیک های خوراکی و موضعی
  • اسید سالیسیلیک
  • ترتینوئین

پوست شما ممکن است تنها به یک یا ترکیبی از این داروها بهترین پاسخ را بدهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

نکات بیشتر برای از بین بردن جوش برای همیشه

zibaan تصویر داخلی 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
بهترین درمان جوش پیشانی

علاوه بر انتخاب محصولات پوستی فاقد چربی، با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی مانند محافظت از پوست خود در برابر نور خورشید، دور نگه داشتن وسایلی مانند تلفن از پوست و اجتناب از دست زدن به مناطق مستعد آکنه، می توانید به جلوگیری از آکنه کمک کنید.

در همین حال، پس از ورزش یا سایر مواقعی که تعریق می کنید، هر چه زودتر دوش بگیرید یا پوست خود را تمیز کنید. سعی کنید پوست خود را تا حد امکان تمیز و مرطوب نگه دارید.

اگر هریک از این موارد کمکی به درمان جوش صورت در شما نکرد، نگران نباشید. خواندن را ادامه دهید تا با بهترین درمان جوش زیر پوستی ، بهترین درمان جوش سرسیاه بینی و در یک کلام بهترین درمان جوش و جای جوش آشنا شوید.

 

درمان سریع جوش صورت با میکرونیدلینگ

zibaan تصویر داخلی 4 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
میکرونیدلینگ برای جوش نی نی سایت

میکرونیدلینگ برای جوش چه درمانی است؟

مفهوم لغوی میکرونیدلینگ غیر منطقی و برخلاف شهود یا انتظار عقل سلیم است، زیرا یک درمان پوستی است که از سوزن استفاده می کند تا بتواند به درمان آکنه کمک کند. میکرونیدلینگ شامل سوراخ کردن سطح پوست با سوزن (نیدل) های بسیار ریز (میکرو) استریل شده است. این درمان به عنوان بهترین درمان جوش صورت، جای زخم، ترک ‌های پوستی، لکه‌ های تیره یا خطوط ریز و چین و چروک استفاده می ‌شود.

میکرونیدلینگ برای جوش صورت چگونه کار می کند؟

تثوری پس میکرونیدلینگ این است که زخم های کوچک باعث می شوند بدن کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. کلاژن و الاستین به بهبود هر چه سریع تر پوست کمک می کند. این مواد شیمیایی همچنین مسئول کمک به پوستی مقاوم تر، صاف ‌تر، شاداب تر و جوان ‌تر هستند.

آیا میکرونیدلینگ برای جوش خوب است؟

zibaan تصویر داخلی 5 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
میکرونیدلینگ برای جوش خوبه

برای دستیابی به بهترین نتیجه، بیماران باید میکرونیدلینگ را در مطب متخصص پوست انجام دهند. متخصصین پوست برای انجام این درمان و استفاده از بهترین شیوه ها در استریلیزاسیون در خدمت شما هستند. میکرونیدلینگ برای جوش سر سیاه یا جوش های زیر پوستی، بسته به اندازه ناحیه تحت درمان معمولاً تنها 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. پزشک با استفاده از کرم بی حس کننده برای به حداقل رساندن ناراحتی شروع می کند. سپس میکرونیدلینگ توسط یک ابزار کوچک انجام می شود تا شیارهای ریزی در پوست ایجاد شود. در صورت خونریزی، پزشک ممکن است یک کرم یا سرم را روی ناحیه مورد نظر بمالد.

آیا در میکرونیدلینگ برای جوش های زیر پوستی نقاهتی وجود دارد؟

پس از درمان، احتمالاً کمی تحریک پوستی وجود خواهد داشت. بیماران ممکن است متوجه شوند که قرمزی یک یا دو روز طول می کشد. هیچ زمان قطعی بهبودی برای این روش وجود ندارد، اگرچه برخی از افراد ممکن است بخواهند قبل از ادامه همه فعالیت‌ های معمولی صبر کنند تا نقاط تحریک شده تسکین پیدا کند. پس از میکرونیدلینگ برای جوش زیرپوستی ، پوست نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس تر خواهد شد، بنابراین استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم است. اکثر بیماران برای مشاهده بهترین نتایج به 4 تا 6 جلسه درمان نیاز دارند.

چه کسانی کاندیدای میکرونیدلینگ هستند؟

بسیاری از افراد می توانند از میکرونیدلینگ سود برند. این روش درمانی عالی بهترین درمان جوش و جای جوش به شمار می رود. با این حال، بیماران باید در صورت وجود ضایعات باز از میکرونیدلینگ اجتناب کنند.

میکرونیدلینگ برای جوش فعال مناسب نیست. به بیان دیگر درمان جوش های چرکی و دردناک که در حال حاضر روی پوست دارید با میکرونیدلینگ درمان پذیر نیست.

افراد مبتلا به بیماری های پوستی خاص، مانند پسوریازیس یا اگزما، ممکن است کاندیدای ایده آلی برای این درمان نباشند. زنان باردار نیز باید از انجام این درمان خودداری کنند.

آیا می توانم میکرونیدلینگ را در خانه انجام دهم؟

zibaan تصویر داخلی 2 300x300 - بهترین درمان جوش صورت | میکرونیدلینگ برای جوش
میکرونیدلینگ برای جای جوش صورت

در حالی که برخی از دستگاه های غلتکی خانگی یا درمارولر در بازار وجود دارد، اما اکثر متخصصان پوست توصیه می کنند که به دنبال درمان حرفه ای باشید. میکرونیدلینگ خانگی نتایج یکسانی با آنچه پزشکان ارائه می دهند به همراه نخواهد داشت. علاوه بر این، خطر عفونت با درمان خانگی افزایش می یابد. برای ماندگاری نتایج، در سال یکبار یک قرار ملاقات با متخصص پوست بگیرید.

 

جستجوی بهترین گزینه های درمانی برای جوش

اگرچه آکنه شایع است، اما این وضعیت می تواند دردناک و خسته کننده باشد. هر کسی که با آکنه دست و پنجه نرم می کند باید با یک متخصص پوست قرار ملاقات بگذارد.

متخصص پوست می تواند بهترین توصیه ها و گزینه های درمانی از جمله میکرونیدلینگ را برای کمک به بیماران در یافتن تسکین ارائه دهد.

 

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شمال تهران

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.
مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: effective-acne-managementmicroneedling

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: