افزایش حجم لب – افزایش حجم لب روشی برای جذاب تر شدن شما !

0

افزایش حجم  لب 

لب ها بخش مهمی از صورت یک خانم را تشکیل می دهند. امروزه بیشتر خانم ها دوست دارند لب های جذاب و شهوت انگیزی را داشته باشند. و شاید این نکته غم انگیزی باشد که همه نمی توانند از داشتن چنین لب هایی بر خوردار باشند. به گفته دکتر دنیس گروس،  حجم لب های شما در طول زمان کاهش می یابد. این مسئله از سن  20 سالگی شما شروع می شود و در طول 30 سالگی شما  حجم  لب ها کوچکتر می شود. نکات موجود  در این مقاله،  به شما با استفاده از در داشتن لب هایی با حجم مناسب و زیبا و جذاب کمک می کند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - افزایش حجم لب - افزایش حجم لب روشی برای جذاب تر شدن شما ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - افزایش حجم لب - افزایش حجم لب روشی برای جذاب تر شدن شما ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - افزایش حجم لب - افزایش حجم لب روشی برای جذاب تر شدن شما ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین شما  تصمیم گرفتید  ظاهر لب خود را بهبود ببخشید شما دلایل خود را برای این کار دارید  اغلب اوقات پیکر شما اغلب باعث افزایش اعتماد به نفس و اعتماد به نفس جنسی شما می شود..

تقویت لب ها همچنین افزایش دهنده لب، لب ها را به ظاهر کامل، صاف و جوان تبدیل می کند.مراحل را می توان با پرکننده های تقویت کننده و تزریق کننده لب انجام داد، که نتایج مطلوب را که می تواند شش تا دوازده ماه طول بکشد.

تقویت لب و افزایش حجم لب یکی از روش های پر طرفدار در بین زنان و مردان است . اگر به دنبال جوانسازی چهره هستید داشتن لب هایی پرحجم ،و زیبا یکی از روش هایی است که به شما در جوانسازی کمک می کند.

خبر خوب این است که شما گزینه های بسیاری برای بهبود ظاهر لب و افزایش حجم لب خود  دارید. روش هایی که در اینجا  راجع به آن بحث می کنیم، خطوط و چین و چروک های اطراف لب ها را نیز کاهش می دهند. مهم این است که واقع بین باشیم. جراحی یا ایمپلنت می تواند زیبایی طبیعی خود را افزایش داده و بهبود بخشد، اما راجع به این روش ها نباید منتظر معجزه بود.

علت افزایش حجم لب چیست ؟

عوامل بسیاری در پیر شدن لب های شما دخیل است. از جمله مهمترین عوامل از دست دادن خاصیت ارتجاعی لب ها و از دست رفتن کلاژن به عنوان یک ماده مفید است.وقتی پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، به راحتی می تواند ضعیف و شکننده شود.از دست دادن کلاژن زیر پوست می تواند حجم  پوست لب را کاهش داده و باعث ایجاد چین و چروک شود.ژنهای خانواده نیز می توانند به نشانه های زودگذری از پیری را نشان دهند.

در RTH ما از  پیشرفته ترینتکنیک ها با  حداقل تهاجم استفاده می کنیم تا امکان بروز زخم ها یا سایر علائم قابل مشاهده را که یک روش انجام می شود، کاهش دهیم. در حالی که نتایج بر اساس فرد متفاوت است، ما بر روی ایجاد طبیعی ترین نتایج ممکن تمرکز می کنیم. در طول مشاوره، دکتر شما به طور کامل توضیح می دهد که چه نتایجی باید انتظار داشته باشید.RTH همچنین گزینه ترکیبی از افزایش لب شما را با یک درمان لایه برداری پوستی ارائه می دهد.لیزرها رشد کلاژن در زیر پوست را تقویت می کنند که به طور طبیعی باعث می شود چروک ها  پرشوند و اندازه  حجم مورد نظر در اطراف دهان و  صورت تضمین زده شود.

بهترین کاندیداها برای افزایش لب چه کسانی هستند؟

بهتر است که شما برای انجام عمل افزایش حجم لب از سلامت کامل بر خوردار باشید. شما کاندید های خوبی برای افزایش حجم لب نیستید اگر :

تبخال داشته باشید.

بیماری های خاص مانند دیابت یا لوپوس داشته باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هر نوع  زخم دیگر ی بر روی لب ها داشته باشید.

مشکلات لخته شدن خون را داشته باشید

مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، افزایش حجم لب نیز نیاز به مسئولیت زیادی دارد. پس  شما فقط می توانید برای خود تان این عمل را توصیه کنید.ما در این مقاله سعی کردیم  بهترین تزریق ها و ایمپلنت ها را به شما معرفی کنیم.ین اطلاعات فقط باید به عنوان یک نظرسنجی عمومی و دادن اطلا عات به شما است  و نباید جایگزین مشاوره دکتر شما شود. هنگامی که یک پزشک  را برای خود  انتخاب کرده اید، با او ارتباط برقرار می کنید و تصمیم می گیرید که قطعا او بهترین گزینه را به شما معرفی خواهد کرد.همانطور که با هر روش پزشکی دیگر ، شما باید از هر گونه آلرژی یا داروهایی که در حال مصرف است مطلع شوید وباید راجع به تاریخچه پزشکی خود با پزشک به  طور مفصل صحبت کنید. برخی بیماری هایی مانند دیابت می توانند شانس عوارض را افزایش دهند. اگر سیگاری هستید، این ممکن است یک عامل خطرناک برای شما باشد.

تزریق برای افزایش حجم  لب

جراح شما به احتمال زیاد از بیهوشی موضعی (داروهای موضعی به لب ها) برای تزریق استفاده می کند. این ها به صورت سرپایی در دفتر دکتر یا مرکز .سرپایی شما انجام می شود و شما در همان روز به خانه می روید

 

pl - افزایش حجم لب - افزایش حجم لب روشی برای جذاب تر شدن شما !

در اینجا انواع روش های افزایش حجم لب عنوان می شود :

Artecoll یک ماده مصنوعی است که بر روی لب ها قرار می گیرد. از آنجا که این  ماده مصنوعی است، شما در معرض خطر ابتلا به واکنش آلرژیک به آن هستید، در صورتی که تزریق کلاژن یا چربی دریافتمی کنید باعث دوام و ماندگاری  بیشتری د ر افزایش حجم لب های شما می شود.

Autologen تزریق کلاژن خود است، استخراج شده از محل دیگری در بدن شما. هیچ ریسکی از واکنش های آلرژیک  در این روش وجود ندارد، اما نتایج فقط موقتی است. این ممکن است برای افرادی  مفید باشد که آماده تحقق نتایج دائمی نیستند.

درماتولن کولاژن از اهداکنندگان انسان متوفی استخراج شده است. این نیز ثابت موقت است، اما بدن شما نباید آن را رد کند.

تزریق فاسیا نوع خاصی از بافت همبند را از بدن خود و یا از یک فرد اهدا کننده انسان دریافت  می کند. می تواناین کار را با جراحی انجام داد یا تزریق کرد. اشکال اصلی این است که ظرف یک سال تزریق، بدن شمامجددا نیاز به تزریق این ماده دارد.

تزریق چربی یکی از روش های افزایش حجم لب است. هیچ خطر واکنش آلرژیک در این روش  وجود ندارد و شما می توانید نتایج دائمی به دست آورید. این نیز می تواند توسط جراحی کاشته شود  اگر وزن خود را افزایش دهید، لبها ممکن است بزرگتر شوند زیرا سلولهای چربی نیز  بزرگتر می شوند.

Hylaform ماده ای است که از مواد طبیعی بدن شناخته شده به عنوان اسید هیالورونیک ایجاد شده است. خطر ابتلا به عفونت وجود ندارد، اما برای درمان این نتیجه باید به درمان های مکرر نیاز داشته باشید، زیرا این تنها راه حل موقت است.

Restylane یک ژل  شفاف است. این شامل اسید هیالورونیک است. این  یک ماده زیست تخریب پذیر است، بنابراین بدن شما آن را ظرف شش ماه پس از تزریق جذب می کند.

ایمپلنت لب و جراحی

احتمالا بیهوشیموضعی  شما در صورت دریافت ایمپلنت لب یا عمل جراحی باعث افزایش حس بی حسی به شما  می شود.این  روش می تواند به مدت دو ساعت در مطب   دکتر یا مرکز سرپای انجام شود اما بسته به نوع پیچیدگی این روش ، تفاوت در نتیجه وجود دارد.

نمونه هایی از این روش عبارتند از :

Alloderm  شامل استفاده از ورقه کلاژن است که از انسانهای مرحوم شده گرفته می شود.. جراح شما آنها را از طریق  ایجاد برش های کوچک ساخته شده در قسمت داخلی لب این کار را انجام می دهد. . این مواد فقط یک تعمیر موقت ارائه می دهد که تا 12 ماه طول می کشد.

پیوند چربی روش جراحی قرار دادن چربی خود را در لب خود برای رسیدن به مطلوب مورد نظر است. شما ممکن است نتایج دائمی به دست آورید، اما این روش از هر  فرد به فرد دیگر  متفاوت است. از آنجا که این چربی  از خود شماست، احتمال دارد که بدن شما آن را دوباره جذب کند.

Goretex، SoftForm ومواد نرم  ePTFE مواد مصنوعی هستند که می توانند نتایج دائمی را به دست آورند. بر خلاف برخی از گزینه های دیگر ذکر شده در بالا، بدن شما این مواد  را جذب نمی کند. با این حال، چون آنها مصنوعی هستند، خطر واکنش آلرژیک وجود دارد.

پیوند فلاپ موضعی  یک روش جراحی است که بافت و پوست را از داخل فلپ دهان خود می گیرد. این روش بسیار تهاجمی تر از هر روش دیگر است و اغلب آخرین مورد برای انتخاب  در میان جراحان پلاستیک است.

در عمل افزایش حجم لب این کار ها صورت می گیرد 

ایجاد لب هایگوشتالو  و خوش ترکیب
بازگرداندن تن، شکل و کشش به لب
بازگرداندن بافت صورتی قابل مشاهده
افزایش اندازه لب ها
چین و چروک های خوب را در دهان کاهش می یابد.

 

چقدر طول می کشد تا پس ازتزریق شاهد افزایش حجم لب ها باشیم ؟

پس از انجام این عمل مهم این  است که شما حتما یک همراه داشته باشید تا شما را به خانه برای استراحت ببرد.اگر شما ایمپلنت جراحی یا پیوند را داشته باشید، بهبودی شما می تواند تا دو هفته پس از جراحی طول بکشد.

مهم است که خودتان رابشانسید و آگاهی از خودتان داشته باشید.. بحث در مورد چگونگی زمان فکر کردن در مورد نیاز به بهبودی با پزشک خود. ممکن است ضروری باشد که زمان کمتری را صرف کار کنید. شما حداقل باید حداقل سه روز کاری را برای این کار زمان بگذارید. اگر از لحاظ جسمی فعال هستید، نمی توانید چند روز پس از تزریق و شاید چند هفته بعد از ایمپلنت های جراحی ورزش کنید.

طول عمر نتایج متفاوت است و وابسته به فرد است. به طور معمول، می توانید نتایج یک درمان تزریقی را برای شش تا دوازده ماه شما را منتظر بگذارد و نتایج یک عمل جراحی تا حداکثر پنج سال طول بکشد.

چگونگی آماده شدن برای افزایش حجم لب 

اگر سیگاری هستید، ممكن است لازم باشد كه برای مدت زمان قبل از عمل سیگار نكشید. شما باید به دقت در این مورد با دستورالعمل پزشک خود به دنبال آن باشید.

اطمینان حاصل کنید که لباس های شل و راحت را می پوشیدید. به خصوص از پیراهن یا لباس ها ی گشاد و راحت برا یآن روز استفاده کنید..

قبل از انجام این روش، نباید آسپرین یا داروهای مسکن مانند ایبوپروفن یا موتین مصرف کنید.

قبل از اقدام شما، یک بخش از خانه را که در آن آرامش دارید برای استراحت خود انتخاب کنید. و برای دستیابی به آرامش بیشتر از این موارد استفاده کنید :

استفاده از کمپرس یخ .

بالش راحت که شما بتوانید به راحتی به آن تکیه بدهید.

پماد یا کرم همانطور که توسط دکتر شما توصیه می کند.

مقدار زیادی غذای نرم مانند ژله، پودینگ، بلغور جو دوسر و ماست که نیازی به جویدن ندارند.

تلفن باید دور از مکانی که شما استراحت می کنید باشد.

ریسک و عوارض افزایش حجم لب چیست؟

همانند هر عمل جراحی، خطرات و عوارض وجود دارد. همانطور که در بالا توضیح داده شد و یا یک واکنش آلرژیک به بیهوشی، شما می توانید واکنش های آلرژیک به ایمپلنت ها داشته باشید.همانند هر روش جراحی، خطر عوارض مربوط به عفونت وجود دارد. برخی از افراد ممکن است پس از جراحی بیدار بمانند و احساس ناراحتی معده و عوارض جانبی بیهوشی را تجربه کنند که بسیار موقت هستند.

خطرات مربوط به درمان تزریقی بسیار کم است. ما خوشحالیم که جزئیات هر یک از خطرات پیش از جراحی یا درمان خود را توضیح دهیمپزشک شما با توجه به  تاریخچه پزشکی کامل شما  تمام داروهایی که برای جلوگیری از هر گونه عوارض استفاده می کنید دقت می کند.

شما ممکن است خونریزی را تجربه کنید که  در این صورت کار برای شما سخت می شود، و  ممکن است نیاز به حذف  ایمپلنت داشته باشید. شما همچنین در معرض خطر عفونت و حتی حتی آسیب عصبی هستید. بسیار مهم است که قبل از عمل جراحی هرگونه نگرانی را با پزشک خود در میان بگذارید و پزشک خود را از هر وضعیت پزشکی موجود مطلع کنید که ممکن است عوارض بیشتری ایجاد کند.

پس از عمل  افزایش لب، با پزشک خود بلافاصله تماس بگیرید اگر:

شما تورم بسیار شدید داشتید.

اگردچار تب شدید شدید.

هزینه عمل افزایش حجم لب 

هزینه جراحی لب – شرکت های بیمه عموما یک روش انتخابی یا زیبایی مانند افزایش لب را پوشش نمی دهند مگر اینکه برای اصلاح وضعیت پزشکی یا بهداشتی انجام شود. اگر قصد دارید از بیمه به عنوان پرداخت استفاده کنید، ما به شدت توصیه می کنیم با بخش مربوط به بیمه مشورت کنید تا در مورد اینکه آیا این روش به طور کامل یا بخشی توسط برنامه فعلی شما پوشش داده می شود بحث کنید.

جهت کسب اطلا عات بیشتر و آگاهی از بهترین پوست ،مو، لیزر، زیبایی اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع :

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: